Комментарии к статье

Колесникова: Я никогда не говорю о военных санкциях. Но существует спортивный трек, пограничные вопросы, медицина — все что угодно

  • Грамар-нацы
    26.05.2026
    З гэтымi "трэк", "кейс" ужо задзяўблi! Зусiм нядаўна неяк жа абыходзiлiся без гэтага смецця! Or let's switch completely to English already?!
  • ангельская мова ў РБ перамагае маскоўскую
    26.05.2026
    Грамар-нацы, Так, наша ангельская мова ў РБ перамагае азіяцкую маскоўскую. Нават сёння, заходнія і шматлікія беларускія эксперты не разумеюць прыроды мангольскай імперыі. Мангольская імперыя можа існаваць толькі да таго часу, пакуль яна пашыраецца. Памятаеце, што зрабіў хан Пуцін першым, калі яму быў перададзены мангола‑маскоўскі трон паміраючым, прасякнутым алкаголем ханам Ельцыным? Казаклік Пуціна — паходы ў Чачню, Малдову, Грузію і Украіну — служыць для легітымацыі яго заяўленага мангольскага права на ўладу для мангола‑маскоўскіх імперыялістаў. Кожная з гэтых гвалтоўных войнаў функцыянуе не толькі як заваёва, але і як рытуал палітычнай валідацыі, што адсылае да старой стэпавай традыцыі, у якой рэйды замацоўвалі аўтарытэт. Паспяховы казаклік робіць больш, чым проста забяспечвае тэрыторыю; ён дае ідэалагічнае абгрунтаванне існавання самой Маскоўскай імперыі. Гэта асабліва эфектыўна ў рэгіёнах Афра‑Азіі, дзе дэмакратыя слабая або адсутнічае, што дазваляе Маскве прадстаўляць сябе як законны імперскі цэнтр, які трымаецца на сіле і міфе, а не на згодзе.
  • Дзе д
    26.05.2026
    "Мы не змагаліся з Лукашэнкам"
    Шта?!

    [Зрэдагавана]
  • Поцык
    26.05.2026
    То, что вы, Мария, хотите вытянуть из тюрьмы своих друзей, не делает ничего для прав человека в Беларуси. С вашей риторикой вы фактически работаете на Лукашенко и на других мерзавцев, захвативших власть в стране.
  • АБЛОГА працуе толькі на драпежную імперыю
    26.05.2026
    Поцык, Зянон і мы нацыяналісты антыімперыялісты ужо 5 год кажам : ЭЗ- АБЛОГА працуе толькі на драпежную імперыю, Беларусь і Нашы Беларускія інтарэсы, над над усім!! Таму Марыя мае рацыю , дзеля нас літвінаў-беларусаў прыярытэт нумар адзін - існаванне Беларусі, яе незалежнасць і суверэнітэт. І любыя падыходы павінны сыходзіць менавіта з гэтага
  • Сьвіслацкі жабец
    26.05.2026
    Спорт? Рэальна кагосьці хвалюе? Абсалютна лукашэнкаўскі наратыў
  • Пракоп
    26.05.2026
    Маша ты дастала !!! ...сваёй невероятностью ...там все бабарыкінцев не з гэтага міра
  • удакладненне
    26.05.2026
    Пракоп, яны з таго русского мира.
  • маша раша
    26.05.2026
    Ааааааа, колькі можна пісаць пра гэты невероятный бабарыканскі белоРусский голас ад імя новай апазіцыі.
  • ваван
    26.05.2026
    сотрудничество с режимом. За такое в СССР была статья и ой как много лагерей или даже вышка грозила....
    ПС. А если рассуждать. То режиму ЭТО действительно нужно. Для ЛЕГАЛИЗаЦИИ и НОРМАЛИЗАЦИИ (с нами сотрудничают значит признают нашу законность и мы нормально живем а не вот в этом режиме ЧРЕЗВЫЧАЙЩИНЫ) и для УКРЕПЛЕНИЯ своего положения. Очень помогает заткнуть рты недовольным....
  • з сябе пачні дэкаланізацыю і усё ў нас будзе файна
    26.05.2026
    ваван, з сябе пачні дэкаланізацыю і усё ў нас будзе файна ( гэта НН), Марыя мае не увазе што наш ГАЛОЎНЫ ВОРАГ ДРАПЕЖНАЯ імерыя а не Беларускамоўны "валет". Алеж вы масквацэнтрыкі з гэтым не згодны. Я за нас, нацыяналістаў гуляе. ps шмат краін праз гэта прайшлі і мы прыедзем.
  • ваван
    26.05.2026
    з сябе пачні дэкаланізацыю і усё ў нас будзе файна, смешно когда ПЫТАЮТСЯ боты на мове мне писать... уперкать в московцентричности... да вас за милю чуваць вонь московских портянок и лукашенковского колхоза...
  • Транзіт да мора умацоўвае Незалежнасць РБ
    26.05.2026
    ваван, Не глядзі зашмат .ru, Столькі тут маскоўскіх казак, РБ захавала незалежнасць на стагоддзі i 96% Беларусаў за Незалежнасць сёння .Транзіт да мора умацоўвае Незалежнасць РБ, і гэта наша галоўная мэта усёй палітыкі нас нацыяналістаў.
  • беларусафобія ванька
    27.05.2026
    ваван, "колхоза" беларусафобія ванька, твоі цой, шаманы пушкіны горшыя калдыры супраць апошняй нашай Беларускай вёскі (з яе яе Віленскім Барока), іван
  • Жора
    26.05.2026
    Спачатку грамадству *імплементавалі* прарасейскіх рускамоўных герояў, а цяпер будзеце іх слухаць і абмяркоўваць. І нават пры тым, што яны кажуць слушныя і відавочныя рэчы (напр. Калеснікава іншымі словамі паўтарае тое, што казаў гадЫ таму Пазняк), нябеспека ў тым, што не вядома, куды павядуць і прывядуць адаптыўныя прарасейскія папулісты заўтра. Траянскія коні.
  • Крок за Крокам
    26.05.2026
    Жора, Нікуды нас расейскамоўныя "неверагодныя" не павядуць РБ , яны мінулае, РБ моцна змянілася, і Марыя змянілася. Усе нацыяналісты сёння супраць левацкай ЭЗ крымінальнай аблогі Беларусі. Крок за Крокам, сёння здымаем санкцыі, гэта галоўная мэта .
  • Марыя мае рацыю
    26.05.2026
    усе тыя хто як кажа Зянон - "на грошы ЭЗ", кінуліся на Марыю. Іншымі словамі Марыя мае рацыю, яна хаўруснік Беларускага нацыяналізму сёння.
  • Трэба скінуць каланіяльныя кайданы назаўсёды
    26.05.2026
    Марыя мае рацыю, цалкам згодны, НАМ хутка ТРЭБА спыняць грамадзянскую вайну ў Беларусі !! мы znouku знаходзімся ў 1917 і 1991. Толькі сёння самы моцны палітык ў свеце на нашым баку. Трамп з Лукашэнкам і Пазьняком працуюць над Аўстрыйскай Дамовай, 1955 года (The Big Deal). Трэба Трэба скінуць каланіяльныя кайданы назаўсёды назаўсёды . Беларусь знаходзіцца паміж НАТА ( які вырабляе каля 60% сусьветнага ВУП) і Маскоўскай імперыяй ( менш за 1%) . З аслабленьнем Маскоўскай імпэрыі праз вайну ва Ўкраіне Крамлю патрэбная бясьпечная мяжа, каб пазьбегнуць прамога сутыкненьня з Захадам. У гэтай сытуацыі нейтральная-буферная Беларусь павінна стаць ключавой нейтральнай дзяржавай ў Еўропе , якая гарантуе стабільнасьць і пакой усім суседзям. У 1955 годзе Захад і Бальшавіцкая імпэрыя падпісалі Аўстрыйскую Дамову, праз якую Аўстрыі: «была нададзеная незалежнасьць і адбылося вывад усіх акупацыйных войскаў у абмен на абавязак Аўстрыі да вечнага нейтралітэту». І гэтая дамова дзейнічае нават сёньня, 40 гадоў пасьля краху бальшавіцкай імпэрыі. Нейтралітэт РБ — гэта не слабасць, а адзіная лагічная Стратэгія ў нашай геаграфічнай рэчаіснасці . Беларусь можа зрабіцца Аўстрыяй - Усходняй Эўропы. І ў практычнай лёгіцы Трампа, Пазьнякa і Лукашэнкі , якія вядомы сваімі дамовамі і кампрамісамі, гэта адзіны шлях, дзе ўсе бакі перамагаюць, Захад і Маскоўская імпэрыя атрымліваюць: стабільную — бясьпечную, ПАКОЙНУЮ мяжу, а мы беларусы — нацыянальную дзяржаву , свабоду, дэмакратыю, і дабрабыт.
  • Той русафоб з 1990-х
    26.05.2026
    Марыя мае рацыю, дзяячка, яку не адзін раз лапалі на прарасейскіх выказванняў ці тых, якія ўхіляліся ад крытыкі Расіі і якая нават пару сказаў па-беларуску не можа сказаць, хаўруснік Беларускага нацыяналізму сёння? Ой, хіба нешта не так.
  • ***
    26.05.2026
    Трэба скінуць каланіяльныя кайданы назаўсёды , Вы однако фантазер. Украина тоже находится между НАТО и РФ, но однако не захотела быть буфером и нейтральной страной. Не может быть радом с РФ ничего нейтрального, при сохранении власти Путина, может быть или протекторат РФ, или НАТО.
  • Ад фальшывай папулісцкай «невераятнай любві» да фальшывай хамскай нянавісці — адзін крок
    26.05.2026
    Той русафоб з 1990-х,
    нн.... Як піша Зянон - Ад фальшывай папулісцкай «невераятнай любві» да фальшывай хамскай нянавісці — адзін крок...
    " «відаць, паразмаўляла са сваёй разумнай сястрой Таццянай Хоміч і выдала ў інтэрв'ю тое, за што якраз даўно стаіць Хоміч. Гэта значыць, пра неабходнасць перамоваў з рэжымам дзеля вызвалення палітвязняў — шляхам адмены эканамічных санкцыяў, таксама пра аднаўленне кантактаў жыхароў Беларусі з Еўропай». Аднак жа ацаніць і прыняць гэту трансфармацыю не кожнаму дадзена:
    «Усе гэтыя папулісцкія «невераятныя», што фарбавалі губы і абагаўлялі Калеснікаву ў турме, зграяй накінуліся на яе і змяшалі з пылам, сталі яе таптаць, вучыць жыць, абурацца, хіхікаць і г. д. Ад фальшывай папулісцкай «невераятнай любві» да фальшывай хамскай нянавісці — адзін крок. Ірацыянальнае і адно, і другое»."
  • HUh
    26.05.2026
    Сектантам бесполезно что-то обьяснять У них все кто не на мове-москали
  • Жора
    26.05.2026
    HUh, калі ты не маскаль, чаму пішаш на беларускім сайце на не мове? Ідзі на Зярцало.
  • Чытач
    26.05.2026
    "Важна разумець, што дээскалацыя цяперашняй сітуацыі ў Беларусі цалкам залежыць ад Еўрасаюза і што ён здольны на гэта паўплываць."
    сраны Еўрасаюз, дээскаліруй!!!
  • Падтрымліваю
    26.05.2026
    перамовы, каб вызваліць палітвязняў і зменшыць узровень рэпрэсій і ўплыў Расіі. - такія мэты я падтрымліваю.
  • Пятая колонна.
    26.05.2026
    Меня терзают смутные сомнения
  • Падтрымліваю
    26.05.2026
    Я падтрымліваю вызваленне палітвязняў, я падтрымліваю зніжэнне ўзроўню рэпрэсій і іх спыненне. Я падтрымліваю зняцце ізаляцыі з Беларусі.

    Важныя і рэальныя мэты на сённяшні дзень. Цалкам падтрымліваю.
  • Шклоуски конюх
    26.05.2026
    Читаю и не верю своим глазам. Колесникова на полном серьезе предлагает Евросоюзу начать торговаться с террористом: вы нам узников, а мы вам транзит калия и снятие спортивных банов. Она не понимает базового правила: если маньяку начать платить уступками за заложников, он завтра наберет в три раза больше новых посадок! А сказки про то, что снятием санкций можно сделать Беларусь "нейтральной" и убрать путинские войска — это просто политическая шизофрения. Режим удержался только на деньгах и штыках Кремля. Он физически не может быть нейтральным, он давно куплен с потрохами.
  • Л-логіка
    26.05.2026
    Шклоуски конюх , Прэзідэнту Украіны Зяленскаму гэта напішыце, каб перастаў з Расеяй перамовы весці аб вызваленні палонных. Пуцін жа ўсё роўна новых набярэ. Калі карыстацца вашай логікай...
  • Бывший политический заключённый
    26.05.2026
    Шклоуски конюх , повторю вопрос, который уже задавал тебе ранее:
    у тебя есть рецепт, как вытянуть из плена людей, которым выписали билет в один конец (15-25 лет)?

    Да или нет?
  • Бывший политический заключённый
    26.05.2026
    "Уровень агрессии и ненависти друг к другу. Это меня действительно поразило. Иногда я слышу подобную риторику в СМИ и от журналистов — слово в слово то, что я слышал за 5 лет в тюрьме от полиции и администрации колонии."

    +1
  • деревнский
    26.05.2026
    Л-логіка, пошла покурить... Зеленский возвращает СВОИХ граждан, СВОИХ солдат... А зачем Польше, Литве или Евросоюзу, граждане какой то диктатуры, по сути российской колонии, перефирии "русского мира"??????? Для каких целей???? Что с ними делать??? Накладывая санкции страны пытаются решить В ПЕРВУЮ ОЧЕРЕДЬ СВОИ проблемы вызванные агресивной, неадекватной политикой наглого, потерявшего берега диктатора. Но диктатор ведь НЕ один творит дела. ВСЯ страна, ВСЕ люди являются ПОСЛУШНЫМ механизмом в его руках.... И вот одни граждане, по сути представители диктатуры, пытаются надавить, разжалобить руководство соседних стран снять заслуженные санкции торгуя своими же гражданами, можно сказать братьями. При этом аппелируя к ценностям которые в диктаре считаются практически преступлением. Я бы еще понял требования если бы беларуские погранцы нахватали полезных идиотов-саляровозов литовцев и требовали их тело и душу обменять на транзит калия... Но у диктатуры на это нет яиц (обвисли и посивели)... Они только и могут что хватать СВОИХ. И зачем эти заложники беларусы нужны кому нибудь кроме самой Беларуси??????
  • Шклоуски конюх
    26.05.2026
    Л-логіка, у вас с логикой как раз катастрофа. Вы путаете обмен военнопленными с выплатой дани террористу. Зеленский меняет ПЛЕННЫХ оккупантов на своих ПЛЕННЫХ героев (человека на человека). При этом Украина НЕ снимает с России санкции, НЕ открывает транзит для их товаров и НЕ пускает их спортсменов на турниры ради освобождения людей! А Колесникова предлагает именно заплатить маньяку снятием санкций и дать ему экономический кислород. Платить террористу бабками и транзитом за заложников — это прямое спонсирование концлагеря. Почувствуйте разницу.
  • Думай головой
    26.05.2026
    Шклоуски конюх , вытащить людей из тюрем, одновременно сняв удавку с народа (спортсменов и т.д. )
    Что вам тут не так?
    Вам надо, чтобы и люди в тюрьмах сгнили и чтобы народ задушить и в Россию затолкать?
    Колесникова отсидела за выступления против режима, а теперь под санкциями не может банковской картой воспользоваться, выброшенная за забор страны с одной тюремной сумкой. Так у неё есть сестра в помощь. А тем, у кого нет, им что делать без банковской карты в чужой стране?
    Вы это поддерживаете? Я - нет.
    С лукашистов персональные санкции никто не снимает. Трамп их продлил.
  • Шклоуски конюх
    26.05.2026
    Бывший политический заключённый,
    Рецепта ровно два.
    Первый жесткий обмен — менять людей на людей, как это делают при обмене военнопленными.
    Второй: освобождать свою страну и выбивать оккупантов силой, как это делает Украина, возвращая свои территории. Всё. Других рецептов в истории нет.
    ​А то, что предлагаете вы (снять санкции за узников) — это предложение заплатить диктатуре за нашу же оккупацию! Вы хотите дать маньяку транзит и валюту, чтобы он на эти бабки нанял еще больше омонышей, купил новые автозаки и набрал тысячи новых заложников. Платить террористу за то, чтобы он продолжал нас геноцидить — это не спасение, это бизнес на крови.
    ​Если вы к силовому освобождению страны не готовы, то сидите под московской лавкой молча. И не пытайтесь оплачивать чужими деньгами и жизнями собственные промахи и трусость 2020 года.
  • бузаопрыа
    26.05.2026
    Бывший политический заключённый,
    Ответ, который многие страшатся произнести. Никак. Никак не вытянуть. Знали на что шли. Это война на уничтожение, которую объявил не народ власти , а власти народу. Народ даже не понимал за что их месят так жестоко. Жестокая любовь...
    Народ проиграл. И расплачивается за близорукость. Правда жаль, но никак не спасти.
  • Бывший политический заключённый
    26.05.2026
    Шклоуски конюх , наконец-то ответ на вопрос!

    Первый вариант: у всех стран и территорий мира вместе взятых не наберётся столько лукашистов, чтобы вытянуть хотя бы 10% политзаключённых (шелуху со сроками полгода-год в расчёт не беру, это преимущественно случайные пассажиры, хотя и их не должно быть в тюрьмах).
    Следовательно, без кардинального изменения подходов этот вариант нереализуем.

    Второй вариант: без политической воли Украины заходить в рб для её освобождения невозможно.
    Литва, Латвия и Польша дадут добро на это разве что в случае Третьей Мировой.
    Следовательно, этот вариант на сегодня и завтра тоже нереализуем.

    ​"Если вы к силовому освобождению страны не готовы, то сидите под московской лавкой молча. И не пытайтесь оплачивать чужими деньгами и жизнями собственные промахи и трусость 2020 года."

    Шановный, ты понятия не имеешь, кому это пишешь. Если что, свои 4,5 года я отсидел не за белые носочки и шарики. Это раз.
    Два: у лукашистов при любом раскладе есть и будут бабки на момон, прочих мусоров и гэбню.
    90% населения будут выживать в нищете, а пенёнджки на автозак и бронеавтомобиль у таракана найдутся. Это сухой факт.

    Для меня имеют ценность жизни моих братьев и сестёр, годами гниющих в плену. На диванных стратехов, которым видите ли "не нравится", что лукашисты "наберут новых" - плевать. Потому что вы/они ни года не провели в плену и знать не знаете, что это такое.
    Коул и его команда - большие молодцы.
  • Шклоуски конюх
    26.05.2026
    Бывший политический заключённый,
    Твои 4,5 года — это страшно, никто этого не обесценивает. Но твои страдания не дают тебе права призывать к капитуляции и спонсированию режима.
    Я недавно смотрел на Ютубе интервью с украинской девчонкой. Ей 18 лет, она пошла воевать за свою страну, и на фронте ей оторвало ногу. И знаешь что? Она, потеряв ногу в 18 лет, НЕ скулила, что нужно срочно сдать Крым и Донбасс, лишь бы всё это закончилось и вытащили пленных. Она понимает цену свободы и то, что маньякам уступать нельзя.
    А ты, отсидев, открыто заявляешь Мне плевать, что режим наберет новых заложников, давайте заплатим усатому снятием санкций». Ваше коллективно е «плевать» — это предательство тех тысяч белорусов, которых упакуют в автозаки завтра же, потому что диктатор поймет: торговля людьми работает и Запад за это платит. Вы готовы купить свободу одних жизнями других. Это не героизм, это махровый эгоизм.




    О какой вообще «политической воле», освободительном движении или армии ты тут рассуждаешь?! Из миллиона уехавших белорусов на недавних выборах в Координационный совет проголосовали жалкие пару тысяч человек! Люди, сидя в полной безопасности за границей, не смогли даже два раза по телефону щелкнуть! А вы ждете, что под эту диванную апатию вам чужие страны дадут плацдарм, оружие и начнут Третью мировую? Раз воевать некому, а большинству даже кликнуть по смартфону лень — ваш единственный удел это скидываться маньяку на новые автозаки.
  • Бывший политический заключённый
    26.05.2026
    Шклоуски конюх , написал длиннющий ответ тебе, а потом думаю: "Зачем? Чего ради?".
    Каждый останется при своём.

    Одно продублирую: я не неофит 20-го, и застал то время, когда мы в марте 06 и в декабре 10 махались с мусорами, в т.ч. с омоном. Скоротечно, но незабываемо. Не страдаю от иллюзий, знаю, что настанет день, когда смогу вернуться домой, в Беларусь освобождённую.

    А пока единственная цель для меня лично - сделать всё возможное, чтобы вытащить своих братьев и сестёр из плена. До того, как они оставят своё здоровье за пятью заборами.
    И мне действительно плевать на мнение тех, кто цинично утверждает (по факту), что они должны там умереть, потому что "новых наберут".
  • Шуфлядка
    26.05.2026
    Бывший политический заключённый, полиции, говоришь?
  • Беларус
    26.05.2026
    [Рэд. выдалена]
  • .
    26.05.2026
    Пакуль агульныя словы. Хацелася бы пачуць, што канкрэтна прапануе.
    Толькі пра спорт слушна: і так было ясна, што зняцце МАК’ам спартыўных санкцый магло б адбыцца праз уступкі з боку РБ. Але з улікам карупцыйнасці МАК, там маглі адбыцца іншыя дамоўленасці.
  • Янка
    26.05.2026
    ., часам карупцыя, а яшчэ часцей Just a business. Пазбаўцеся ўжо ад ружовых акуляраў часоў дэ Кубертэна. Тый быў ружовым рамантыкам, які нават фінансаваў алімпійскі рух уласнымі грашыма, аля ягоную ідэю падхапілі цынічныя спартовыя мэнэджэры. Калі ў 1925 дэ Кубертэна фактычна змяніў бельгіец дэ Байе-Летур - тый пабудаваў сучасную алімпійскую сістэму з жорсткай уладай спартовых функцыянераў. Яе не турбуюць ані агрэсія, ані парушэнні правоў чалавека, ані масавыя рэпрэсіі, а толькі вельмі прыбытковыя спартовыя вынікі ды спонсарскія грошы на фоне прыгожай пацёмкінскай карцінкі сфальшаванага замірэння, у тым ліку нацыі з дыктатарам-гаспадаром краіны правядзення гульняў. Адзінае, што прыпыняе падобную цынічную сістэму - гэта масавае міжнароднае грамадскае абурэнне, бо гэта пагражае стратай даходаў спартовых функцыянераў.
    Яскравым прыкладам падобнага падыходу стала гіторыя з правядзеннем алімппіяды ў 1936 у Берліне.
    У 1931 Берлін, яшчэ сталіца Веймарскай Рэспублікі, перамог за права прымаць XI Летнія Алімпійскія Гульні. У 1933 да ўлады прыйшлі нацысты і разгарнулі сістэмную антысэміцкую і расісцкую прапаганду, а габрэяў пачалі выкідаваць з нямецкага спорта з палітычных нагодаў (нічога не нагадвае?). Гэта падштурхнула спартовую супольнасць да ідэі аб пераносе гульняў з Нямеччыны.
    МАК бачыў тэндэнцыі і пачаў фармальна рэагаваць. Былі задэклараваныя патрабаванні да арганізатараў алімпіяды аб роўнасці у падрыхтоўцы і удзелу . МАК накіраваў фармальны запыт у нямецкі аргкамітэт алімпіяды, які цалкам кантраляваўся нацыстамі. У адказ прыйшоў ліст кшталту таго, як беларускія чыноўнікі заўсёды адказваюць на прэтэнзіі аб парушэнні правоў чалавека ў Беларусі - маўляў усё добра, гэта паклёп ворагаў. Здаецца, што тая перапіска няшмат каго ўразіла.
    Тады МАК супольна з нацыстамі зладзіў прапагандысцкае шоў. У жніўні 1936 у Берлін накіравалі з інспекцыяй ужо хворага 73-гадовага дэ Кубертэна, які з'яўляўся ганаровым старшынёй МАК. Нацысты выдатна падрыхтаваліся да яго візыту - на некалькі месяцаў юдафобская прапаганда была прыбраная (дэ-факта ж рэпрэсіі не спыніліся), а масштабы фізычнай культуры і спартыўнага будаўніцтва настолькі ўразілі старога дэ Кубертэна, што той даў найвышэйшыя адзнакі ўсяму пабачанаму, нават асабіста Гітлеру.
    Але нават гэта не ўразіла міжнародную спартовую супольнасць, асабліва ў ЗША.
    У чэрвені 1936 у Парыжы адбылася Міжнародная канферэнцыя ў абарону алімпійскіх ідэй, якая заклікала да байкоту гульняў у таталітарнай расісцкай дзяржаве, а ў Новым Ёрку быў створаны аргкамітэт па пераносе гульняў з Берліна ў Барселону.
    У адказ МАК накіраваў у Берлін новую камісію на чале з тагачасным прэзідэнтам НАК ЗША Эйвэры Брэндэджэм, які адкрыта сімпатызаваў нацыстам і ня вельмі ўдала хаваў свае антысеміцкія і расісцкія погляды. Але ж менавіта ён пераканаў нацыстаў дазволіць некалькім спартоўцам-паўкроўкам з габрэйскімі каранямі выступіць за нямецкую зборную, але каб толькі пазбегнуць байкота гульняў з боку ЗША.
    У дадатак у Гішпаніі пачалася грамадзянская вайна, пераносіць гульні ўжо фізычна было няма куды, і гульні адбыліся у Берліне. Нямецкая дэлегацыя выступіла выдатна, а нацысцкая прапаганда скарысталася гульнямі па поўнай, усхваляючы арыйскую расу, культ фізычнай сілы, мілітарызацыю і вышэйшае нацысцкае кіраўніцтва на чале з Гітлерам. Кали паглядзець Алімпію Лені Ріфеншталь - то кідаецца ў вочы безліч зігаванняў, вайсковай формы, сціпласць і ардынарнасць кадраў з цемнаскурымі і азіяцкімі спартоўцамі, нашмат большая аператарская прафесійнасць у асвятленні поспехаў беласкурых спартоўцаў, а калі справа ідзе аб кадрах перамогі нямецкіх спартоўцаў - там сапраўдныя аператарскія шэдэўры.
    Пасля сканчэння WW2 пад ціскам міжнароднай супольнасці МАК выбачыўся за алімпіяду ў Берліне, што не замінула яму абраць ў 1952 Брэндэджа прэзідэнтам МАК ажно на 20 год, і на гэтай пасадзе ён паспеў адзначыцца антысеміцкімі заявамі.
    Таму, спадарыня Калеснікава, спорт - гэта ўжо даўно не пра мір і сумленне, а пра бізнэс і прапаганду.
  • Найперш не галасі!
    26.05.2026
    ., ну чаму агульныя?
    Незабавіўшыся ўжо і канкрэтыкі падвезлі))

    1) ...цяпер тыя самыя беларусы пакутуюць ад таго, што іх Еўропа цалкам адрэзала і пакінула — мала таго што сам-насам з Лукашэнкам, дык яшчэ і сам-насам з Пуціным.
    2) Бо адзіны чалавек, які радуецца прыняццю санкцый адносна Беларусі, — гэта Пуцін. Бо ён раскрывае свае абдымкі для Лукашэнкі, які не мае іншай альтэрнатывы.

    1. Еўропа не адрэзала беларусаў. Сама Калеснікава не з Расіі піша.
    Беларусь ад усяго свету адрэзаў
    самі ведаеце хто.
    2. Тое, што члена Таможэннага Саюза і суагрэсара аблажылі санкцыямі, Пуцтна радаваць не можа. Расія напружана імкнецца абысці санкцыі любвмт плсабамі і дарогамі. І тое, што самую простую дарогу гэтаксама прыкрылі, расійскі ВПК шчаслівым не робіць.
    Згадкі пра " адмену санкцый, бо рэжым усё роўна моцны" нагадвае стары анекдот пра невыводнага каларадскага жука і калгасную бульбу - сёлета пасеем аж 50 га, няхай жа жук падавіцца.
    Карацей, замшэлая лапідарная песня.
    Ну і 3) з Расіі знялі нафтавыя санкцыі і што? У Крамлі і на Капусціным Яры набрынялі дабрынёй? Сталі менш забіваць украінцаў? Памяняліся амбіцыі і жаданні?

    Згадка пра спартсменаў увогуле недарэчная, сведчыць пра адсутнасць аргументаў.
  • .
    26.05.2026
    Я пра тое і казаў, тым больш справы 2-й паловы ХХ ст. і пачатку ХХІ ст. не паказалі, што МАК істотна змяніўся. Адное не зразумеў - што за выпад пра ружовыя акуляры.
  • .
    26.05.2026
    То-бок, ужо не спрачаецеся, што ёсць агульнае ў пазіцыі з Кавалеўскім, Краўцовым, Пазняком.

    Вунь і перакошаны "пішу са Швецыі пра хаўрус з Лукашэнкамі" падтрымаў.

    Я маўчаў пра яе, пакуль яна была за кратамі або толькі выйшла і гаварыла на першых канферэнцыях.
    Зараз ужо палітычныя выказванні, спробы канкрэтных прапаноў. Іх можна і трэба разглядаць па сутнасці. (І аддзяляць па магчымасці ад таго, што яна перажыла асабіста).
  • Найперш не галасі!
    26.05.2026
    ., ну дык... Канкрэтыку падвезлі ))
    Варажыў, што чакаць доўга не давядзецца.
    Але прагназаваць падзеі не бяруся. Марыя, ў адрозненне ад пералічаных вамі персанажаў, чалавек дзейсны. Урэшце, таму спадзяваўся на штосьці больш цікавае.
  • Беларус
    26.05.2026
    Для меня многое стало понятно, когда Колесникова в интервью Дудю сказала, что не чувствует своей вины за людей, которых сажали из-за поддержки политзаключённых.

    Дудь: Что у тебя в голове происходило и в душе, когда ты видела женщину, которую посадили за то, что она тебе прислала посылку?

    Колесникова: Ну, это очень больно, это очень грустно, конечно. Так быть не должно. Я, конечно же, не могу чувствовать свою вину за это, но ты понимаешь, насколько это огромная человеческая несправедливость. То есть получается, что и тюрьма, и государство в целом создают ситуацию, когда делать добро другому человеку - это опасно для жизни.

    Но Лукашенко разве не краеугольная часть этого государства сейчас?

    Нельзя говорить “государство делает добро опасным”, не проговаривая, что это государство персонально удерживается Лукашенко и его силовой вертикалью. Иначе жертвы остаются конкретными, а виновник становится абстрактным.
  • Янка
    26.05.2026
    Беларус , "Для меня многое стало понятно, когда Колесникова в интервью Дудю сказала, что не чувствует своей вины за людей, которых сажали из-за поддержки политзаключённых." - а можа ня будзьма перакладаць віну з хворай галавы на здаровую? Бо праз гэта прызнаецца, што жанчына, якая падтрымлівала палітзняволеных, здейсняла злачынства. Ці Калеснікава вінаватая ў тым, што экстремістам зараз абвяшчаюць за любую грамадскую актыўнасць і неабыякавасць, нярэдка рэтраспетктыўна, што наўпрост супярэчыць канстытуцыі?
  • Беларус
    26.05.2026
    Янка, ты подменяешь тезис. Я не говорю, что Колесникова виновата в том, что режим сажает людей за солидарность. В этом виноват режим, Лукашенко, силовая вертикаль и суды. Поддержка политзаключённых сама по себе не преступление.

    Но есть другая вещь: политическая и моральная ответственность лидера. Если ты публично призываешь людей включаться в борьбу, протестовать, поддерживать репрессированных, идти на риск, то потом нельзя говорить так, будто это просто абстрактное «государство» создало ситуацию, а ты здесь вообще ни при чём.

    Да, людей сажал Лукашенко. Но люди выходили и помогали в том числе потому, что им говорили: это правильно, это нужно, это борьба за свободу. Значит, лидер обязан хотя бы признать цену, которую за это заплатили другие. Не «я виновата, что режим преступный», а «я понимаю, что мои призывы имели последствия для людей, и я не снимаю с себя ответственности за эту политическую роль».

    Когда вместо этого звучит: «я не могу чувствовать свою вину, это государство сделало добро опасным», это выглядит как уход в удобную абстракцию. Государство не само по себе. Его удерживают Лукашенко и его аппарат. И если ты боролась именно с этой системой, не надо потом делать вид, что речь была просто о добре против плохого воздуха.

    Меня раздражает не то, что Колесникова не кается за преступления Лукашенко. Она и не должна. Меня раздражает, что в её формулировке виновник растворяется в слове «государство», а её собственная политическая роль растворяется в слове «добро». Это и есть малодушие: когда борьба была конкретной, а ответственность потом стала абстрактной.
  • Лёлік з-пад Лімасола
    26.05.2026
    Сумна назіраць за “трэкам”, на якім зараз знаходзіцца Марыя. Спачуваю, але з майго боку падтрымкі 0 (нуль)
  • экс-палітвязень
    26.05.2026
    Была ружовай поні, стала пунсовай. Нагадаю Калеснікавай лозунгі 2020: Трибунал, Лукашенко в автозак, Лукашенко уходи. Іх выкрыквалі сотні тысячаў, калі не мільёны, беларусаў. Сэнс адназначны. І толькі Маша, аказваецца, паріла на крыльях любові.
  • супраць інтарэсаў большасці Беларусаў
    26.05.2026
    экс-палітвязень, сітуацыя цалкам сёння іншая, пакінь сваё гарышча выйдзі на вуліцу . Марыя не сваю а нашу (нацыяналістычную ) стратэгію прасоўвае сёння. Мы яе падтрымліваем у гэтым. Вы "неверагодныя" за левакоў ЭЗ & маскоўскую імперыю гуляеце, супраць інтарэсаў большасці Беларусаў
  • 2+2
    26.05.2026
    Маша - это продукт обработки современного человека психологами, коучами и идеологами до такого состояния, когда в его мировоззрении больше нет понятия Зла. Есть только трудности, пути преодоления, ресурсы, "добрые мысли" в голове. Не имеющий представления о добре и зле человек лишен четких моральных установок. Но именно такой человек нужен в качестве живого сырья для современной системы производства: лояльный, адаптируемый, не склонный к бунтарству. Поэтому она не "борется с Лукашенко" - ведь в ее мире нет зла, бороться против чего-то - это запрещенная операция. Есть только повод поучаствовать в бизнес процессе и проявить себя. Не получилось организовать бизнес процесс в РБ в 2020? Не беда, вот есть успешная личность Доннальд Трамп, у него свои интересы в регионе, можно с ним вступить в альянс, и замутить новую движуху. Главное - не выходить из нирваны.
  • Жвір
    26.05.2026
    Хай бы яна ўжо ўзяла паўзу.
  • артемон
    26.05.2026
    Снятие части санкций в обмен на освобождение? Не возражаю, людей надо спасать. НО! Посадил новых -- получи санкции снова. Санкции не должны привязываться к отдельнвм именам. Они вводятся в ответ на действия и если действия возобнавляются, то и санкции тоже должны возобнавлятся.
  • Жвір
    26.05.2026
    артемон, гэта не магчыма, уводзіць, адмяняць, ізноў уводзіць санкцыі, гэта ж не кампутарная гульня, за імі эканомікі й прыватныя бізнэсы, дамовы, крэдыты, пляны. Так гэта не працуе.
  • Янка
    26.05.2026
    "Мы не змагаліся з рэжымам, хоць, магчыма, гэта цяпер гучыць дзіўна. Але для нас галоўным было, каб адбыліся сумленныя выбары. І мы аб’ядноўваліся за людзей, за інтарэсы. Мы не змагаліся з Лукашэнкам — мы прапаноўвалі новае бачанне і за гэтае бачанне мы змагаліся."
    Плыня папулізма і клінічнай ружовасці. Бо набор прыгожых, але ўзаемавыключальных сцвярджэнняў. Калі за нейкія грамадскія правы даводзіцца змагацца - значыцца існуе супраціў і існуе крыніца гэтага супраціву. Мо Маша не памятае аб тым, што спачатку арыштавалі Віктара Бабарыку, потым яго знялі з гонцы на падставе хлуслівай даведкі з КДБ, потым аўто з трыма грацыямі спыняла ДАІ, потым у незаконна абмежаваных месцах правядзення перадвыбарчых мітынгаў раптоўна пачыналіся камунальныя працы альбо абвяшчаўся дзень чыгуначных войскаў (дзякуй яшчэ, што не кавалерыі). Што незалежнае назіранне - гэта было змаганне супраць лукашэнкаўскай сістэмы з-за таго, што тая з усей моцы хавала працэдуру падліку галасоў, а назіральнікі ад прарэжымных арганізацый дзіўным чынам занялі ўвесь незаконна ўсталяваны ліміт месцаў для назірання. І праз чый загад усё гэта рабілася?
  • Заходні Беларус
    26.05.2026
    Калеснікава - праэкт КДБ. Лукашэнка ў яе абліччы скарыстаўся становішчам, яна па загаду гламурна з кветачкамі і сардэчкамі ўзбаламуціла ваду, павяла людзей да рэзідэнцыіі, потым, калі стала закіпаць. патушыла агонь, добра было бачна, як яна пачала супакойваць народ, а тут і пузатая пачвара ўжо выбегла са сваім байструком і пачалася лукашысцкая тэатральназлачынная пастаноўка. Падстава для рэпрэсій Калеснікавай была ўжо выканана. Ды й не адна яна, там працавала цэлая каманда мясцовых вычварэнцаў лукашыстаў са злачынным мінулым 1994 года, гатовых біць, душыць і здеквацца над беларусамі ва ўсім горадзе, ў кожным раёне , нават з расеі былі некалькі груп вайскоўцаў, іх было бачна нават пад маскамі па іх паводзінах і вайсковай падрыхтоўцы.
  • Лол
    26.05.2026
    Маша,
    1. Расея - вораг?
    2. Колькі (і якія) дзяржаўных моваў павінна быць на Беларусі?

    Ё-маё, чаму адказы уцеклых з Беларусі палітычных балбатуноў на гэтую простую анкету дагэтуль не агучаны і ня сведзены ў таблічку на адмысловым сайце?
  • Позірк
    26.05.2026
    Калі ня ведаеш што рабіць паслухай Пана Зянона.

    [Зрэдагавана]
  • хаха
    27.05.2026
    Позірк, пян Зянон и способствовал росту ее популярности когда стал про нее писать чуть ли ни каждый день. Совпадение?
  • Чел
    26.05.2026
    [Рэд. выдалена]
  • пытаннечка
    26.05.2026
    [Рэд. выдалена]
  • Вольга
    27.05.2026
    Пакуль лукашня перакананая, што ім пасля свеціць беспакаранасць - рэпрэсіі і пасадкі будуць працягвацца. І таму любыя міжнародныя санкцыі супраць гэтага рэжыму цяпер толькі на карысць для будучай вольнай Беларусі.
  • Віталь
    27.05.2026
    Хто яе ўвогуле кудысь запрашае, навошта?!

 

Заўвага:

 

 

 

 

Закрыць Паведаміць