Комментарии к статье

Дедок — оппозиционерам: Занимаясь дискредитацией Офиса Тихановской, вы льете воду на мельницу режима

  • Праўда
    08.11.2025
    А ім за гэта грошы плацяць ад канторы, каб мачыць усіх тых, якіх Лука і баіцца
  • Ружоваму поні
    08.11.2025
    Праўда, вядома, усе, хто крытыкуюць лідара ці лідарку - аплачаныя ворагі.

    Такая логіка нічога не нагадвае?
  • Імя
    08.11.2025
    > Святлана Ціханоўская вам не скіне Лукашэнку.

    Вядома ж, не. Ніхто ў здаровым розуме і не чакае.

    > Але яна робіць добры кавалак працы для таго, каб гэта магло быць здзейснена ў будучым.

    Рускамірны народзец самастойна начальства ніколі не зрыне. Гэта недазволеная аперацыя ў культурным кодзе. Неабходнай ёсць дэкаланізацыя глуздаў. Якім жа чынам С.Ц. працуе на яе, калі ў яе нават сям'я рускамірная?
  • .
    09.11.2025
    У культурным кодзе халопа з народца - залезці павышэй, стаць начальствам і самому паплёўваць на той народзец.
    А калі народзец паспрабуе паказаць, што ён народ, ламаць яго, знішчаць, спрабаваць ізноў ператварыць у народзец.
    Халоп, у якога атрымалася - Лукашэнка.
    У каго не атрымалася - застаюцца лузерамі-хэйтэрамі-зайдроснікамі. Такія ж лукашэначкі з пыхай да людзей, але без улады.
  • Імя
    09.11.2025
    Як заўсёды ў Кропкі: нейкія высмактаныя з пальца праекцыі ды атакі на апанента, замест ягонага тэзіса.

    І характэрна, што адказаць на пытанне ніхто з мінусераў не наважыўся.
  • Найперш не галасі!
    09.11.2025
    Імя, а што тут яшчэ размазваць?
    Кропка дае вычарпальны адказ - раб з рабствам не змагаецца , а толькі стараецца ўзвысіцца над рабамі. Так было заўсёды ў гісторыі чалавецтва - з рабствам змагаюцца свабодныя людзі.

    А вось што за "недазволеная аперацыя ў культурным кодзе" хацелася б пачуць. Дзівосныя высновы мусяць быць са спасылкай на першакрыніцы - з рэлевантнымі лічбамі, спасылкамі на работы даследчыкаў ці мастацкія творы. Іначай бязглуздае кіданне псеўданавуковых словаў выклікае толькі смех.
  • .
    09.11.2025
    Вашае пытанне валіднае толькі ў межах вашай просценькай "тэорыі", якую Вы самі павінны даказваць, а не проста дэклараваць.

    Тэорыя - дрэнна схаваны расізм пра недарэк-беларусаў. Недарэчнасць тая нібыта ці то перадаецца нейкім нявызначаным чынам ("лёс такі"), ці то праз рускі свет. Калі я кажу "поўнасцю", я тыпа свабодны чалавек, а калі "полностью" - то гэтая паслядоўнасць гукаў ужо нібыта сведчыць пра нязбыўнае "халопства перад начальствам".

    Паўтару, галоўны недахоп "тэорыі" - адсутнасць доказу пра механізм перадачы таго, што дэкларуеце.
    Гэтага дастаткова, але можна і дадаць зверху: Каштоўнасці "дабро - зло", "халопства - свабода", "дапамога - гвалт" і г.д. не тлумачацца праз спрашчэнні, маркеры "нацыянальнасць", "мова". Каб разбірацца ў маральных праблемах, трэба выкарыстоўваць маральныя аргументы, а не даныя з анкеты.
    І любы доказ тэорыі павінен разглядаць гранічныя выпадкі, якія яе абвяргаюць або могуць абвергнуць. Для вашай гэта:
    1) прыклад рускамоўных украінцаў, якія па мове - частка рускага свету, а па антыімперскіх каштоўнасцях - не; і
    2) прыклад паўночных карэйцаў, якія па мове - не частка рускага свету, а па каштоўнасцях - так.
  • ::
    09.11.2025
    Імя, акрамя класічных атак на асобу, асабліва аднона артыкулаў пра Ціханоўскую, тут таксама класічны прыём таго карыстальніка, які стварае масавасць і піша з розных акаўнтаў, у тым ліку ".", "Найперш не галасі!", "Ну-ну", "Ботам", "Лапідарный" і іншых.
  • Імя
    09.11.2025
    Найперш не галасі! , адказ кропкі на _што_? Ці вы таксама ня ў стане асэнсаваць пытанне?

    Пра недазволеную аперацыю - а што канкрэтна вам няясна? Людзі з рускамірнай прашыўкай у галаве (той самы культурны код) няздольныя на самаарганізацыю і сумеснае дзеянне дзеля агульнага дабра. А нейкія рускамірныя правінцыялы - і пагатоў. Ці гэта насапраўдзе трэба даказваць з лічбамі?
  • Імя
    09.11.2025
    ., маю тэорыю шматкроць даказала і даказвае кожны дзень жыццё. Інакш, як халуём (альбо начальствам, што ёсць відам халуйства), жыць у русском міре немагчыма.

    Надзеі прама з Беларусі змяніць русскій мір на лепшае н̶е̶ ̶п̶р̶ы̶ц̶я̶г̶в̶а̶ю̶ч̶ы̶ ̶ў̶в̶а̶г̶і̶ ̶с̶а̶н̶і̶т̶а̶р̶а̶ў̶ а-ля Мацкевіч ёсць наіўнымі ў лепшым выпадку. Для палітыка ж - гэта горш за злачынства. Марнаванне чалавечага і часовага рэсурсу. Тым ня менш, гэта тое, чым займаецца ці не большасць Офіса. Прадаючы "хуткую перамогу" людзям, да яе не гатовым і ў большасці яе не вартым.

    А вашыя пустыя фантазіі на мой конт, як і завыванні за ўсё харошае, мне даўно надакучылі, прабачце.

    P.S. Аргументацыя пра харошых русскамоўных украінцаў (насамрэч, зрусіфікаваных украінцаў) хоць і смеху вартая, але добра дэманструе маркотны стан вашых глуздаў. Бо не было б украінскага ядра, сядзелі б гэтыя ванькі па турмах альбо за мяжой, разам з астатнімі харошымі русскімі. Зяленскі добра разумее крыніцу свайго рэсурсу, таму і ператварыўся з манкурта за-ўсё-харошае на украінца (ці прынамсі робіць выгляд). Ціханоўскі кагал, відаць, дагэтуль таго не дакеміў.
  • .
    09.11.2025
    Вось, замест доказаў - два абзацы самаўсхваленняў. У дагматыкаў заўсёды так - навошта падвяргаць сумненню сваю аксіёму?
    Прыклад з украінцамі паказвае, што мова - фактар, які дапамагае яднанню, аднак не сведчыць пра здраду.
    Гэта быў 1 з 4 істотных крытычных аргументаў супраць такой тэорыі, астатнія Вы "не заўважылі".

    Трэба разумець, як думае вораг. Галоўнае зло сёння - вось ад такіх людзей з вялікай пыхай. Тых, хто ва ўладзе, зараз коратка азначаюць "лапідарнымі". Тыя, хто без улады - вось такія тэарэтыкі. А якую тэорыю яны прыдумваюць сябе, каб паплёўваць у іншых - гэта другаснае.
  • Імя
    09.11.2025
    ., > мова - фактар, які дапамагае яднанню, аднак не сведчыць пра здраду

    А я ж не нанімаўся аналізаваць шызафазію.
  • Імя
    09.11.2025
    ::, Колькасць акаунтаў якраз няважная.
  • Літвін
    08.11.2025
    Атрымаў грошы й пачаў бараніць сваіх спонсараў. І галоўнае паспець на ўсіх нязгодных павесіць ярлык, па сваёй бела русскай традыцыі.
  • "татальныя санкцыі "набіралi больш шкоды незалежнасці Беларусі, чым самі выбары
    09.11.2025
    Літвін, горошы , данаты - смецця, офіс стратэгічна пратрымаў "татальныя санкцыі ", а гэта набірала больш шкоды незалежнасці Беларусі чым самі выбары (якія на афра- азіяцкай мове заўдёды ў фармаце тэатр&шыпіто існуюць) . памыляслія , трэба казаць і выходзіць з палітыцы , а яны ЗАСТАЛІСЯ , ЧАМУ ?
  • Ботам
    08.11.2025
    Жора/Вася/Х-ray/Пытанне/Меркаванне/Filip/Адрывацель Лукашэнкі ад Расіі, ваш выхад адбельваць Лукашэнку і яго агентаў.
  • Боту Ботам
    09.11.2025
    Ботам, як заўсёды троль пад нікамі ".", "Ну-ну", "Найпер не галасі!", "Ботам" і інш. зноў апярэдзіў.
  • Боту Ботам
    09.11.2025
    Ботам,

    Боты, боты, боты
    Паўсюдна бачу іх
    Але ці сам не ёсць я ботам
    Не ботам аб гэтым судзіць
  • Пытанне
    09.11.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Пытанне
    09.11.2025
    Ботам, мы падтрымліваем ініцыятыву адарваць Лукашэнку ад Расіі, каб не стаць часткай Расіі.
    А вы наадварот хочаце?
  • Пытанне
    09.11.2025
    Дзядок — апазіцыянерам/
    А сам Дзядок ужо не апазіцыянер?
  • Пытанне
    09.11.2025
    Калі Дзядок ведае 1001 спосаб дагрукацца да офіса, то няхай задасць офісу пытанне, чаму ў міжнародныя паездкі, на канферэнцыі па бяспецы, Ціханоўская ніколі не бярэ з сабой экс-каліноўца Вадзіма Кабанчука.

    Няхай Дзядок спытаецца і нам распавядзе, які адказ ён атрымаў.
  • Пытанне
    09.11.2025
    Пытанне , гэта сакрэтная інфа, што Ботам абслугоўвае офіс?
  • CNDB
    08.11.2025
    Дзядок ментальна застаўся ў 2020 годзе. Цяпер, напрыканцы 2025, і блізка няма таго аўтарытэту і падтрымкі.
    Наконт "данесці да офіса" - смешна, пры іх НДА і цэнзуры ў кішэнных медыя, у тым ліку на гэтым сайце.
    І наконт грантаў - офіснікі пагразлі ў карупцыі. Супрацьстаянне рэжыму не можа быць падставай заплюшчыць вочы на іх марнатраўства. Ва Украіне падчас вайны ўвесь час знаходзяць і караюць тых, хто раскрадае дапамогу. У нас - не вайна з рэжымам? Чаму мы не можам рабіць тое самае?
  • Янка
    09.11.2025
    CNDB, калі ў вас ёсць факты карупцыі - распавядайце і пажадана з доказамі, як гэта робяць Белпол, Бюро і Беларускі Раследвальніцкі Цэнтр у сваіх даследаваннях. Калі фактаў няма - ня трэба нацягваць саву на глобус. Пакуль што адзінае, што робяць амаль што ўсе хейтэры Ціханоўскай - гэта прасоўванне старога наратыва, нібыта ўся донарская фінансавая дапамога паступае нарахункі ОСЦ альбо афіляваных з ім структур, адкуль яе асабіста раскрадае Вячорка замест таго, каб дапамагчы гэтымі грашыма палітвязням альбо добраахвотнікам. Пра тое, што апроч ОСЦ існуе велічэзная колькасць беларускіх ініцыятыў-атрымальнікаў, якія непасрэдна атрымліваюць гэтыя грошы ад донараў, і што любая дапамога мае мэтавы характар і падлягае сур'ёзнай справаздачнасці - хейтэры натуральна маўчаць.
  • CNDB
    09.11.2025
    Янка, факт, што пры падтрымцы ў 200+ мільёнаў еўра толькі ад EU, выйшаўшым у верасні палітвязням збіралі грамадою, таму што ў адпаведных фондах пуста. Гэта факт, ці не факт? А на колькі ініцыятыў гэта аформлена і з якімі схемамі прадстаўлена наіўным донарам з EU, гэта справа трэцяя. Што да Франака Вячоркі, будзе справаздачыцца па кожным засвоеным цэнце перад грамадствам. Бо ўладкавалася гэтая публіка файна - прадстаўляе грамадства, а справаздачыцца перад грамадствам не хоча.
  • Крытыка мус зайн
    08.11.2025
    Сам Дзядок разумее, што ёсць розніца паміж крытыкай і хэйтам ці нянавісцю, калі карыстацца нашымі словамі. Бо сам пра гэта раней казаў, таксама як і пра тое, што крытыка - неабходная.

    На вялікі жаль частка фанатыкаў Ціханоўскай гэтага не разумее, у тым ліку адно СМІ, якое займаецца хэйтам і дыскрэдытацыяй любога, які пасмеў нешта сказаць у бок спадарыні Святланы. Тым самым не разумеючы, што метадамі родам з БССР якраз дыскрэдыткуе яе. Пра рэгулярныя цэнзарскія метады і чысткі ў каментах не кажучы, але гэта не толькі адной асобы датычна.

    З іншага боку крытыка таксама не павінна абмінаць крытыкаў ОСЦ, асабліва, калі гаворка пра тых прарасейска прыхаваных, ведаем, аб якіх змагарах з беларускім нацыяналізмам на расейскай мове гаворка :)
  • я Легалізую РБ, вяртаю амбасадараў ў Менск
    08.11.2025
    "Дзядок — апазіцыянерам: Займаючыся дыскрэдытацыяй Офіса Ціханоўскай, вы льяце ваду на млын рэжыму"

    так, і што ў гэтым дрэннага ? я Легалізую РБ, вяртаю амбасадараў ў Менск , а вы працуеце на драпежную імперыю, на знішчэнне РБ (ВКЛ) , калі яшчэ не зразумелі не колі ужо не зразумейце
  • У Мангольскіх імперыях дэмакратыі не можа быць нават тэарэтычна
    08.11.2025
    "Займаючыся дыскрэдытацыяй Офіса Ціханоўскай, вы льяце ваду на млын рэжыму"

    Tak, сёння TREBA адрываць Беларусь ад маскоўскай імперыі . На дадзены момант прыходзіцца адрываць разам з Лукашэнкам. Чаму ? Калі не стане на mapie свету дзяржавы Беларусь, а стане чарговая калонія масковіi, то ніякай дэмакратыі , правоў чалавека, пакою не будзе ніколі. Бо ў маскоўскіх імперыях ніколі дэмакратыі не было і не будзе. Бо масковія гэта Мангольская (К. Маркс) імперыя. У Мангольскіх імперыях дэмакратыі, vybarau, etc. не можа быць нават тэарэтычна .
  • флуд
    09.11.2025
    У Мангольскіх імперыях дэмакратыі не можа быць нават тэарэтычна, из темы в тему копи паст одного и того же. Дуб и нафталин.
  • Савецкія людзі не забароняць крытыкаваць
    09.11.2025
    Ці ў галовах фанатаў Ціханоўскай і фанатычных яе крытыкаў ёсць разуменне, што не атрымаецца запісаць беларусаў у адзін ці другі лагер?
  • Офіс ігнаруе, і даўно
    09.11.2025
    Ён адзначыў, што калі ў кагосьці ёсць прэтэнзіі да Офіса, існуюць цывілізаваныя спосабы іх данесці, а не выносіць у публічную сферу./

    Не існуюць.
  • чытач НН
    09.11.2025
    За бяздумны хэйт Ціханоўскай больш агідная спроба дыскрэдытацыі яе крытыкаў з боку некаторых Міколаў. І зусім не пра Дзядка гаворка.
  • Ніхто
    09.11.2025
    Як добра, што ён выйшаў. Хай дзейнічае і каментуе часцей, спадзяюся, прыслухаюцца.
  • Наўрадці
    09.11.2025
    Ніхто, тыя, хто пасля ўсяго, што адбылося за мяжой за 5 гадоў, адвярнуліся ад Ціханоўскай, нарадці ўжо пачнуць слухаць блогера, які будзе іх заклікаць падтрымліваць яе.
  • Таблеткі
    09.11.2025
    Не дзіва што Дзядок так кажа. Хто плаціць той ім і танчыць. Клініка. Секта Светкі: дзікпік паказвае Стрыжак, а ва ўсім вінаваты Пазняк. Той жа балет. Ведаем і праходзілі.
  • Недарэчнае прыраўненне офіса і ПКК
    09.11.2025
    Дзядок маніпулятыўна прыраўнівае дзве структуры — офіс Ціханоўскай і Полк Каліноўскага.

    Гэтае параўнанне проста неадэкватнае.
    Полк, праз які прайшлі тысячы дабраахвотнікаў. Якія прайшлі баявое навучанне для вызвалення Беларусі ад рэжыму Лукашэнкі.
    І офіс з некалькіх чыноўнікаў-функцыянераў, які без грантаў адразу спыніць сваё існаванне (апошні прыклад - спыненне працы офіса ў офісе пасля таго, як Літва заявіла, што зменшыць ахову Ціханоўскай з мільёна еўра да больш сціплых лічбаў.
  • Лёлік з-пад Лімасола
    09.11.2025
    Дзядку рэспект!

    Сходцы нягеглікаў і лукаботам - лайна на лапаце!
  • .
    09.11.2025
    Дзядок пасля вызвалення тлумачыць простыя рэчы, відавочнае, базу. І ў яго атрымліваецца.

    (Мабыць, толькі, акрамя некаторых канкрэтных прапаноў, тыпа "трэба было ў 2020-м ствараць прастору бяспекі" (нешта тыпа лагера 2006 г. або захопленага будынку)).
  • Бастыёну
    09.11.2025
    Вялікую ролю ў раздьзмуванні скандалаў адыгрываюць нашыя СМІ. Матэрыялы скандальнага характару добра чытаюцца. Дзеля гэтых праглядаў некаторыя журналісты прачэсваюць фэйсбук у пошуках сварак між колькі-небудзь публічнымі асобамі.

    Вышэй нядаўнія словы Міколы Дзядка. Падумайце.
  • Кринж
    09.11.2025
    Дзядок усе правільна кажа. Тыя каму Ціханоўская свярбіць-гэта звычайна лузеры і маргіналы,якія або самі ні на што ня здатныя,або тыя,ад якіх даўным даўно няма ніякай карысці,а хутчэй адна толькі шкода.
  • Невероятному
    09.11.2025
    Кринж , так, так, а мы ужо победили.
  • Усё , як у лу...
    09.11.2025
    Кринж , усе беларусы "лузеры і маргіналы, самі ні на што ня здатныя,
    ад якіх даўным даўно няма ніякай карысці", і толькі Офіс Ціханоўскай "что-то делает, хоть что-то".
    Кажыце ўжо прама: "народзец не той папаўся" Ціханоўскай.
  • Скорее всегошный.
    09.11.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Кринж
    09.11.2025
    Усё , як у лу...,
    Я не вельмі зразумеў,гэта ў вас атрымаўся стэйтмент ці пітанне? )
  • І якія ж гэта спосабы?
    09.11.2025
    «Калі ў вас ёсць прэтэнзіі да Офіса, у вас ёсць тысяча і адзін спосаб данесці гэтыя прэтэнзіі да Офіса._

    А можна назваць гэтыя спосабы? Не трэба 1001. Хаця б АДЗІН.
    Беларусы за пяць гадоў, пакуль Дзядок сядзеў, ужо усе спосабы перабралі. Не працуе. Офіс на сваёй хвалі і людзей не чуе.
  • пробовал
    09.11.2025
    І якія ж гэта спосабы? , я пробовал на этом сайте критиковать (предметно и без оскорблений) Тихановскую за то, что стала вечной президенткой по образцу синепалого, угадайте результат
  • боится?!
    09.11.2025
    Почему синепалый должен боятся той, кого сам же доставил в Литву и дал ей 15000 на первые расходы?
  • Да
    09.11.2025
    Согласен. Даже если они неадекваты, то это единственные неадекваты, с которыми общаются, как с субъектами.
  • Окей, дамовіліся
    09.11.2025
    "яны, з'язджаючы ў 2020 годзе, меркавалі, што гэта ненадоўга, што вось літаральна паўгодзіка, годзік, потым яшчэ паўгодзіка — і Святлана Ціханоўская скіне рэжым і на белым кані заедзе ў Беларусь"

    Хто скіне рэжым, той і заедзе ў Беларусь на белым кані. І Ціханоўская з офісам, якая не будзе скідваць рэжым, няхай да гэтых людзей і іх подзвігу не прымазвецца.
  • Прыраўняў дык прыраўняў...
    09.11.2025
    У сваім стрыме Дзядок таксама падтрымаў меркаванне аб неабходнасці гарманізацыі санкцый супраць Беларусі з санкцыямі, уведзенымі ў дачыненні да Расіі./

    Ну "Дзякуй", Мікола, што прыраўняў Беларусь да Расеі. І прыраўняў шкоду, якую нанесла Беларусь Украіне (з войскам, якое не ваюе ва Украіне), да шкоды, якую наносіць Расея з мільёнам расейскіх салдат і афіцэраў на фронце.
    Прыраўняў дык прыраўняў...
  • Увага!
    09.11.2025
    "Дзядок падкрэсліў, што менавіта гэтыя дзве структуры — Офіс Ціханоўскай і Полк Каліноўскага — з’яўляюцца аб’ектамі найбольшага хэйту з боку рэжымнай прапаганды"

    Ок, пра ОСЦ напісана шмат, асабліа з боку НН у яе абарону. Але мала звяртаецца ўвага на атакі ў бок Полка Каліноўскага. Вось Мікола Дзякок звярнуў увагу. Тут варта дапоўніць, што ПК атакаваўся ў асноўным з боку розных сіл новай апазіцыі, якія прыхавана прарасейскія, у тым ліку бабарыканцы, якім раза з іншымі фем-гендар сяброўкамі нават нацыянальныя лозунгі мулялі вока, пра культуру ці такую структуру не кажучы, якая змагаецца з іх русской строной-автивом. На гэты конт варта было б, каб з'явіўся артыкул. І Міколу каб пацікавіўся.
  • Прыраўняў дык прыраўняў...
    09.11.2025
    Украінцы хутка гэтаму прыраўняцелю санкцый прад'явяць прэтэнзіі, чаму ён не спыніў ракеты, якія ляцелі на Кіеў. І адмазкі, што ў турме сядзеў яны слухаць не будуць. Назавуць такім жа акупантам, як і расейскія.
  • Приехали
    09.11.2025
    Понятно
  • А што вы хацелі?
    09.11.2025
    А што вы хацелі? Калі беларусы не могуць выказваць свае думкі ў смі, якія абслугоўваюць офіс Ціханоўскай, калі іх крытычныя заўвагі і асабістае меркаванне не прапускаюць у каментарах у смі, баняць за меркаванне, абзываюць лукашыстамі, ябацькамі, фсбшнікамі, кдбшнікамі і гэтак далей. Не даюць задаваць нязручныя для офіса пытанні, адразу бан. Не запрашаюць на інтэрв'ю, каб даць магчымасць выказаць свой пункт гледжання.
    То беларусы сама арганізаваліся і стварылі ўласныя пляцоўкі для дыскусій і абмеркаванняў. Прычым офлайн. А гэта значыць, што ніякія яны не тролі, не боты, а рэальныя людзі. У тым ліку былыя палітвязні. Якія сядзелі за свабоду, у тым ліку за свабоду слова, а не за тое, каб ім усім затыкалі рот дэмсілы.
  • Gorliwy Litwin
    09.11.2025
    калі ў кагосьці ёсць прэтэнзіі да Офіса, існуюць цывілізаваныя спосабы іх данесці, а не выносіць у публічную сферу"

    сапраўды, на Русі (на Белай у тым ліку) ніколі не паважалі публічную сферу. Прэтэнзіі тут трэба даносіць нейкім іншым спосабам. Мабыць, па паняццях. А яшчэ ўспомнілася што "Парламент - не месца для дыскусій".
  • FF
    09.11.2025
    Прабачце, але хіба цяпер падтрымліваць кожнае палітычнае ўтварэнне, якое выступае супраць Лукашэнкі? Гэта ўжо нейкая дыктатура, выходзіць.

    Зараз мяне назавуць зяноўцам (хоць я з большай прыхільнасцю ,ніж да спадара Зянона, стаўлюся да спадароў Севярынца і Статкевіча), агентурай, але я выкажу тое, што штодня баліць у мяне і, мяркую, яшчэ шмат у каго з беларусаў.

    На маю думку, спадарыня Ціханоўская, спадар Латушка і ўся іхная хеўра – рускаміраўскія папулісты, якім адно толькі патрэбная ўлада. З гэтым вы можаце не пагаджацца – меркаванні ва ўсіх розныя. Але адно абвергнуць немагчыма: Ціханоўская і Латушка падмяняюць паняцці, свядомасць беларусаў. Сп. Святлану называюць прэзідэнт-электам, але з якой падставы? Вынікаў «выбараў» ніхто не ведае, знаходзячыся ў краіне некалькі гадоў пасля 20-га, размаўляючы з безліччу людзей з розных колаў, я дужа сумняюся, што яна набрала большасць. Ні Мілінкевіч, ні Статкевіч з Някляевым, ні хтосьці іншы ніколі не абвяшчалі сябе легітымнымі прэзідэнтамі. А тут нейкая спадарыня раптам бярэ гэты тытул і ўжо некалькі гадоў не аддае яго. І гэта ўжо не кажучы пра тое, што мы бярэм да ўвагі вынікі апрыёры нелігітымных выбараў у краіне, якой з 12 красавіка 1995-га кіруе хунта, што 24 лістапада 1996-га здзейсніла канстытуцыйны пераварот.

    Групоўкі вакол спадарыні Святланы ствараюць квазі-парламент (Каардынацыйную раду), які нібыта прадстаўляе інтарэсы беларусаў. Але ж насамрэч на выбарах у КР прагаласавала каля 6 тысяч чалавек. Пра інтарэсы якіх беларусаў можа ісці гаворка? Хіба пра прыхільнікаў офіса і НАУ. Але яны выстаўляюць сябе як прадстаўнікоў усіх беларусаў.

    І на фоне ўсяго гэтага офіс з хаўруснымі групоўкамі падзяляе беларусаў на правільных і няправільных. Правільнымі могуць быць толькі беларусы, якія падтрымліваюць офіс ці, прынамсі, публічна не выказваюць нязгоды з ягонай палітыкай. Усе іншыя альбо лукашысты (а лукашысты не могуць быць добрымі ў прынцыпе), альбо агентура КДБ. Паспрабуй толькі раскрытыкаваць офіс, НАУ ці іншыя структуры гэткага кшталту, твае выказванні павырываюць з кантэксту, а цябе адразу ж абвесцяць агентура.

    Гэта ўжо дыктатура офіса і ягоных памагатых.
  • Jerry Brown
    09.11.2025
    FF, с большего можно согласиться и добавить что не существует беларуского вебсайта на котором можно читать мировые новости и про Беларусь, а также свободно коментировать. Последним таким местом был Беларуский Партизан. Теперь все как будто созданы под копирку.
  • Тру
    09.11.2025
    Калі што, я ў тэлезе заліп. Ня ведаў. што паставіць, клоўна ці калдэшку: усё такое смачнае. Абраў клоўна.
  • Андрц
    09.11.2025
    ужо ўпсісаўся ў каманду, далёка пойдзе
  • Правільна таравышч вось кажа
    09.11.2025
    Мы тут толькі за 2-і інтэрнацыянал. А каторыя не... Партбілет на стол і вэк з апазіцыі!
  • О как!
    09.11.2025
    О как! У нас з'явіўся провластный анархіст.
  • Нана
    09.11.2025
    Мне надакучыла, што такіх, як я называюць ботамі. Нас пазбаўляць права нават на рэакцыю. Што тычыцца дзядка - я яму нават вялікі тэкст напісала з улікам, што ён прапусціў усё. Ён праігнараваў. І ўжо якое па ліку інтэрв’ю Аліневіча ані разу не ўзгадаў. Ніякі ты, міколка, не анархіст. Каньюктуршчык прыродны ты.
  • верх
    09.11.2025
    Нана, а ты хто? Яго імя і прозвішча мы хаця б ведаем. Бот ён і ёсць бот
  • Dzmitry
    09.11.2025
    ВОТ И ВЕСЬ ДЯДОК )) ПРОСТО ДУДКА ЧУЖОЙ ИГРЫ .....ВОТ ПОЭТОМУ ТАКИХ И ОСВОБОЖДАЮТ ....КОТОРЫЕ БУДУТ И ПЕТЬ И ПЛЯСАТЬ ПОД НУЖНЫЕ ГУСЛИ ! РАЗОЧАРОВАЛ......
    А ЕЩЁ ПИ..ЗДЕЛЛЛ.ЧТО ТЫ ЯКОБЫ В ЛУКАШЕНКОВСКИХ ЗАСТЕНКАХ ПРОШЁЛ И ВСЁ))) И НЕ СЛОМАЛСЯ....))) А ТУТ ПРЯНИК С ЛОЖКОЙ ВАРЕНЬЯ ДАЛИ И ТЫ УЖЕ ПРЯМ ГРУДЬЮ.ЗА ПРЕДАТЕЛЕЙ ВСТАЛ . ....ФУ УУУ АЖ ГАДКО ОТ ТЕБЯ СТАЛО .. И СОМНЕНИЯ ВСЕМ ТВОИМ СЛОВАМ ЧТО ТЫ ПРЯМ ТАМ СТРАДАЛ ......ДОГОВОРНЯК ПО СОТРУДНИЧЕСТВУ ВСЁ РАВНО ТВОЙ ВСПЛЫВЁТ....
    КАК ДАЛЬШЕ ЖИТЬ БУДЕШЬ !!???
    ОФИС ТИХАНОВСКОЙ КАК И ЕЁ САМУ ЛЮБЯТ ТОЛЬКО ЛУКАШЕНКО И ЛУКАШИСТЫ .....ЖАЛЬ ЧТО ТЫ ЭТОГО НЕ УВИДЕЛ ДО СИХ ПОР
  • Пракоп
    09.11.2025
    Эх Коля не разобрался ты в реальнсті .,поостынь
  • Полиграф Полиграфович
    09.11.2025
    Пракоп, что характерно, у всех оно, как-то не в строчку. Но этот, сразу после выхода, стал свою точку зрения продвигать, но потом свернул тем же маршрутом.
  • Freddy
    09.11.2025
    "Першая — гэта прызнанае іншымі дзяржавамі палітычнае прадстаўніцтва Беларусі."

    Какие страны признали политическое представительство офиса? Его рассматривают как неправительственную общественную организацию в лучшем случае. Без каких либо юридических функций.

    "І другая — гэта альтэрнатыўныя ўзброеныя сілы."

    Полк Калиновского это подразделение украинской армии, никого отношения к Беларуси они не имеют и никаких действий в отношении Беларуси они без разрешения украинского командования применять не будут. Учитывая численность подразделения ПКК, они не справятся даже с армией лукашенко. Я уже не говорю про отсутсвие материально технического снабжения для этого.
  • Дльь
    09.11.2025
    Спадар Мікола, офісу ўжо прапанавалі працаваць у адну руку з палком Каліноўскага. У выніку яны плюнулі на гэта і адмовілі. Тым хто кіруе Ціханоўскай(а суб'ектнасці ў яе нуль, не таму што яна агент, а таму што яна сама па сабе працуе ў якасці шырмы і ня мае ні стратэгіі ні бачаньня). Таму і вынікае пытанне, а што добрага нясе для Беларусі ход, за дзейнасцю чалавека, за якім хаваюцца невядома яшчэ якія асобы?
    Ды і з чаго вы ўзялі, што Лукашэнка там сядзіць і баіцца? Ён гуляе зусім у іншыя гульні. На яго працуе ўся сістэма. Яму проста забава, гэта цацканне з офісам ды і ўсё.
    І нарэшце, а што вы будзеце рабіць, калі Лукашэнка скончыцца? У спадара Латушкі 1 000 відэа на You Tube - канале з тварам і імем Лукашэнкі, такое ўражанне, што ён яго не апанент, а заўзятар.
    Не варта сур'ёзна ўспрымаць прапаганду, яна на тое і ёсць, каб распаўсюджваць гукі і забіраць увагу ад сапраўдных рэчаў. Трэба ісці сваім розумам, не зважаючы на пустое ці папулярнае.
  • 38ащк
    09.11.2025
    Чаму ўся апазіцыя стала нейкай адарванай ад рэальнасці? Адны плануюць, як будуць пераймяноўваць станцыі, другія пішуць канстытуцыю. Трэція корпяць над пашпартамі-сувенірамі. А па факце- дзе хоць нешта рэальнае для беларусаў?

    Окей, яна ездзіць па краінах. Крута. Але дзе эфект?
    З кожным годам беларусам у эміграцыі ўсё цяжэй даказаць, што мы не расейцы. Пра праблемы з легалізацыяй я ўжо маўчу.

    Дзеянні офіса? Чарговая сустрэча з міністрам нейкай краіны, на якой яго папросяць падумаць над тым, які ўчынак мы зрабілі пяць гадоў таму, і ўвайсці ў становішча. Міністр заклапочана пахістае галавой і паабяцае падумаць. І... усё. Забылі, больш да гэтай тэмы не вернемся.

    Адказ на любыя безглуздыя дзеянні краін у адносінах да Беларусі і беларусаў- гэта падтрымка ўсяго. Ніякага асуджэння. Нават калі аб’ектыўна гэта дапамагае рэжыму і б’е па людзях, якія ніяк не ўплываюць на палітыку.
    Бо калі пачаць крытыкаваць тую ж Літву то бюджэт урэжуць.

    Я не лью ваду на млын рэжыму, ён цяжкім катком праехаўся па маёй сям’і, пазбаўляў родных свабоды і прымусіў шукаць новы дом.
    Як беларус, я чакаю рэальнай працы, а не сустрэч з заклапочанымі міністрамі і падтрымкі тых, хто клейміць мяне за “няправільнае” грамадзянства.
  • Сергей
    09.11.2025
    Я лью воду на мельницу белого генерала. Лью чи не лью?
  • Прафесар Прэабражэнскі
    09.11.2025
    Згодзен з Міколам Дзядком на ўсе 100 адсоткаў. Даўно кажу, што "балбатуны знаходка для шпіёна", таму яны проста бальзам на раны лукашыстам.
  • Noah Bird
    09.11.2025
    Паперы у генэрала Кумава
  • 12345
    09.11.2025
    На сённяшні дзень, названых дзвюх рэчаў не існуе з прычыны поўнай нябытнасці нацыйнай ідэі.
    Гэта і прывяло да паразы К.Каліноўскага, раптоўна без тлумачэння прычын, стаўшы беларусам, параза БНР са спробамі пасябраваць продажных лібералаў з непрымірымым ворагам Расіі, сталы працэс які працягваецца стагоддзя, продажу ўсяго нацыйнага за поўнае карыта.
    А Ціханоўскія, гэта ружовыя поні, за якіх галасавалі па адзінай прычыне, супраць Лукашэнкі.
    Полк Каліноўскага? Там сумленныя і не зусім дзеці змагаюцца за волі Украіны, і застануцца там пасля перамогі, гэтак жа як і дзевяць з дзесяці эмігрантаў, ніколі не вярнуцца ў РБ, бо з'яўляюцца эканамічнымі ўцекачамі.
  • Найперш не галасі!
    09.11.2025
    12345, няма калі пісаць эсэ на тэму вашых маніпуляцый, спяшаюся пакуль аладкі гарачыя, таму тэзісна.
    1) і Офіс і ПКК існуюць і дзейнічаюць. І не толькі Офіс і ПКК. Рэжыму хочацца раніцай прачнуцца і - хоба! Якое шчасце-няма ані Офісу, ані ПКК, ані НАУ, ані Белпола, Байсола і далей доўгі спіс. Хочацца каб толькі БРСМ, Белая Русь і Кавуновы батальён.
    Але як раней ўжо ня будзе.
    Беларуская дзейнасць існуе ў шматлікіх арганізаваных формах і структурах. Факт.

    2) Таксама факт, што галасавалі персанальна менавіта за Ціханоўскую, а не за іншага.
    Не за Дзьмітрыева, не за Чэрачня, не за лысага/вусатага/паласатага...
    Прагаласавалі менавіта за Ціханоўскую, і гэта факт, вядомы на цэлы свет.

    3) Эканамічныя ці палітычныя нашыя эмігранты ды іх прапорцыі вы ня ведаеце і ніхто ня ведае, бо няма ані мяжы між імі, ані статыстыкі, ані методы як вызначыць. Ня ведаеце, але спрабуеце падаць як аксіёму.
    Сам падзел толькі на палітычных і эканамічных прымітыўны і маргінальны, тупіковы. З'ехаў да (без) пасадкі гэта эканамічны ці палітычны?

    4) многія з'ехаўшыя, і палітычныя, і эканамічныя)) вернуцца інвестарамі дв генератарамі дзейнасці і ў палітыцы, і ў бізнесе, і ў культурным, навуковым, грамадскім жыцці.
    Сёння само слова "вернуцца" - рудымент 20 стагоддзя і савецкай эпохі. "Жалезная заслона", "граніца на замке", "невозвращенец" - катэгорыі мыслення савецкага чалавека.
  • чытачка
    09.11.2025
    Найперш не галасі! , смачна есьці! Выдатныя ў Вас каментары: талковыя, лагічныя, чытаць заўсёды цікава.
  • FF
    09.11.2025
    Найперш не галасі! ,

    «) Таксама факт, што галасавалі персанальна менавіта за Ціханоўскую, а не за іншага.
    Не за Дзьмітрыева, не за Чэрачня, не за лысага/вусатага/паласатага...
    Прагаласавалі менавіта за Ціханоўскую, і гэта факт, вядомы на цэлы свет»


    Каму вядомы? На падставе чаго вы робіце такія высновы? Офіснай прапаганды? Ні ў якім разе не лічу сябе апошняй інстанцыяй, але, на маю думку, сабрала яна адсоткаў 30-40, не больш.

    А ведаеце чаму я так лічу? Бо думаю галавой, а не эмоцыямі і дылетанцкімі крытэрыямі. 9 жніўня, размаўляючы са сваімі знаёмымі, на эмоцыях, я лічыў, што не магла Ціханоўская набраць менш за адсоткаў 70. А пасля яшчэ 4 гады знаходзіўся ў Беларусі, размаўляў з безліччу людзей і разумеў для сябе, што ніякай болшасцю там не пахла. Гэта звычайны інфармыцйны каскад. Вашыя сябры казалі, што прагаласавалі за Ціханоўскую, усе «дэм СМІ» наперабой пісалі, што абралі Ціханоўскую, – і вы самі ў гэта паверылі.

    Большасць Ціханоўскай – гэта толькі прапаганда і яе мары. Ніякіх 50-60 адсоткаў там не было. Набрала прыкладна на ўзроўні вусатага ці трохі больш.
  • 12345
    09.11.2025
    Найперш не галасі! ,
    З вялікім задавальненнем прачытаў "Красавіцкія тэзы".
  • Проста Пятрок
    09.11.2025
    Я згодзен з Міколай на 100%.
    Калі у Беларусі здарыцца "гадзіна Х", міжнародная супольнасць можа празнаць Ціханоўскую законным прадстаўніком РБ. І афіцыйныя структуры самой РБ могуць прызнаць яе. А там і хуткія датэрміновыя выбары Прэзідэнта Беларусі (як сама Ціханоўская абяцала. І я ёй веру). Канешне, выбары пасля вызвалення і поўнай рэабілітацыі усіх палітзняволеных.
  • Прастата як бяда
    09.11.2025
    Проста Пятрок, ахахаха..яшчэ адзін ждун часу Х. Карач мо дагэтуль абяцае? Там ужо прайшоў, не толькі час X, але й час Y J ды іншыя H.
    Вы яшчэ 200 гадоў будзеце нечага чакаць, слухаць байкі бздуроў ды бясконца карміць тых, хто вам будзе нешта абяцаць. Такі вы народзец.
  • нечытало
    09.11.2025
    няўжо офіс яму заплаціў?
  • .
    09.11.2025
    «Лукашэнка баіцца толькі дзвюх рэчаў. Першая — гэта прызнанае іншымі дзяржавамі палітычнае прадстаўніцтва Беларусі.

    А какой процент поддержки офиса и Тихановской от беларусов? За пять лет упал до минимума.
    Микола, почитай на reform.news интервью с Кшиштофом Становски. В Польше движение вообще было не на грантах и может поэтому у них получилось?
  • Ns
    09.11.2025
    Не совсем понятно утаерждение "задача демократических силы - омовобождение политзаключенных". Дедка и других освободил Трамп, а не демократические силы и продолжает работать в этом направлении. Хорошиц Трамп или плохой - надо признать этот результат и не приписывать его другим
  • Вадзя
    09.11.2025
    Сварка недзе ў засьценку, далёка ад сапраўднага жыцця.Там сваё героі і артылерыі, боты і блогеры...Ну ,для чаго гэта ўсё?

 

Заўвага:

 

 

 

 

Закрыць Паведаміць