Комментарии к статье

Алиев заявил, что Азербайджан был колонией в составе СССР

  • %
    13.07.2026
    Менавіта. Усе былі калоніямі. Але не ўсе гэта кажуць адкрыта і голасна. Некаторыя і да сеньня аддаюць перавагу заставацца калоніяй
  • Наконт Бальшавіцкага імперыялізму шмат кніг напісана
    13.07.2026
    %,
    Лукашэнка шмат пра гэта казаў да 2020, да пра- маскоўскіх "татальных" санкцый . Наконт Бальшавіцкага імперыялізму шмат кніг напісана, дзякуй Богу дыскусія вакол дэкаланізацыі маскоўскай імперыі заняла вялікае месца ў нашай Беларускамоўнай прасторы 👍.
    "Аліеў заявіў, што Азербайджан быў калоніяй у складзе бальшавіцкай імперыі "
  • Biełarus' Freedom
    13.07.2026
    Наконт Бальшавіцкага імперыялізму шмат кніг напісана,
    Ілжэш. Лукашэнка казаў, што Ленін і Сталін сымбалі нашага народу. У 2017 адзначыў стагодзьдзе УЛКСМ.
    За незалежнасьць Беларусі ён не галасаваў. У 1994 сказаў: Белоруссия для меня пройденный этап. Тады ж ён абразьліва выказаўся аб беларускай мове.
    Калі ў 2011 г. ён аддаў маскалю Белтрансгаз, ён сказаў пра яе: іржавая труба. Іншыя антыбеларускія выказваньні я неаднаразова прыводзіў
  • Cd
    13.07.2026
    Праўда ад Аліева.
    Цалкам адрозніваецца ад калоніі макуртастана лукі дзе манкурт лука не мае ўласнай гісторыі, а падведзена ўсе пад патрэбы і погляды мацквы.
  • Беларусы таксама
    13.07.2026
    Усе так, не адзін Азербайджан, у рабстве ў арды.
  • Что-то я запутался
    13.07.2026
    Беларусы таксама, с 1919 по 1939 мы тоже были в рабстве?
  • ў Картузе Бярозе - 0 Беларусаў было забіта, а ў Курапатах каля 100K каланізатары забілі
    14.07.2026
    Что-то я запутался, Так паміж войнамі Палякі спрабавалі паланізаваць З. Беларусь, іншая справа што ў Картузе Бярозе - 0 Беларусаў было забіта, а ў Курапатах ( 1 з 30 месцаў ў РБ, дзе акупанты нас забівалі) каля 100 000 Бальшавікі каланізатары забілі . Пра Галадамор ў БССР, і Гулаг нават не буду казаць
  • правильно
    13.07.2026
    Всё правильно заявил, но, Алиев не лукашенко.....
  • Они одного поля ягода
    13.07.2026
    правильно, и при этом оба - автократы. Они душат свободу слова, и за инакомыслие оппонентов власти сажают в тюрьму.
  • Biełarus' Freedom
    13.07.2026
    Они одного поля ягода,
    Вось толькі розьніца што Аліеў азэрбайджанскі дыктатар, а Лукашэнка расійскі (кіраўнік акупацыйнай адміністрацыі)
  • Отец Засандалий
    13.07.2026
    Причём всё его семейство работали тюремщиками у рабовладельца.
  • Нестыковочка
    13.07.2026
    Если страна была такая крутая и богатая, почему столкнулась с энергетическими кризисом после распада?В жизни не бывает все плохо или хорошо, правда всегда посередине. А правда в том, что СССР дал Азербайджану технологии, без которых бы они сидели на своей нефти, как сидели чеченцы иди бедуины, и ничего не имели. В соседнем Иране живёт больше азербайджанцев, чем в Азербайджане. Но Алиеев трескается в губы с Эрдоганом, членом НАТО, которая сейчас утюжит Иран. Про затыкание ртов оппозиции и прошлое великой советской династии отца Чухче, дядя тоже умалчивает.
  • blbjn
    13.07.2026
    Нестыковочка, какие такие у рашки или сссра технологии? Те самые Бедуины (и потихоньку азербайджанцы) сейчас отстроились и живут так как рассея не будет жить никогда . А вот чеченцы, да все никак не освоят русские нефтяные технологии, хотя очень даже успешно освоили другие за которые и платит шовинистическая рашка. А в Азербайджане нефть разрабатывается по западным технологиям, которые рашка тоже долго не увидит. Так что нестыковочки только у вас - пересмотрели небось русский телевизор
  • Праўда
    13.07.2026
    Нестыковочка, тыя самыя тэхналогіі, якімі дзяліўся Захад у абмен на сыравіну, скрадзеную ардой у скораных народаў?

    Неяк занадта шмат звёнаў у гэтым ланцугу.
  • Благословенный "запад"
    14.07.2026
    blbjn, Говорить, что у СССР и России нет технологий — это расписаться в полной дремучести. Именно советские инженеры отстроили всю нефтяную инфраструктуру Баку и в одиночку освоили сложнейшую Западную Сибирь в условиях вечной мерзлоты, пока хваленый Запад только учился там работать.Твое восхищение "бедуинами" выдает типичный комплекс карго: ты путаешь экономику огромной страны на 145 миллионов человек с бюджетом крошечных эмиратов, где нефтяную ренту делят на пару миллионов граждан. В Азербайджане за пределами глянцевого Баку уровень жизни скромнее среднероссийского, а в Чечне добыча упала не из-за "неспособности освоить технологии", а потому что нефть там тупо закончилась за сто лет эксплуатации.
    Россию есть за что критиковать и там полно дерьмища, но это не критика, а тупой кринж.
  • fc66d
    14.07.2026
    Благословенный "запад" , тащемта в Баку технологии завезли еще в царской РИ братья Нобели, компании Гальске-Сименс и американцы, сталин тоже приглашал иноспецов-инженеров во время великой депресии в 25-30-35 годах, так как русские были тупые работяги и не могли в технологии. Нормально разрабатывать нефть и газ (на научной основе, примерно на мировом уровне) начали только с 55-60-х годах.
  • ты это своим россиянам втирай
    14.07.2026
    Благословенный "запад" , Ваня проснись, даже в раше Халлибартон и Шлюмберг обеспечивают практически все бурение для добычи нефти. Нет российских технологий.
  • ване
    14.07.2026
    Благословенный "запад" , "расписываться в дремучести" - это орки так навешивают ярлыки на тех кто не принимают бред их идиотских агиток.
  • Булак-Балаховіч
    13.07.2026
    У той самы час сярод беларусаў далей няма шырокага разумення, што ў Беларусі працягваецца савок і пад уплывам камуністычнай савецкай прапаганды пішуць пра фашызм, фюрэраў і так далей, хаця ў Беларусі на кожным кроку савеччына, ад помнікаў Леніну і плошчаў Савецкіх да рэпрэсіі.
  • Вы лекцыі Эвы Томпсан глядзелі ў сеціве ?
    13.07.2026
    Булак-Балаховіч,
    бальшавіцкая імерыя ў Беларусі памірае, раманаўская імерыя займае яе месца. "рпц", цары, пушкін-цой, Вы лекцыі Эвы Томпсан глядзелі ў сеціве ?
  • Нафиг
    13.07.2026
    Булак-Балаховіч, Пусть лучше совок такой , чем наркота бомжи неспособность полиции что-то сделать Живи сам в таком несовке
  • Булак-Балаховіч
    13.07.2026
    Вы лекцыі Эвы Томпсан глядзелі ў сеціве ?, працу Томпсан чытаў, таксама як і працы пра саветызацыю Беларусі, вынікі чаго выдатна бачна сёння.
  • Ильич
    13.07.2026
    Например Лукашенко часто обвиняют в убийстве Захаренко,Гончара и Красовского членов ОГП. Однако не замечают,что россия убивала например украинцев патриотов. Например Степан Бандера,Парубий, Демьян Ганул и т.д.
  • Ильич
    13.07.2026
    Ильич, ну вот например в убийстве Макея тоже виноват Лукашенко? НН как то писал о странном посмертном диагнозе.
  • згодны з вамі спадар, нашых Беларусаў забівала масква
    13.07.2026
    Ильич,
    "россия убивала например украинцев патриотов. Например Степан Бандера,Парубий, Демьян Ганул и т.д. "
    не толькі Украінцаў, Балгар, Палякаў, Балтаў, і нас Літвінаў . Цалкам згодны з вамі спадар, нашых Беларусаў забівала масква & маскоўскі імперыялізм
  • Ильич
    13.07.2026
    Ильич, думаю,что никто не будет спорить что Захаренко,Макей,Ганчор и Красовский были патриотами Беларуси и у россии был реальный мотив их убить. Как и Бандеру ,Парубия,Ганула.
  • Ильич
    13.07.2026
    згодны з вамі спадар, нашых Беларусаў забівала масква, суть в том,что 90-ые ОГП проповедовала отдаление от россии и умеренные национализм. Добрососедские отношения и с Западом и с Москвой. Поддежка национальной культуры,без резкого давления на русскоязычных,что явно не нравилось Москве. Потому,что цементировало независимость на национальной почве и выводило из орбиты Москвы Беларусь.
  • Альгерд
    13.07.2026
    Ильич, вот например россия решала вопрос когда импичмент пытась сделать в Беларуси Лукашенко,точно так же россия могла устранить угрозу Лукашенко в Беларуси в виде Захаренко,Гончара и Красовчкого у них богатый бэгграунд в этом плане. А потом они ,уже русские увидели угрозу в Макее. Путин начинал как марионетка кремля,а потом обрезал нити и Макей видимо помогал в этом Лукашенко.
  • Ильич
    13.07.2026
    Ильич, Например Листьева убили еще в 1995 году в Москве,именно,тогда начали практиковать политические убийства в россии. Не нашли ни заказчиков,ни исполнителей.
  • Ильич
    13.07.2026
    Альгерд, например был несчастный случай с Тарайковским или ссора с Бондаренко которая привела к его гибели. Но цели их убивать не было.
    Не в традициях белорусов убивать других белорусов.
  • Янка
    13.07.2026
    Тата Аліева выдатна адчуваў сабе у калабарацыянісцкай наменклатуры пад час каланіяльнага панавання, а потым сваячасова з'арэентаваўся, калі пабачыў магчымасць узначаліць тыповую азіяцкую тыранію на турэцкіх штыках і прыватызаваныя ім вуглявадародныя радовішчы. А потым перадаў уладу ў спадчыну свайму сыну. Зараз сям'я Аліевых ёсць найбагацейшай у Азербайджане, а Ільхамчык пазіцыянуе сабе ў якасці гаранта незалежнасці. Між тым эканамічнае развіццё краіны застаецца на даволі нізкім узрозні, а ВУП на душу насельніцтва ненашмат апярэджае Арменію, ў якой ніякіх вуглявадародаў няма.
  • Дональд
    13.07.2026
    Янка, агоны тата быў вельмі ўплывовай асобай, адным з фактычных кіраўнікой той імперыі.
    Ён уваходзіў у ЦК КПСС і быў намеснікам савета міністраў СССР
  • Юзік
    13.07.2026
    да смешных выступаў расейскіх прапагандыстаў засталося тры два
  • Адам Иосифович
    13.07.2026
    Почему-то его отец был не против быть главой той колонии. И тогда он бы сейчас тоже не был пожизненным диктатором и Азербайджан не был бы личным поместьем его семьи.
  • Вынікі беларушчыны
    13.07.2026
    А ўтварэнне Белорусской губерніі Масквою,заклала пачатак для нацыі белых русскіх! Разумець трэба!
  • Літвін
    13.07.2026
    Што адным агідна, для іншых прымальна.

    Розніца ў тым, што да 1918 году ніякага Азербайджана не існавала.
    А нашая Літва стала дзяржаваю ў 1253 годзе.
    Але, сёння, тыя хто звыкся з імперскім таўром, не лічаць Літву сваёй краінаю, а лічаць пачаткам сваёй дзяржаўнасці БССР.
  • Але
    13.07.2026
    На самой справе гэта як раз нармальная думка, тыя ж французы называюць сэсэр - русі саветік, а рэпублікі/калоніі ўзаемазамяняльна.

    Думка, аб тым, што СССР - гэта нешта большае, чым руская дзяржава, ляжыць у маўзалеі. Як і Ленін - гэта сімвал веры, ня больш
  • 453543
    13.07.2026
    Была метраполія і былі прыгнятаемыя калоніі (коскі нідзе ставіць не буду). Вось толькі бядней за ўсіх, з голай дупай, жыла метраполія (вечна галодныя бранск, разань-казань і прочыя маскавіцкія гаспадары). А вось калоніі па тым меркам жылі неблага: і Азербайджан, і Арменія, і, нават, мы. А некаторыя калоніі па тагачасным меркам навогул жылі сыта. Так што, ўсё ў гэтым міры адносна.
  • uuus
    13.07.2026
    453543, в метрополии жили орки. они веками жили так как вы описали - с голай дупай, вечно голодные и в грязи - потому что по другому они просто не умеют. Посмотрите на них сейчас. А колонии знали куда лучшие времена пока не пришли орки.
  • Жалігоўскі
    13.07.2026
    Параўнайце:
    Азербайджан "вернул" Нагорны Карабах, які ніколі не ўваходзіў у склад Азербайджана.
    А бедаруссы нават баяцца у слых казаць, што Віленшчына была адабрана СССР у 1939 годзе і што Вільня - старажытная сталіца іх былой дзяржавы.
  • Valadzimir
    13.07.2026
    Жалігоўскі , Вільня - сталіца былой дзяржавы літвінаў!, а не "белоруссов", якія, ізноў нагадаю, зьявіліся ў "северо-западной" правінцыі Расейскай імперыі пасьля зьнішчэньня ёю ВКЛ.
  • глупость говоришь, но русские порадуются вбить клин
    14.07.2026
    Жалігоўскі , как ни печально, но виленщина в жамойтских руках сохраннее. Наши там такой евроремонт забахают что стыдно будет перед всем миром. Как у нас сносят исторические здания и брусчатку в асфальт закатывают мы 30 лет видим. Даже советы не так усердствовали.

 

Заўвага:

 

 

 

 

Закрыць Паведаміць