Пусть готовятся. И чтобы сомнений не возникало в великой роли, сзади поставят гэбню или губазиков с пулеметами.
ЯНКА
11.04.2026
Насамрэч трэба не самому загінуць за сваю Радзіму, а зрабіць так, каб вораг загінуў за сваю Радзіму. 🫡
каб яны не сунуліся сюды да нас
11.04.2026
ЯНКА,
Гэта усё зроблена дзеля маскоўскіх імперыялістаў , каб яны не сунуліся сюды да нас.
Bielarus 4Ever
11.04.2026
каб яны не сунуліся сюды да нас, дык яны сунуліся ў 1994 годзе, а ў 2020-2022 гг. увялі войскі ў нашу краіну і напалі на Ўкраіну
падзяку "неверагодным" дасылай за гэта. Гэта яны газавалі за аблогу Беларусі
12.04.2026
Bielarus 4Ever, 20th century).
дасылай падзяку "неверагодным" за гэта. Гэта яны газавалі за аблогу Беларусі, так не было рэсурсаў на вайну з імперыяй д'ябла, а што мы маглі ў 2020 зрабіць ? мы нацыяналісты- антыімперыялісты з З. Пазьняком + Д. Трампам лічым што дзеля нас літвінаў-беларусаў прыярытэт нумар адзін - існаванне Беларусі, яе незалежнасць і суверэнітэт. І любыя падыходы павінны сыходзіць менавіта з гэтага . Ты з гэтым падыходам- кодам згодны ?
Невероятный
11.04.2026
Благо родины зачищать в Риге и Вильнюсе защищая ущемленных русских и завоевывая убивая соседей? Губазик и КГБ ФСБ в помощь.
Говори Правду
11.04.2026
Все правильно. Военные в мирное время не нужны, но хлеб едят. Для чего? Что бы рисковать своей жизнью в военное время.
экстремист
11.04.2026
[Рэд. выдалена]
Лол
11.04.2026
Аўтар яўна зменшыў страты РФ у два разы.
Ну тут нейкае невядома што
11.04.2026
Па першае беларусаў, якія пайшлі ваяваць на баку Расеі, якія трапілі ў цяжкае становішча, выцягваюць, па загадзе вышэйшага кіраўніцтва,ажна 10 кіламетраў на хадулях няслі яго, параненага, праз мінныя паля. Гэта варта заўважыць. Па другое там загінула ўжо больш за мільён РФ, гэта павінна нешта змяніць у свядомасці. Рэакцыя павінна быць не тое, што сістэма бязлітасная, а тое што І ВЫ таксама, павінны быць гатовы памерці за Радзіму, за Беларусь. Калі вы не гатовы паміраць за сваю краіну, вашай краіны не будзе існаваць на мапе свету ў нашых рэаліях. Чаму вы не знялі ружовыя акуляры. Пяты год ідзе вайна. Яна ідзе не там, далёка. У мяне 30 км ад лініі фронту хата. С чаго вы ўзялі што заўтра гэтая лінія не перамясціцца яшчэ куды небудзь? Можа трэба нешта зрабіць каб яна не перамясцілася? А я на вельмі хоча перамясціцца. У вас Расея пад бокам. Расея. Вы забылі што у вас ВЯЛІКІ сусед пад бокам. Калі ласка, прачніцеся ўжо. Гэта сусед вас па галоўке не пагладзіць. Ў яго няма такой мэты гладзіць вас па галоўке.
Zirok
11.04.2026
[Рэд. выдалена]
Вася
11.04.2026
Ну вот кто бы объснил этим ребятишкам нормальное понятие "Родина". Чтобы они поняли, что Родина - это не интересы отдельных личностей у власти, которую они узурпировали. Дурят детям голову .
Вася 2
11.04.2026
Плохо в этой ситуации то, что интересы то их, а вот дети то наши...
Bielarus 4Ever
11.04.2026
Вася, лукашысты ў кіраўніцтве здыхаць не зьбіраюцца, а вось беларусаў бы з задавальненьнем паслалі. Таму гэты рэжым трэба не ратаваць, а зьнішчаць. І памагчы беларусам трэба было ў 2020-2022 гг. Ня здолелі памагчы - атрымалі расейскія войскі ва Ўкраіне і хутка атрымаюць у Балтыі.
пачынайце ў хаце на роднай мове размаўляць і дзяржава зменіцца
11.04.2026
Вася, A калі было па іншаму ў краіне якая працуе на маскоўскай імперыялістычнай мове на азіяцкіх ( дзяржаўных ) наратывах ? пачынайце ў хаце на роднай мове размаўляць і дзяржава зменіцца
.
11.04.2026
Гэтая міфатворчасць працуе ў прагматычных мэтах кіравання, падпарадкавання. Максімальна знізіць твой "кошт" (твайго жыцця) і максімальна падняць "кошт" кіраўніка (за "радзімай", "дзяржавай" стаіць менавіта ён). Іншымі словамі тое ж самае, што "я начальнік, ты дурак".
Найперш не галасі!
11.04.2026
., так, асоба нішто перад імперыяй і ейным касцяком - бюракратыяй. І калі ў Лермантава яшчэ спадзяванні на светлае, яшчэ "белеет парус одинокий", яшчэ "белеет", то неўзабаве месца Асобы ў Часе і Прасторы зводзіцца да эстэтызацыі смерці як універсальнага інструменту. "Единица-вздор! Единица - ноль! Голос единицы тоньше писка. Кто его услышит? Разве жена, И то если не на базаре, А близко." (с) Вл. Маякоўскі.
Антось
11.04.2026
Насамрэч любыя дзейныя лукашысцкія карнікі - гэта самыя труслівыя мразоты ды садысты, смелыя ваяваць толькі супраць бяззбройных, а таксама жанчын, дзяцей і старых. Яны не маюць стратэгічнага прадбачання, але ўсё яны маюць надзвычайна абвостранае пачуццё вайскова моцнага боку вось тут і цяпер. Таму калі запахне смажаным і рызыкай страціць жыццё ў супрацьстаянні з узброеным праціўнікам - яны пабягуць аднымі з першых кшталту таго, як 22 чэрвеня 1941 уцяклі ахоўнікі берасцейскай турмы (той, што была ў горадзе, а не ў крэпасці). Ваявалі некалькі содняў толькі тыя карнікі, якія патрапілі ў атачэнне.
Музыкант Юра
11.04.2026
Родина — это не жопа президента. И тем более не жопы диктатора и его выкормышей.
вы не ведалі што маскоўскай імперскай мовай прыходзіць ГУЛАГ i Курапаты?
12.04.2026
Музыкант Юра, цікава а нашы расейскамоўныя марылі пра балі , і францускія булкі, вы не ведалі што маскоўскай імперскай мовай & культурай прыходзіць ГУЛАГ, Курапаты, ахранака-НКВД, і г.д.? пачынайце ў хаце на роднай мове размаўляць, ці будзім далей за Шклоўскім Маісеям хадзіць па пустэчы , ён 40 гадаў вадзіў сёння мы жывём больш , Сашка & яго рэжым будзе нас 80 год вадзіць
Biełarus' 4 ever
12.04.2026
[Рэд. выдалена]
Бубубу
11.04.2026
[Рэд. выдалена]
Отец Засандалий
11.04.2026
Осталось определиться с родиной.
3uty5
11.04.2026
Ніколі не разумеў такога дэвізу, "паміраць за радзіму", то бок адразу разумеешь што няма шансаў..... а вось забіваць за радзіму - гучыць з перспектывай.
Гэта неразрыўна связаныя рэчы
11.04.2026
Калі ты забіваеш за радзіму, то паміраеш за радзіму. Тут прамы звязок.
Ё
11.04.2026
Лічу, што Тур павінен даказаць уласным прыкладам адданасць інтарэсам радзімы. Інтарэс радзімы сёння звязаны з Саюзнай дзяржавай, правільна ? Наш саюзнік ніяк не можа ўзяць Купянск-Вузлавы, каб зрынуць хунту ў дзяржаве, каторая па словах правадыра радзімы хацела на нас напасці. Саюзніку катастрафічна не хапае пяхоты. Прапаную Туру абараніць інтарэсы Саюзнай дзяржавы, падпісаўшы кантракт з УС РФ у якасці пехацінца. Заадно будуць тэмы для рэпартажаў, праўда ня доўга.
Вось
11.04.2026
Гэта ўжо іншая размова. Тут як гаварыцца, мае паўнаважанні ўсё. Нарэшце.
О как!
11.04.2026
Нават чалавек у пагонах абурыўся заявам прапагандыста Тура, што чалавека ў пагонах дзяржава рыхтуе для таго, каб у выпадку неабходнасці ён памёр на карысць Радзімы: «умер на благо родины».
А то
11.04.2026
[Рэд. выдалена]
гусляр
11.04.2026
Калі іх рыхтуюць паміраць, то чаму гэтыя людзі ў пагонах такія пяшчотныя, што праз суд дабіваюцца спагнання маральнай шкоды ад злодзеяў? Атрымаў ад алкаша ў лыч і бяжыць ў суд за грашыма, бо ў яго псіхалагічная траўма. Вам самім не смешна, што яны будуць паміраць за рэжым, калі ў іх ад звычайнага бытавога дэбашыра псіхалагічная траўма? Я ня ведаю ніводнай краіны, каб паліцыя спаганяла грошы з затрыманых па прычыне псіхалагічных траўм. Калі ў цябе псіхалагічная траўма пры супраціве затрыманага, то ты не павінен служыць ў паліцыі, ты прафнепрыдатны, ты некампетентны, ідзі мяці вуліцы або ў калгас, там тваё месца. Не краіна, а цырк.
Железный Дровосек
11.04.2026
[Рэд. выдалена]
Натуральна ж
11.04.2026
А што яшчэ ў рускамірнага павінна сядзець у галавёнцы, як не культ смерці? Ды й хіба жыццё раба такое салодкае, каб чапляцца за яго?
Іншая справа, хто хлусня, у т.л. самім сабе, - гэта таксама скрепа, так што куды пабяжыць гэты герой, як прыпячэ, ніхто ня ведае.
Найперш не галасі!
11.04.2026
Натуральна ж, так, трапнае назіранне. І калі саборнасць Сярэднявечча, час ў Масковіі ішоў павольна, патрабавала шчырага і канчатковага растварэння асобы ў царкве, в миру, ў абшчыне, саслоўі і гд, то бальшавіцкая рэлігія не адмаўляла традыцыйную саборнасць Масковіі, але цалкам адмаўляла шчырасць. Новай крымінальнай бюракратыі імперыі шчырасць была непатрэбнай, бо дзе шчырае захапленне, там можа быць і шчырае расчараванне.
Одобряю
11.04.2026
Умри ты сегодня, я завтра. А, может, благодаря твоей смерти - послезавтра ....
Дон Джон
11.04.2026
Всё правильно сказал пропагандон. Благо по-беларусски означает зло.
Федзя
11.04.2026
Можно сразу, не выходя из казармы.
Ррр
12.04.2026
Вы либо все переводите на мову либо ничего. Ато выглядит как клоунада. Впрчем, это ж НН. Привет)
Цвічок
12.04.2026
Расшыфроўваю словы з тэлевізара. Пад словам "родина" маецца на увазе кіруючы рэжым, а не блакітнае неба, палі і бярозы. Умоўна, за права лукашэнкаўскага шпіца ляжаць на стале прапануецца паміраць тым хто выбраў прафесію сілавіка
Iгарка
12.04.2026
Как высказался Бертольд Брехт,если не ошибаюсь:"Когда государство требует за него умереть,оно называет себя Родиной"
Питон
12.04.2026
нету более достойной смерти за АГЛодину чем подавиться шоколадом губопиковский
М
12.04.2026
А что делали американские лётчики в Иране? Не "на империалистической войне"?
Мда
13.04.2026
Читаю и офигеваю, в то числе от комментариев. Запомните: государство это не Родина. Это административная, бюрократическая машина и только.
«Меня государство готовит, чтобы я умер на благо родины»
Гэта усё зроблена дзеля маскоўскіх імперыялістаў , каб яны не сунуліся сюды да нас.
дасылай падзяку "неверагодным" за гэта. Гэта яны газавалі за аблогу Беларусі, так не было рэсурсаў на вайну з імперыяй д'ябла, а што мы маглі ў 2020 зрабіць ? мы нацыяналісты- антыімперыялісты з З. Пазьняком + Д. Трампам лічым што дзеля нас літвінаў-беларусаў прыярытэт нумар адзін - існаванне Беларусі, яе незалежнасць і суверэнітэт. І любыя падыходы павінны сыходзіць менавіта з гэтага . Ты з гэтым падыходам- кодам згодны ?
Іншымі словамі тое ж самае, што "я начальнік, ты дурак".
"Единица-вздор!
Единица - ноль!
Голос единицы тоньше писка.
Кто его услышит?
Разве жена,
И то если не на базаре,
А близко." (с) Вл. Маякоўскі.
Іншая справа, хто хлусня, у т.л. самім сабе, - гэта таксама скрепа, так што куды пабяжыць гэты герой, як прыпячэ, ніхто ня ведае.
І калі саборнасць Сярэднявечча, час ў Масковіі ішоў павольна, патрабавала шчырага і канчатковага растварэння асобы ў царкве, в миру, ў абшчыне, саслоўі і гд, то бальшавіцкая рэлігія не адмаўляла традыцыйную саборнасць Масковіі, але цалкам адмаўляла шчырасць.
Новай крымінальнай бюракратыі імперыі шчырасць была непатрэбнай, бо дзе шчырае захапленне, там можа быць і шчырае расчараванне.
Благо по-беларусски означает зло.