Комментарии к статье

Мацкевич: Статкевич морально победил, но меня просто бесит вот эта «моральная победа»

  • БЕРАСЦЬ
    27.10.2025
    Непрыгожа, Уладзімір.
  • прыхільнік расейскай імперскай мовы
    27.10.2025
    БЕРАСЦЬ, i Ніводны прыхільнік расейскай імперскай мовы як дзяржаўнай не можа прывесці прыклад НАРМАЛЬНАЙ- дэмакратычнай дзяржавы, дзе расейская імперская мова афіцыйная
  • Зато праўда
    27.10.2025
    БЕРАСЦЬ, непрыгожая, але праўда.
  • ИМХО
    27.10.2025
    БЕРАСЦЬ, зато, честно!
  • Думка
    27.10.2025
    БЕРАСЦЬ, чаму непрыгожа? Мацкевіч мае права выказаць сваю думку.
    І сапраўды, якая карысьць ад таго, што Статкевіч не з'ехаў? Каму ад гэтага стала лепей? Можа тым, хто захапляецца ягоным учынкам седзючы на канапе?
    Ды Бог з імі, пра жонку ён падумаў?
  • расейскамоўныя марылі пра балі , і францускія булкі
    27.10.2025
    прыхільнік расейскай імперскай мовы, цікава а нашы расейскамоўныя марылі пра балі , і францускія булкі, не ведалі што Z маскоўскай імперскай мовай & культурай прыходзіць ГУЛАГ, Курапаты, ахранака-НКВД, і г.д.? пачынайце ў хаце на роднай мове размаўляць ці будзім далей за Шклоўскім Маісеям хадзіць па пустэчы?
  • Ай
    27.10.2025
    Ну ну ...
  • хай
    27.10.2025
    Хай Статкевіч мне даруе, але ж сапраўды ўся яго дзейнасьць скрозь выпендрёж, які не даў аніякіх вынікаў. Ну гэта ж праўда, якую ён павінен пачуць хаця б ад мацкевіча. Ды і зараз адмова выехаць больш падобная не на маральную перамогу, бо вынікау з гэтага няма, а на бязвыніковую правакацыю, каб пра яго гаварылі. А што ягоная жонка зараз адчувае, яму глыбока пляваць. Да таго ж невядома што будзе з тымі, каго лука мо і плянаваў адпускаць, ну няхай за мяжу, але ж зараз скажа хай сядзяць. Бязглузьдзіца нейкая, дзе ён, што ён, на што прыдатны зараз на Беларусі
  • Саша
    27.10.2025
    хай, жока ягоная ў Беларусі і напэўна ганарыцца мужам
  • Sozialistische Wochenzeitung
    27.10.2025
    > мяне проста бесіць ---- мяне проста раз'юшвае
    >мяне, мне проста бесіць вось --- мяне проста раз'юшвае
    бес = чорт , д'ябал ,нячысцік
    ---
    УСЕ 4 "ЗГУБІЎ" --- гэта СТРАЦІЎ!!
  • Цікавы гэты мацкевіч
    27.10.2025
    А ці праходзіў ён паліграф?
  • "дзьве" дзяржаўных мовы
    27.10.2025
    Я так разумею, што Мацкевіч taksamma прапануе пакінуць, як пры акупантах маскоўскіх і лукашэнке, "дзьве" дзяржаўных мовы, а мы гэта ўжо праходзілі і НАМ ГЭТАГА НЯ ТРЭБА !!!!!!!
  • адна
    27.10.2025
    "дзьве" дзяржаўных мовы, зараз гаворка не пра мову а пра статкевіча
  • Z імперскай балгарскай мовай
    27.10.2025
    "дзьве" дзяржаўных мовы, +1, Наша еўрапейская мова: дэмакратыя, парламент , вольная прэса , АПАЗІЦЫЯ , ВЫБАРЫ . Чаго на афра - азіцкай Манголa-балгарскай мове не БЫЛО НІКОЛІ . З 13с. Калі Манголы утварылі джучы улус Z імперскай балгарскай мовай
  • мaскавіцкая мова ўвогуле не патрэбна
    27.10.2025
    "дзьве" дзяржаўных мовы, Mой сын кажа : мангола - мaскавіцкая (ардынская) мова ўвогуле не патрэбна будзе ў жыцці. Калi мы захаваем нашу Незалежнасць , у Беларусi (ВКЛ) будзе літвінская ( беларуская ) мова, а калi прыйдзецца жыць за мяжой, то будзе патрэбна мова той замежнай краіны. А для паразумення з iншаземнымi сябрамі , патрэбна ангельская, польская цi ўкраінская.
  • Яшчэ лепей
    27.10.2025
    "дзьве" дзяржаўных мовы, ён прапануе пакінуць расейскую і трасянку, а беларускую выкінуць.
  • i Праз эвалюцыю будуць выбары, правы чалавека, дэмакратыя і г.д.
    27.10.2025
    адна , мова падмурак дзяржавы , і галоўны аброчны мур нацыі . Таму размова пра мову безумоўна . Пачынайце ў хаце на тытульнай мове размаўляць , імёны Беларускія, Ўніяцтва і г.д. Праз эвалюцыю будуць выбары, правы чалавека, дэмакратыя і г.д. ...
  • Skarbnik
    27.10.2025
    А што такое "бесіць"? Рака Бесядзь?
  • Саўпраўды так
    27.10.2025
    Палітыкі старой апазіцыі павінны сыйсці. Не будзе з іх ужо ніякага плёну, а толькі адзін негатыў і замінанне новым маладым лідэрам. Яны ўжо мільярд разоў паміж сабой перасварыліся і вынік іх дзейнасці мы мае і назіраем. Адыйдзіце з дарогі, дайце моладзі сябе праявіць. Лепш дапажыце парадамі, ці яшчэ як па-іншаму.
  • Таким образом
    27.10.2025
    Саўпраўды так, Сами они не уйдут, их надо силой выбрасывать, идейно, организационно.
  • Невероятный інфантілізм
    27.10.2025
    Таким образом , Вы, відаць, і ёсць тая "моладзь"? Дайце тады,калі ласка, прыклады вышай сілы, ідзейнасьці, і арганізаванасьці.
  • Саўпраўды так
    27.10.2025
    Маральныя перамогі мне таксама надакучылі. Дайце, бляха, мне хоць бы брудную, а хоць адну, а сапраўдную!
  • Ствары!
    27.10.2025
    Саўпраўды так, хто замінае здабыць тую самую брудную сапраўдную не маральную? Не, будзеш чакаць, пакуль хто дасі. У яго хаця маральная атрымалася, а ў вас с мацкевічамі ўвогуле нічога.
  • Вольга
    27.10.2025
    Кожны беларус павінен цяпер працаваць на глабальную паразу расеі. Гэта адзіны шлях вырвацца з акупацыі. Любым шляхам пуцінаская рашка павінна быць знішчанаю.
  • Мечтатель какой-то
    27.10.2025
    Кто-нибудь скажите уже Мацкевичу, что бюллетени не считают с 1996 года. г
    Каким образом можно профукивать выборы, когда их фактически нет?
    Статкевич прямолинейный и честный вояка-патриот своей Родины, в этом его харизматичность, потому и сидит всю жизнь, что непримиримый. Ну а разные гуманитарии, наблюдая из-за рубежа, критикуют его за то, что в Беларуси диктатура. Знаете как, так сделайте! Но это вряд ли, тк философ скорее всего "агентура", как сказал бы незабвенный Зянон.
  • Мінак
    27.10.2025
    Мечтатель какой-то , на жаль Мацкевіч мае рацыю, калі гаворыць, што Статкевіч, пры асабістай мужнасці дрэнны лідэр і арганізатар. Усе арганізацыі, якія ён узначальваў, адыйшлі ў нябыт.
  • дмб2020
    27.10.2025
    Тут варта нагадаць што сп. мацкевіч быў асуджаны за стварэнтне "экстрэмісцкана фармаваьня" Сход, у 2022 годзе яго выстаўлялі як прарыўнуб ініцыятыву ў альтэрнатыву усебеларускаму еароднаму сходу. Дык ад той ініцыятывы атрымаўся не тое што пшык, а швогуле нічога. І нават "маральнай перамогі" там не было. Так што Статкевіча крытыкаваць варта і і трэба, але не Мацкевічу. Ён памыляўся тады -і, вельмі верагодна, памыляецца і цяпер.
  • Если бы было 5 Мацкевичей-философов
    27.10.2025
    Может они бы и убедили одного Статкевича.
    А одного философа как-то маловато.
  • Винтовка рождает власть. Мао.
    27.10.2025
    Победитель получает власть. А хождения на псевдовыборов к власти не приводят. Станьте революционерами. Делайте ставку на б.д.революцию. Моральная победа власти не даёт.
  • мао дэспат які забіў 100М
    27.10.2025
    Винтовка рождает власть. Мао., му эўропа, ваш мао афра- азіяцкі дэспат які забіў 100М, Ханаў, Маголаў, Уйгур, і г.д. пачынайце ў хаце на тытульнай мове размаўляць , імёны Беларускія, Ўніяцтва і г.д. Праз эвалюцыю будуць выбары...
  • Не о Мао речь, а о вас
    27.10.2025
    мао дэспат які забіў 100М, Так речь не о Мао. Речь о том, что вы розовые пони ни на что радикально неспособные. Как вы власть собираетесь брать? Разговорами?
  • Вадзім
    27.10.2025
    Ну, сьцяг у рукі, можна ўзяць і паказаць як трэба. Крытыкаваць усе могуць, рабіць мала хто спрабуе
  • васик
    27.10.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Барадзед
    27.10.2025
    В книге "Сатурн на ладони" Ильи Борисова упоминается идея гауляйтера кубе создать на территории оккупированной Белоруссии нейкое бутафорские национальное правительство, но без придания ему "реальной силы", т. е. без вооруженных формирований, а применение вооруженной силы должно быть подконтрольно и осуществляться кем-то другим. Может и нынешние демсилы - целенаправленно отобранный и сформированный контингент без реальной силы?
  • Gorliwy Litwin
    27.10.2025
    Метадолаг, пакажы прыклад прагматычнай перамогі. Можаш нават амаральнай. Цікава паглядзець, як гэта атрымліваецца ў метадолагаў.
  • ксм
    27.10.2025
    все коменты похожи на бред сивой кобылы и при анализе с русского на мову пользует 60 процентов
  • .
    27.10.2025
    Крытыка, мабыць, і слушная, пры гэтым ён сам такую ж крытыку не вытрымае.
    І па прапановах 2020-га году, і ўвогуле як "філосаф", метадолаг.

    Тут як бы не шукаць сярод іх, "палітыкаў", абсалютнай праваты ва ўсім. Можна знаходзіць асобныя трапныя заўвагі ў кожнага.
    І карысць, калі яны нешта зробяць разам для Беларусі.
  • пазнака на палях
    27.10.2025
    Дапусцім, спадар Мацкевіч правы, і грамадству сапраўды трэба пераасэнсаваць падыход, стварыць вобраз рэальнай перамогі ды намеціць пакрокавую прагматычную стратэгію яе дасягнення, пачаць рух у яе бок.
    Але адначасова з крытыкай спадара Статкевіча прамоўца заяўляе, што не хацеў з'язджаць з Беларусі, бо раней крытыкаваў спадара Пазняка і іншых за ад'езд і таму пайшоў на прынцып.
    То бок, маральная перамога спадаром Мацкевічам атрыманая, камень у яго ніхто не кідае, але ці быў у гэтым прагматызм?
    Калі ты дазваляеш прынцыповасць сабе, то няма сэнсу крытыкаваць за яе іншых.
    З павагай да абодвух.
  • Хворбз
    27.10.2025
    Саўпраўды так, Старая апазіцыя- гэта ОСТ? Але што за "молодзь" такая, што павінна "прыйсці на змену", дзе яна, чым сябе праяўляе?
  • Вой
    27.10.2025
    Хворбз, напэўна, БРСМ. Ён сам з іх, па камментарыям бачна.
  • Уточню
    27.10.2025
    Хворбз, Речь не о возрасте, не о молодеже. Речь о том, что либералы и балаболы ничего не добились за 30 лет одной болтовни. Цель политиков- власть. Не моральная победа, а политическая власть. Все, чем занимались змагары обернулось тотальным крахом, очевидным для всех. На смену прежним болтунам либеральным по идее должны придти не болтуны, а конкретные прагматичные б.д.революционеры. Не слепо идущие за западными спонсорами, а реализующие собственную политику и за собственные финансы.
  • 453543
    27.10.2025
    Наколькі я разумею, ў апазіцыі цяпер невялікі Садом і Гамора: харасмент, крадзеж грошай, выхад iз яе з гучным плясканнем дзвярэй, невыкрытые сяксаты. Вось бы цяпер Статкевічу выйсці і, як рэальнаму лiдару, навесці парадак ва усiм гэтым. Але не, тут "маральная ён перамог " і добраахвотна зноу ў турму з горда паднятай галавой.
    А вось ў мяне ўзнікла неверагодная думка: а раптам ён проста пабаяўся цяжкасцяў і вырашыў, што за кратамі яму будзе спакайней, ды і героем застанецца.
    P.S. Прабачте мяне за ерась.
  • Дзякуй, што нагадалі
    27.10.2025
    "Мацкевіч нагадаў стварэнне Беларускага згуртавання вайскоўцаў (БЗВ) і адной з дзвюх сацыял-дэмакратычных партый. Аднак, паводле яго слоў, гэтыя праекты не мелі працягу:

    «Ад БЗВ нічога не засталося. Партыю ён згубіў, яе некалькі разоў перакуплялі».

    Таксама філосаф раскрытыкаваў падыход Статкевіча да масавых акцый, якія палітык узначальваў ці ініцыяваў:

    «Таксама яны былі безвыніковымі. І, на жаль, яны сталіся архетыпам для 2020 года, як я гэта называю, «хаджэнне ад плоту і да абеду» без наяўнай мэты і выніку»./

    Тут я цалкам згодзен са спадаром Мацкевічам. Добра, што яшчэ жывыя сведкі тых падзей, якія памятаюць, што і як было, хто і што рабіў і з якімі вынікамі.

 

Заўвага:

 

 

 

 

Закрыць Паведаміць