Комментарии к статье

Золкин про Бабарико и Колесникову: Это белогвардейская оппозиция, как и Яшин, и Кара-Мурза

  • Newson
    21.12.2025
    Любопытно просто - у него бронь от призыва на фронт?
  • Тутэйшы аглядальнік
    21.12.2025
    Newson, У.Золкін ёсьць на фронце, але інфармацыйным, і паказвае у гэтай сытуацыі для Ўкраіны хто такі Бабарыка і Калеснікава
  • Ответ
    21.12.2025
    Newson, да, есть. Потому что посадить всю страну вместе с президентом в окоп - очень плохая идея
  • Найперш не галасі!
    21.12.2025
    Newson,
    "інагда не да законав" (с)
  • Ыван
    21.12.2025
    Newson, у него судимость за убийство. Подробности есть в его же исполнении на итервью у Гордона.
  • ў нашых больш левцкай Еўропы , трохі менш імперскай лухты
    21.12.2025
    Newson,
    размова пра Укр. блогера ці пра нашых "неверагодных" постмадэрністаў ? скажы , чым Менскі расейскамоўны постмадэрн адрозніваецца ад піцерскага ці маскоўскага постамдэрна & нацызму імперскага ? Ок, ў нашых больш левцкай Еўропы , трохі менш імперскай лухты. Ок, і што ? Ніколі такіх да ўлады Беларускія трасяншчыкі не дапусцяць , трэба жыць Беларуссю


    "Золкін пра Бабарыку і Калеснікаву: Гэта белагвардзейская апазіцыя, як і Яшын, і Кара-Мурза"
  • colombo
    21.12.2025
    Newson, любопытно другое. Мент убил человека и отмазался что это была обычная драка. И столько человек на его стороне. Когда меннт убивший Рому Бондаренко отмажется что это была обычная драка, вы тоже будете слушать его интервью?
  • Янка
    21.12.2025
    Тутэйшы аглядальнік, інтэрв'ю з ваеннапалоннымі - гэта тая ж самая кадыраўшчына ды губазікаўшчына. Нічога годнага ў гэтым няма. Апроч Золкіна ва Ўкраіне ёсць яшчэ сумнеўна вядомы персанаж - Апостал. І яго таксама нельга называць журналістам.
  • Кабан
    21.12.2025
    Ответ, все правильно кто-то же должен зарабатывать на этом, а кто-то должен находить вымышленных врагов и отвлекать население которое воюет. Ну и кто-то типа Умерова долже езжить и договориваться с ФБР чтобы предержали НАБУ
  • Zolkind
    22.12.2025
    colombo, У сэнсе адмазаўся. А 14 год хто атрымаў? Арыштаваны ў 2010-м, выйшаў у 2017-м, 7 год за кратамі.
  • Звоніць і звоніць
    21.12.2025
    Яшчэ патрыёт і праведнік можа пазваніць сем'ям украінскіх карупцыянераў папытаць, чаму яны дапамагаюць чмобікам забіваць украінцаў.
    Сем'ям Мідіча, Ермака.. Спіс каму тут званіць кароткім не будзе.

    У Павука хай павучыцца каму трэба званіць.
  • Коко
    21.12.2025
    Звоніць і звоніць , а семью Зеленского почему заыбли? Жена Володи тоже на пленках...
    P.s наверно володя потом скажет у президента не может быть жены как и друзей...
  • Майк
    21.12.2025
    Звоніць і звоніць , то бок вы лічыце, што Бабарыка можа добра выглядаць толькі на тле якіх-небудзь злачынцаў. Я таксама так думаю
  • факт
    21.12.2025
    Звоніць і звоніць , что и бабарика и его люди не отвечают прямо на вопросы, но стараются переводить стрелки. Мне что то это напоминает...а вам?
  • вопрос
    21.12.2025
    так почему же все таки большая часть беларусов была готова в 2020 голосовать за Бабарику зная что он пророссийский?
  • 2020ты
    21.12.2025
    вопрос, з чаго вы ўзялі, што "большасць была гатовая галасаваць за Бабарыку"? Большасць была гатовая галасаваць за Сяргея Ціханоўскага. За яго (а потым за яго жонку) збіраліся натоўпы людзей.
    На Камароўцы чарга за Ціханоскіх стаяла ажно да самага метро, і далей яшчэ столькі ж убок да завода.
    А за Бабарыку там жа, на Камароўцы чалавек 20 чарга была. І зборшчыкі подпісаў за Бабарыку хадзілі ў чаргу за Ціханоўскіх і прасілі падпісацца.

    Па-другое, Бабарыка хітры і выказваўся няўцямна, ліў ваду, дурыў людзям галаву. Немагчыма было разабрацца, што ён нясе, якая ў яго канкрэтна праграма.
  • Былая бабарыканка
    21.12.2025
    вопрос, большасць беларусаў галасаваць была гатовая за каго заўгодна, абы не за лукашэнку. Памятаеце анекдот пра стул?
  • Кабан
    21.12.2025
    2020ты, шутите? За Тихоновским была часть райцентров, ну и просто бред про Светлану. Она технический кандидат и она жто понимает. Реальный конкуркнт был Бабарико и вск очереди были за его
  • 2020ты
    21.12.2025
    Кабан, не было чэргаў за Бабарыку. Усё задукаментавана на фота і відэа.
  • 2020ты
    21.12.2025
    Кабан, так, Ціханоўская была тэхнічны кандыдат, замест мужа. І за тэхнічнага кандыдата "абы не Лукашэнка" стаялі даўжэзныя чэргі. За Бабарыку такіх агромных чэргаў не стаяла.
  • 20
    21.12.2025
    2020ты, у Бабарико в инициативной группе было около 10000 человек. Конечно, были те, кто ничего так и не собрал, но несколько тысяч спокойно и без напряга собрали намного больше, чем нужно. Я собрал около 100 за 2 недели.
  • Да уж
    22.12.2025
    20, За 2 недели!!!!! 100 подписей?????? Да вы, батенька, стахановец. Трудились аки пчела, не покладая рук. За Тихановскую в Могилеве очередь была порядка двухсот человек. Есть видео Тихановский в Могилеве. К Бабарико и Цепкало 2-3 человека.
  • Адным словам
    21.12.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Вата шоу
    21.12.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Gorliwy Litwin
    21.12.2025
    Выдатна ўсё сфармуляваў, малайчына. Сардэчны дзякуй. А многія беларусікі адразу пакрыўдзіліся, інфанцілы. Патрабуюць каб усе іх называлі неверагоднымі коцікамі. Белыя рускія, ў большасці сваёй, і ёсць.
  • ?
    21.12.2025
    Gorliwy Litwin , а можно побыть поляком?
  • бабруйчанін
    21.12.2025
    Gorliwy Litwin
    Яшчэ раз Пашукай у ютубе Андрэя Сметаненко с Ізраіля там шмат тваіх суайчыннікаў ізраільцяне усё выдаюць а пасля прыходзь да нас..Калі сумлення хопіць
    Які ніякі а з каранямі
  • Люстра
    21.12.2025
    Gorliwy Litwin , можа даросласць у палітыцы ў тым і ёсць, каб начапіць маску з усмешкай і казаць што трэба з мэтай вызвалення іншых, і быць гатовым атрымаць хвалю хэйта?
    Вы не разважалі на тэму чаму нічога не чутна ад Севярынца?
    Інфантылізм гэта крыўдзіцца на словы, а не ацэньваць дзеянні.
  • Невератны літвін
    21.12.2025
    Gorliwy Litwin , а можна быць літвінам у Ізраілі?
  • Але ж
    21.12.2025
    Gorliwy Litwin , але ж спадар Золкін забыўся прыгадаць украінцам ды і ўсім астатнім, што менавіта Украіна падтрымала грашыма рэжым таракана пасля жніўня 2020 і падтрымлівала аж да пачатку вайны. Менавіта Украіна, у адрозненне ад Еўропы, павялічыла тарговы абарот з РБ пасля тых выбараў. Чаму яны цяпер незадаволены вусатым, бо цяпер гэта каснулася непасрэдна іх?
  • Gorliwy Litwin
    21.12.2025
    ?, на здароўе, калі культурны багаж дазваляе
  • Gorliwy Litwin
    21.12.2025
    бабруйчанін , не маю зялёнага паняцця хто гэта такі і не збіраюся шукаць
  • бабруйчанін
    21.12.2025
    Gorliwy Litwin
    Такі як ты дзесці побач з табой у Ісраілі Хайфе Як ён і шмат кто кажа " сраке блізкага усхода" ))
    Спачатку у сябе там разбярыся дзе усё як ты пасля да нас ...заходзь
  • Gorliwy Litwin
    21.12.2025
    Люстра, дык жаж і лукашэначка выгнаў з краіны паўмільёна чалавек і прагнаў праз турмы пад сто тысяч, каб захаваць Мір і Дабрабыт для 9 мільёнаў. Яшчэ большая Мудрасць?
  • Gorliwy Litwin
    21.12.2025
    Невератны літвін , а хто забараняе?
  • Алекс
    21.12.2025
    Зёлкин, кто президент Беларуси?
  • Ў ім м
    21.12.2025
    Алекс, чалій, гэты?
    Раскажы нам лепей, як Света вырасла як палітык.
  • не такі, як ёсць
    21.12.2025
    Хоць мяне і не цікавяць забойцы, ані як людзі, ні як журналісты, хоць з яго журналіст, як з г-на куля, але тут ён мае рацыю на 100 адсоткаў
  • Drain the Swamp
    21.12.2025
    ворагі нашай Бацькау́шчыны , Вялікае Літвы
  • белорус
    21.12.2025
    Drain the Swamp , В психушке позволяют пользоваться интернетом, Наполеон из Великой Литвы ?
  • Фантом з гiсторыi
    21.12.2025
    Drain the Swamp , лiцвiнiзм галаўнога мозгу. Лiцвiны былi палiтычна-тэрытарыяльным атаясамлiваннем, не этнiчным i не нацыянальным. Лiцвiнамi былi i аўкштайты з жэмайтамi, гэта да нацыянальнага не мела дачынення. Лiцвiны, як савецкiя людзi (дзяржаўна-iдыалагiчная прыналежнасць) дзе савецкi чалавек мог быць i азербайджанцам, i расейцам, i таджыкам, i беларусам. Менавiта таму i адбывалася паланiзацыя беларускай шляхты хоць фармальна яны былi лiцвiнамi(тэрытарыяльная прыналежнасць, не нацыянальнае атаясамлiванне), але размаўлялi i пiсалi вашыя лiцвiны-шляхцiчы ў 18 ст. у асноўным па польску. Ад iх i пайшлi розныя "пiлсуцкiя" лiцвiны як апантаныя носьбiты польскай культуры i ўзвышэння менавiта Польшчы (не Беларусi). Лiцвiны гэта тэрытарыяльна-палiтычнае(а потым толькi тэрытарыяльнае), але нiяк не нацыянальнае атаясамлiванне. Гэта як жыхары Свяшчэннай Рымскай Iмперыi дзе жылi немцы, чэхi, iтальянцы, французы, галандцы i iнш.
  • Draw the Swamp
    21.12.2025
    Фантом з гiсторыi,
    ліцвіны можа і так ,
    але ня Літвіны )
  • Ясь
    21.12.2025
    Призрак из истории, ваши длинные нотации никто читать не будет
  • Найперш не галасі!
    21.12.2025
    Draw the Swamp , "литва" у сэнсе людзі - грамадзяне ВКЛ у перакладзе на сучасную.
    "Іудзеі з Літвы" былі таксама литва. І жмудзіны, і усе астатнія.
    Калі Смаленск анэксавала Масковія, то Смаленск ўжо не "литва", адваявалі назад - ізноў "литва".
    І так, сапраўды, кажучы сучаснай мовай, ВКЛ заўжды было поліэтнічным і шматмоўным.
  • Яська-гаспадар
    21.12.2025
    Шчыра кажучы, нават не кранаючы інтэрв'ю з Бабарыкам, Золкін - асоба мярзотная.
    Рабіць "інтэрв'ю" з ваеннапалоннымі - відавочна спекулятыўны кантэнт
  • Лябедзька, ты?
    21.12.2025
    Яська-гаспадар , шкадуеш расейскіх акупантаў?
  • Андрусь
    21.12.2025
    Яська-гаспадар , у чым спекулятыўнасць? Ён прапануе палонным за званок родзічам распавесці сваю гісторыю. Дабраахвотна, без куюр і мантажу ў відэа. Шмат хто пагаджаецца, але многі адмаўляюцца. Гэта дапамагае паскорыць іхні абмен і новае траплянне на фронт ды, адпаведна, вяртанне ўкраінскіх абаронцаў з расійскага палону, дзе пра іх нікому нічога не вядома, але іх рэальна катуюць. Праўда, некаторыя родзічы адмаўляюцца размаўляць са сваімі сваякамі ва ўкраінскім палоне. Але гэта ўжо рысы "загадочной русской душі".
  • Цікава
    21.12.2025
    Наш шпіён у гаспромбанку, так чакайце ці наадварот),а халера з імі. Пайду да жабкі, там усё зразумела
  • старый литвин
    21.12.2025
    все коротко, четко и по-факту.
    человек, не разобравшийся в ситуации с 2014 по 2020 год не может претендовать на лидерство. ни по моральным, ни по интеллектуальным качествам, хотя я точно знаю, что он очень интересный собеседник с широким кругозором. но этого мало.
  • бабруйчанін
    21.12.2025
    старый литвин
    ці габрэй??))
    Золкін з 2014 па 24 лютага 2022 працавал на мярзотніка Шарыя в Украіне
    З заклікамі дамовіцца з рф ВВПу мір дручба на грошы рф
    Зараз Шарый з Іспаніі на вілле за грошы рф працягвае плявузгаць на Украіну
    Чамусці Золкіну сбУ грУ з падобным ..мінулым дазволіла ..інтэрвьюіроваць палонных дапытваць Бабарыка???
    А вось 4 гады вайны ні сбУ ні гру ні бачылі €£¥$ міліарды скрадзеныя у тым ліку у зсУ ???
    Мабыць акрамя хероя рф Дзеркача..Кулініча там засталіся аГенты??
    Тады усё " па метадычкам" кдб фсб Падаляк ( родны брат у Маскве палкоўнік гру) сбУ грУ 5 год ганьбяць беларусаў Беларусь ..І зараз " Чый Крым" )))
    Золкіных з 2014 па 2022 ні хвалявала пытання касілі $€працавалі на рф ...
  • Перавод стрэлак не залічаны
    21.12.2025
    бабруйчанін , а на каго ў той жа час працаваў Бабарыка, кіраўнік філіяла расейскага Газпромбанка?
  • бабер
    21.12.2025
    бабруйчанін , вы только не обозначили ещё, что восхвалителям гр.золкина стоило бы пересмотреть его видосы за 19-20 год. Энтузиазма поубавилось бы.
    И у самих возник бы вопрос что ответил бы гр.золкин на вопрос про Крым в 20-м.

    И ещё про драку, которая у НН стала "бытовой". Просто совсем обыкновенная вот бытовуха - один мент-офицер в гражданке (и вероятно по пьяни) на деревенских танцах прибил другого почти мента (курсанта академии), причем догонял убегающих и добивал. Схлопотал по началу вообще пожизненное. За пять лет апелляций выкарабкался на 14 лет. Отсидел только 7.
  • бабруйчанін
    21.12.2025
    Перавод стрэлак не залічаны
    ??,Не ..памыляешся
    Калі абіраць Кучму2 разы які з зяцьком і усёй кодлай каламойскіх раздербанілі краіну
    Пасля майдана абраць " крадзея капелюхаў" Януковіча Пасля майдана анэксіі адмовіцца ад Мова ЗСУ Вера і абраць 73% адсодкамі персанажа сэрыала
    Камедыанта які ганьбіл Украіну украінцаў зараблял у рф
    І пасля усяго ліцымерна пытать Чый..Крым Вось гэта цынізм адсутнасць ўсяго людзкага з
    Вось гэта "перавод стрэлак ні залічаны"..
    Дзе стрэлачнік стрэлкі і хто папераду кура ці золкіны 73$
  • У чым логіка ?
    21.12.2025
    бабруйчанін , і што вы прапануеце беларусм, прааналізаваўшы памылкі ўкраінцаў, якія абіраюць людзей, звязаных з Расеяй?
    Вы прапануеце беларусам падтрымаць звязанага з Расеяй Бабарыку? То бок паўтарыць памылку?

    У чым ваша логіка ?
  • бабруйчанін
    21.12.2025
    У чым логіка ?
    Логіка відавочна мне падаецца
    І 5 год таму і пасля 24 лютага
    Ні золкіным 73% нам беларусам праз плот дзярмо кідаць Як там натуральна прынята
    Беларусь Беларусы сваю " памылку 94" асэнсавалі зразумелі і паспрабавалі выправіць Мы самі паміж сабой у сябе разбярэмся Закон Права Галоўныя патрабавання былі і Сцяг Свой.
    Іньшых ні было і на іньшых ні разлічвалі
    І ні суууууседзям з усхода ці..суууседзям з поўдня таксама тым более нешта падказваць маралізатарстваваць
    Адзін сусед ....цікавей за іньшага
    Нажаль з усімі гэтымі суууседзямі жыць побач далей..
    Відавочная Логіка на мой погляд
  • У чым логіка ?
    21.12.2025
    бабруйчанін , калі вы сваю "памылку 94" асэнсавалі зразумелі і паспрабавалі выправіць, то чаму вы цяпер прасоўваеце замест Лукашэнкі Бабарыку? Які мае такую ж самы геапалітычны выбар, што і Лукашэнка - прарасейскі, за інтэграцыю з Расеяй.
  • Хмарочос
    22.12.2025
    У чым логіка ?, Но есть нюанс
  • Лайдак
    21.12.2025
    Хай сваёй краінай займаецца і не лезе ў нашыя справы
  • Пеця
    21.12.2025
    Лайдак, вашыя справы лайдачыя.
  • Гэта справа Украіны - хто па яе хаце лазіць
    21.12.2025
    Лайдак, ён і займаецца сваёй краінай: яму ў краіну прывезлі маскоўскага калабаранта. Ён яго ўскрыў. Калабаранта вывезлі з Украіны.
    Хай дзякуе богу, што не ў Расею. Маглі б абмяняць, як Медведчука на палонных украінскіх вайскоўцаў.
  • Кастусь
    21.12.2025
    Я не разумею, чаго ўсе да Бабарыка ды Калеснікавай дачапіліся? Яны пяць гадоў сядзелі ў турме, адкуль яны наогул ведаць могуць пра сэнс уварвання Расеі ва Ўкраіну? У Бабарыка сын яшчэ ў Беларусі, кожнае яго слова там можа паўплываць на стан сына тут.. я не разумею..
  • Сын у турме )
    21.12.2025
    Кастусь, брат Урбановіча у турме. Сітуацыя дае параўнаньне, дзе чалавек-глыба, а дзе чалавек-гаўно.
  • Адмазка не праходзіць
    21.12.2025
    Кастусь, адмазка пра сына ў турме і пра "кожнае яго слова там можа паўплываць на стан сына тут" не праходзіць пасля відэасустрэчы Бабарыкі з Зеленскім.
  • Андрусь
    21.12.2025
    Кастусь, Крым расія акупавала задоўга да пасадкі бабарыкі ў турму. Бяляцкі таксамам 4,5 года ў турме. Адкуль ён ведае пра сэнс уварвання расіі ва Украіну?
  • Pupupu
    21.12.2025
    Канешне ён выпадкова атрымаў такую магчымасьць 😁
  • В
    21.12.2025
    Как хорошо подметил Чалый, пусть этот Золкин сначала ответит на вопрос "Кто президент Беларуси?"
  • Давайте я адкажу
    21.12.2025
    У белоруссі няма прэзідэнта, ёсць узурпатар саша і ёсць апазіцыя, якая нічога не тое што не можа зрабіць, а нават не думае пра гэта. Можна бясконца абараняці сымбаль веры, я не супраць, але праўдзе ў вочы дэкалі таксама трэба зазірнуць.
  • Чалый был в команде Лукашенко
    21.12.2025
    В, Чалый пусть сначала понесёт ответственность за то, что в 1994 году, будучи членом команды Лукашенко, активно участвовал в приведении диктатора к власти и укреплении его власти.
  • Т
    21.12.2025
    В, Чалый, Бабарыка, Ціханоўскі, Цэпкала, Алексіевіч і гд - ўсе яны "добрыя рускія". Любіцелі руцкай культуры, руцкага языка, руцкага міру.... І ўсіх іх аб'ядноўвае ў той ці іншай ступені не любоў да беларушчыны і беларускай мовы, а аб'ядноўвае любоў да Масковіі.
    Нават тыя хто замест нацыянальных сіл пайшлі ў каманду Лукашэнкі 94, потым адышлі ад яго, але і сення не ў радах нацыянальных беларускіх сіл а сумуюць хто па Мацкве, хто па "моцнай руке" азіяцка-ардынскай спадчыны. Ў 1994 змянілі Канстытуцыю пад Лукашэнку , а потым чарговы праект Канстытуцыі пад чарговага дыктатара напісалі.
    Бабарыка не нацыянальны беларускі лідар і не герой. Вязень так. Але ен па духу гэта "добрыя рускія" якія па сутнасці супраць паразы Масковіі ва Украіне ды распаду Масковіі. Супраць таго каб Беларусь нарэшце парвала маскоўскія ланцугі і вырвалась на свабоду ад маскоўскага азіяцка-ардынскага гнету і тэрору.
    Тое самае, нажаль, і пра Ціханоўскага з ягонай "фінлянтызацыяй" пад дыктоўку Масквы.
    ***
    Пытанне пра Крым, пра вайну ва Ўкраіне і пра тое хто вораг, хто агрэсар, а хто ахвяра - то базавая рэч, якую належыць ведаць. Яна адказвае на пытанне свой - чужы.
    Імперская Масковія - вораг вольнага свету, вораг Эўропы, вораг чалавства, вораг Украіны, вораг Беларусі.
    ***
    Што датычыцца будучых беларускіх палітыкаў, то падмуркам павінна быць беларуская мова, любоў да беларушчыны, нацыянальных сімвалаў і дэмакратыі, жаданне і імкненне да вольнай, эўрапейскай, дэмакратычнай, парламенцкай, беларускай, Рэспублікі (без перасідзентаў і ардынскай азіятчыны) .
  • я таксама адкажу
    21.12.2025
    Давайте я адкажу,

    У украіні няма крыма, ёсць золкін, які нічога не тое што не можа зрабіць, а нават не думае пра гэта. Можна бясконца казаць "крым наш", я не супраць, але праўдзе ў вочы дэкалі таксама трэба зазірнуць.
    Дарэчы, працую у замежжы з двума хлопцамі з крыма, абодва прызналіся што на рэферэндуме у 2014 годзе галасавалі за рассею.
  • ..
    21.12.2025
    Бабарыко прекрасно знает чей Крым. То что он не говорит то, чего от него ждут, то это его политика такая. Ответ на вопрос "чей Крым", это маркер выбора за кого ты публично, за Россию или Украину . Бабарыко за Россию , он много лет возглавлял российский банк в Беларуси , у него был личный куратор из КГБ, о чем он сам заявлял, может и из ФСБ тоже.
  • Координатор группы Бабарико - подполковник Карако.
    21.12.2025
    .., Координатор инициативной группы Виктора Бабарико Дмитрий Викторович Карако.
    В 2005-2008 годах жил в Москве, учился в Пограничной академии ФСБ.
  • Оля
    21.12.2025
    Бабарыка - человек из Газпромбанка. А что такое этот банк? Это - кровь и плоть, основа России. Не нужно быть наивными. Так случайных людей на таком уровне не бывает. И решения участвовать в президентской компании там человек сам по себе не принимает. Уверен, что это был чисто пророссийский человек. Да, он был против Лукашенки, но за Россию. Но Лукашенко выстоял, а Россия его бросила. Это их стиль. Поэтому не следует думать, что если кто-то против Лукашенки, тот за Беларусь. Золкин очень точно его назвал - "белогвардейская оппозиция".
  • Тутэйшы аглядальнік
    21.12.2025
    Оля, Оленька, і з Вамі, Спадарыня ,згодзен на 1000%+
  • Тутэйшы аглядальнік
    21.12.2025
    Уладзімір Золкім, згодны з Вамі на 1000%+
  • белорус
    21.12.2025
    А вы ,свядомые патриоты, почему не в Украине в рядах ВСУ, а тут в комментах грязь на вентиль наматываете ? А ? Из Польши и Литвы удобнее защищать Украину с Беларусью ? А ? Тьфу, ничтожные создания...
  • Жыгуль
    21.12.2025
    белорус, з цябе такі беларус, як з мяне кітаец.
  • Чорны
    21.12.2025
    белорус, тобок Штірліц, у вас будёновка вывалілась! Правільна пісаць "беларус". Нават на расейскай языке. Слова складаецца з корня (бяз суфіксаў і канчаткаў). Па расейску "Республика Беларусь". Значыцца й назва нацыянальнасьці пішацца праз літару "а". Беларус!
  • не такі, як ёсць
    21.12.2025
    белорус, ніводны беларус не напіша белОрус))
  • заатэхнік
    22.12.2025
    белорус, ванька, праходзь у хлеў, там твае сябры ўжо вячэраюць ля карыта.
  • Илья
    21.12.2025
    Во первых Бабрарика себя не каранавал на роль революционера, это сделали мы Беларусы которые сами этого захотели такие заложники своих ожиданий, и в принципе убедили всех в этом поэтому и Золкин к нему так относится но это в корне не верно.
    2-е То как Золкин проводил это интервью , ни уважения ни сочувствия ни понимания, это был допрос но не как интервью в этом вся и суть.
    3-е Если Золкин свято верит что в нынешней реалии существуют какая-то возможность опозиции то конечно у чел нет критического мышления, но это ладно у него в стране война это эмоции , но не называй себя журналистом а допрос интервью.
  • бабруйчанін
    21.12.2025
    Чамусці Золкіні падобныя ..журналісты ні пытаются ім ні цікава як жывут мільёны " беженцаў" з усхода поўдня Украіны якім ні пашчасціла з'ехаць у ЭЗ
    Живут страцізшы ўсё на 2000грівен 50$ а нейкага і гэта забралі
    Як плацят за здым квартэр у цэнтры захадзе Украіны сваім .суууайчынікам якім пашчасціла трапіць у ЭЗ??))Як гэтыя суууайчынікі узнялі арэнду у 2-3 разы сапліменнікам
    Улада офіса Ермака цукерманіт €£¥$ што у рукі плыве і наа..ть на мільёны бежанцаў Іх німа
    Па тіві марафону ролікі здымают ключы уручают
  • 123
    21.12.2025
    Очевидно, что Крым украинский, очевидно, что спрашивать такое нельзя. Может быть, что условием освобождения оппозиции было то, что они будут говорить то, что нужно, иначе остальных не освободят, включая его сына. Зачем тогда делать интервью вообще? Это тоже часть плана освобождения? Это всё выглядит максимально глупо, если эта стремная позиция Бабарико и прочих - его личная глупость - а не закулисье, то тогда я согласен с Золкиным.
  • Всё гораздо проще
    21.12.2025
    123, для пророссийского Бабарико совсем не очевидно, что Крым украинский.
  • 123
    21.12.2025
    Точно, всё проще, именно так и было как ты говоришь, а ты свечку держал!Тошнит меня от глупости толпы не меньше, чем от режимной номенклатуры.
  • Тамаш
    21.12.2025
    Единственная, зачыні ляпу, лукашня. Святлана - не светка.
  • не такі, як ёсць
    21.12.2025
    Единственная, святы Зянон! 🤣🤣🤣… гэта было файна 👍🏻
  • Пеця
    21.12.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Единственная
    21.12.2025
    Тамаш, че Крым?
  • Единственная
    21.12.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Дарына
    21.12.2025
    Адседзіўшы за кратамі 3 гады, я для сябе зрабіла выснову. Больш ніколі не буду біцца са злом, тамушта зло і ёсць жыццё. Десяткі тысяч па турмам, сотні тысяч без працы ці мятуць вуліцы, жывуць як жабракі, сотні на чужбінах з дзецьмі. А што астанія- пайшлі на турмы вызваляць? Не. Пайшлі на працу. Таму - больш ніколі! Толькі за сябе. Я разумная- абдуру мясцовых лёгка, а лукавым буду усміхацца і крычаць за быдларусь, і пляваць у напоі што прадаю вам. Больш ніколі за мясцовае быдла. Таму- мо і Бабарыка, і Калеснікава гэта зразумелі?
  • Імя
    21.12.2025
    Дарына, разумею і спачуваю вам. Дбайце пра беларусаў. А калі такіх няма побач, то зберажыце сябе ў першую чаргу.
  • прашу прасвятлення
    21.12.2025
    Дарына, ну а вы таксама былі лідарам рэвалюцыі 20-га? Як не, то не замінайце калі ласка бабарыка і калеснікавай атрымліваць па заслугах іхніх.
    Я лічу, што бабарыка і іншыя штабы часткова вінаваты ў тым, што адбылося пасля выбараў, часткова гэта трагедыя на іх.
    Толькі не разумее бабарыка, не разумее Калеснікава, што бяда наша і ўкраінцаў - адна.
    Са злом трэба заўсёды біцца або хаця б не дапамагаць, можна біцца не адкрыта.
    Вось толькі адрозніць зло ад не зла дай нам ...
  • Never say never (никогда не говори "никогда")
    21.12.2025
    Дарына, Я сочувствую Вам. Как и многим другим. И со многими Вашими выводами согласен. Действительно в настоящее время не нужно "бросаться на танк с вилкой". Но Don't rule anything out (Ничего не исключай). Ведь ждали те же литовцы десятилетия и пришел их момент. И их подвиг не том, что они все эти годы боролись (это было невозможно), а в том, что они все эти годы помнили о свободе, верили в неё, не забыли и не смирились. Это - нам пример. Не падайте духом, не забывайте и воспитайте своих детей чтобы они не выросли рабами. Может это и обидно, но иногда нужно и подождать.
  • Дарына, ты не права
    21.12.2025
    Дарына, у вашым допісе шматкроць парушаная прычынна-выніковая сувязь.
    Напрыклад; "сотні на чужбінах з дзецьмі. А што астанія- пайшлі на турмы вызваляць? Не. Пайшлі на працу".

    Чаму да тых, хто выехаў за мяжу, а не пайшоў вызваляць вас з турмы, прэтэнзій не выстаўляеце? Застаўся ў краіне - дрэнны. З'ехаў, нічога не зрабіўшы для вызвалення, - маладзец?

    "Адседзіўшы за кратамі 3 гады, я для сябе зрабіла выснову. Больш ніколі не буду біцца са злом, тамушта зло і ёсць жыццё".

    У турме вы сутыкнуліся з дном - мянтамі, крымінальнікамі. Яны не прадстаўляюць усё грамадства. Але пабыўшы сярод іх, вы вырашылі, што ўвесь народ такі. Гэта няпраўда.

    І з усяго вашага досведу вы робіце ложны вывад, што Бабарыка і Калеснікава харошыя, а народ дрэнны.
  • return 2020
    21.12.2025
    Дарына, Лука из кондиционера на вэнээсе такую мантру не раз повторял. Мол мы все поняли и двадцатого года больше не повторится.)))
  • Хворбз
    21.12.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Інфант тэрыбл.
    21.12.2025
    Дарына, тыповы прыклад невероятного ружовага поні. Далі пугай па срацы- і вінаваты народ, а не той, хто даў.
  • Хмарочос
    22.12.2025
    Дарына, ты не права, А чё, они плохие, потому что говорят по-русски?
  • Дарына
    21.12.2025
    return 2020, праз 5 год вас, лукавыя, знясуць ужо са зброяй. Ніхто таньчыць не будзе: сярпом па шыі. Дзеці бачаць якое вы паскудства.
  • Skarbnik
    21.12.2025
    Цікава, а што за мэдыі яго заатакавалі? Няўжо Савецкая Б і Мінская П?
  • Назіральнік
    21.12.2025
    Skarbnik, нейкая Н.

 

Заўвага:

 

 

 

 

Закрыць Паведаміць