Комментарии к статье

Позняк осудил Тихановского: Сидя пять лет, можно было к белорусскому языку обратиться

  • Олег.
    05.07.2025
    Идол решил всех заклеймить? Сам же не сидел ни дня, но советы раздает)
    Где был непогрешимый столько лет? Жил за что в Америке? Почему не сверг Луку в 90-х?
  • Усё па справе
    05.07.2025
    Пазьняк - геній, а пасрэднасьці геніяў не разумеюць альбо ненавідзяць. На то яны і пасрэднасьці. Улада маскаля - гэта ўлада зусім здэградаваных пасрэднасьцяў, таму для йіх Пазьняк найпершы вораг. Адносіны да Пазьняка - гэта лакмусавая паперка для праверкі на пасрэднасьць, для праверкі на палітычнае глупства ці розум, для праверкі на палітцемрашальства ці палітадукаванасьць. Людзі ня хочуць вучыцца, але прыйдзецца, бо, калі маскаль пачынае бамбіць твой дом, то неяк адразу галава думаць пачынае ў пазьнякоўскім правільным кірунку, нават у пасрэднасьцяў. Але пакуль пасрэднасьцям за нафту адвалілі так шмат грошаў на вайну, то, як казаў Раман Бяссмертны, "Думаю, наперадзе нас чакае пот і кроў.".
  • Сяржук
    05.07.2025
    Олег., з такімі Олегамі, якія ненавідзяць мову народа на зямлі якого яны жывуць, і ніякіх ворагаў не трэба. Усё, ад мовы да гісторыі, самі знішчаць.
  • .
    05.07.2025
    Пасрэднасці шукаюць куміраў, каб перанесці на іх адказнасць за свой розум і мараль.
    Пасрэднасці вераць у догмы і не правяраюць іх крытычна.
    (У Вас вельмі лагічныя разважанні, толькі ўсе яны вынікаюць з "Пазьняк - геній", а гэта не даказана).
  • добры лекар
    05.07.2025
    Усё па справе, а можна спытаць - хто геніяльней ён ці Трамп? а вы самі?
  • Мплдэр
    05.07.2025
    Усё па справе, а чаму ЗП за ўсе гады ў ЗША не вывучыў ангельскую?
  • Tral9lo
    05.07.2025
    Сидя Позняк стока лет в США, мог уже насобирать денег Тихановскаму, или слабо?
  • Дрон
    05.07.2025
    Tral9lo, Пазьняк збірае на полк Каліноўскага. На дроны для Палка. https://m.youtube.com/watch?v=t0yBfYmXeB8
    На якія мэты збірае Ціханоўскі?
  • Без нацыянальнага антыімперыялістычнага падмурка не магчыма пабудаваць дэмакратыю
    07.07.2025
    Tral9lo,

    Без нацыянальнага - антыімперыялістычнага падмурка не магчыма пабудаваць дэмакратыю, sionnia васальныя адносіны з маскоўскай імперыяй падтрымліваюць 80-90 % Грамадзян Беларусі , глядзім на колькасць Беларусаў ў Беларускіх клясах, асабіста першыя клясы. І Лукашэнкі і наш офісны планктон будзе на канцэрце сівога эмпэрца з Масковіі ў Гомлі на выходных . Глядзім на імёны дзетак, слухаем маскоўскамоўную інтэлігенцыю накшталт Аляксеевіч.
    Сёння Нашы эліты спяваюць спевы Маскоўскаму хану як Чэчен Кадыров , няхай, ў нашых дзяцей Будзе шанс ...
  • Трамп наше все
    05.07.2025
    Дрон, ПКК собирает сам. Пазьняк с трудом собрал на свою пьесу и самодельные дроны. Большие сомнения в том что они летают
  • ХВ
    05.07.2025
    Дрон, доўга яшчэ збіраць будзе? Нешта мне падказвае, што ніколі і нічога ён не збярэ. Паспрачаемся?
  • Антон
    05.07.2025
    Дэменцыйны лідар!
  • Маразм
    05.07.2025
    Антон, Гэта я да яго падкраўся, прычым вельмі заметна, а то кажуць, што незаметна
  • Маразм
    05.07.2025
    Я ў Зянона крэпчаю
  • 200 000 для поўнага шчасьця
    05.07.2025
    Так.На самой справе ўсё гэта ужо на самай справе нагадвае балаган.На жаль.
  • Т
    05.07.2025
    «Вестник лапидария». К чему столько внимания к этому делу? Совершенно не интересует его мнение. Кто это
  • политзек
    05.07.2025
    когда он уже заткнется? великий мыслитель нашелся.
    неудачник, которые сам ничего не добился, не может быть критиком.
  • Найперш не галасі!
    05.07.2025
    политзек, ён не зможа супакоіцца: шалее ад зайздрасці, што не пра яго стужка навін.
    А Усов&со падаграваюць дзеда.
    У выніку маем "вечны агонь".
    Нажаль, але як ёсць.
  • Атракцыён "Человек-огонь"
    05.07.2025
    Дарэчы,так,-што там наогул адбываецца?Калі "праект" зрынаньня рэжыму за чатыры тыдні і 200 тыс. дол. рэальны, то да Ціханоўскага ужо павінна стаяць чарга з бухгалтараў разнастайных і шматлікіх невероятных "демократіческіх організацій і двіженій",у першаю чаргу тых,якія выбралі сабе сымвалам сяргеяву жонку.Але,калі яны не узрушыліся гэтым планам,то...У чым справа,спадарства?І нашто тады абурацца на "неўдзячных" простых беларусаў?
  • Зязюля зязюлевна
    05.07.2025
    Все это театральщина гребаная. Во-первых меня не покидает ощущение что все это время его готовило КГБ, чтобы перепрыгнуть достижение с Мельниковой, укравшей 150к. Плюс он быстро сориентировался (его проф опыт это позволяет сделать), что к чему, как на ситуации со своим вызызваленнем можно состричь прилично бабла с диаспоры и евродоноров. И что это может быть вообще бесконечным потоком для комфортной и отличной жизни при активном сохранении иллюзии барацьбы. Ток времена другие уже.
  • Мацей
    05.07.2025
    Зязюля зязюлевна, расейскамоўны тэкст і пара беларускіх словаў унутры у негатыўнай канатацыі - гэта фірмовы стыль манкурта Лукашэнкі і ягонай ланцуговай прапаганды. Таму парашут прыбярыце, таварыш Штірліц.
    Тое ж самае тычыцца спробаў абліць Мельнікаву брудам, не ўзгадваючы, што супраць яе працаваў ня толькі КДБ, але і ФСБ. Няўжо пасля гэтага вы сур'ёзна разлічваеце пераканаць кагосці ў тым, што гэта быў банальны крадзеж 150 тысяч баксаў?
  • %
    05.07.2025
    Менавіта так.
    І вось што яшчэ - вы ННэшнікі дайце спачылку на відэа якое было на Белсаце, а не выкалупвайце тое што вам падаецца цікавым са сваімі ненавіснымі да Пазьняка каментара
  • .
    05.07.2025
    У пачатку артыкула ж спасылка на матэрыял Белсат, дзе і тэкставая, і відэа версіі інтэрв'ю.
    Я паглядзеў, што важна (дзе ён кажа пра "дэмакратычную агентуру", дзе цытуе каментарый бота пад відэа Ціханоўскага "Жонка яго, канешне, любіць, але грошай не дае").
    Дзіўныя вы людзі. Калі 1/3 вашых заўваг можна зразумець як выказванне сваіх палітычных поглядаў, то астатняе гэта пастаяннае біццё лбамі аб сцяну.
  • Трамп наше все
    05.07.2025
    %, я не мушу Зяму любіць
  • галоперидол
    05.07.2025
    %, у пачатку артыкула спасылка. вам бы трэба да лекара!
  • Угол зрения
    05.07.2025
    С первого инентервью тихановскогого для меня все происходящее -театральщина низшего уровня, в которую внимательно всматриваются и вслушиваются при дружном подыгрывании СМИ.

    Во первых меня не покидает ощущение что все это время его готовило КГБ, чтобы перепрыгнуть достижение с мельниковой, укравшей 150к. Плюс Сергей быстро сориентировался (его проф опыт это позволяет сделать) - что к чему, как на ситуации со своим вызызваленнем можно состричь прилично бабла с диаспоры и евродоноров. И что это может быть вообще бесконечным потоком для комфортной и отличной жизни при активном сохранении иллюзии барацьбы. Это было очевидно в первый день, а сейчас и подавно.

    Ну может версия с подготовкой КГБ и слишком (но я уверен что такая работа велась) а вот подсесть на процесс финансирования мнимой деятельности па барацьбе з рэжымам сергей не лишит себя возможности - то сто процентов. Если только порепетирует лучше.

    И вообще, люди, выходящие из таких реальных условий содержания, требуют время для адаптации к новому внешнему миру. Требуется серьезная работа над глубокими травмами, чтобы ТОЛЬКО начать говорить об этих травмах публично. Это универсальный механизм, неоднократно исторически доказанный и применимый ко всем. Стокгольмский синдром и т.д. А там его гротескные заявления в слезах про "две ложки каши" - это театр со слезами на глазах.

    Людям которых я знаю, отслужившим в армии и пережившим дедовщину, потребовалось коллосальное время чтобы выйти из стокгольмского синдрома - не менее 10 лет. Или взять публичную персону - в 2011 фото проект Гудилина об армии не содержал вообще никакого упоминания дедовщины. Только в 2020 (или чуть раньше, в 2017) его прорвало. И он стал говорить об этом подробно и публично.

    [Зрэдагавана]
  • Угол зрения
    05.07.2025
    Угол зрения, забыл я упомянуть , что Тихановский никогда не был моим кандидатом. Харизма есть, но интеллект не тянет до того же навального (царствие небесное, но за крым и бутерброд неплохо бы в ад заглядывать ему). Потому он, как мне кажется, и оставался кандидатом моих одноклассников, оставшихся 20 лет назад после выпуска в провинции. Хотя обоих, что его, что навального связывает одна важная вещь - беспринципность (или это Светлана взывала к мудрости путина) и коньюктурность.

    Может быть тихановский, начавший очень успешно отбирать в 2020 электорат у лукашенко, и есть зеркало большей части беларуского общества . Инертного, аморфного, верящего любому заезжему шарлатану с длинным языком ....?
  • %
    05.07.2025
    Калі ты прынцыпова не размаўляеш па-беларуску НАВАТ на камеру, то ніякі не беларускі палітык, ты менавіта той самы рускамірац. І гэта факт. Напрыклад - Алексіевіч, яна ніякая не беларуская "пісменніца", яна спрэс рускамірская, што час ад часу упарта падцьвярджае сваімі выказваньнямі. І вось такі самы і Ціханоўскі.
  • Прохожий
    05.07.2025
    %, то есть если человек говорит по-русски, сражаясь против путинизма на стороне Украины и цивилизованного мира то он русскомирец?) какие же люди дегенераты которые думают и говорят что проблема языка такая важная, а на деле делят общество и льют воду на мельницу дукашизма и путинизма. В голову таким лингвистам не приходит, что большинство людей политически нейтральны или конформисты и своей агрессивной языковой риторикой вы их отпугиваете. Какие же вы болваны.
  • Кантора
    05.07.2025
    %, моўны пурызм Пазьняка і яго чатырох паплечнікаў - галоўная ўмова каб яму заставацца аднаму і тлуміць людзям галовы. Пазьняк ўсе жыцьце нарцыс адзіночка. Такім і памрэ.
  • Прохожий
    06.07.2025
    %, и расскажи ещё русскоязычным украинцам и беларусам, которые сражаются на фронте что они русскомирцы ( таких половина точно, они могут в спокойной ситуации говорить на своём языке с большим числом ошибок, но на стрессе в период боя нет времени ломать мозг и переходят на язык на котором обучались и проходило воспитание и становление), желательно в лицо,но этого конечно не будет,не хочется намочить штанишки
  • Мх
    05.07.2025
    Прохожий , " то есть если человек говорит по-русски, сражаясь против путинизма на стороне Украины и цивилизованного мира то он русскомирец?)" //// Менавіта. Гэта варыяцыя "Ірландскага кейса" ад прарасейскіх ботаў.
    "какие же люди дегенераты которые думают и говорят что проблема языка такая важная, а на деле делят общество и льют воду на мельницу дукашизма и путинизма. В голову таким лингвистам не приходит, что большинство людей политически нейтральны или конформисты и своей агрессивной языковой риторикой вы их отпугиваете. Какие же вы болваны." //// Прыклад, які толькі гэта падцьвярджае. З расейскай мовай ідзе і расейскі мір. "Дэгенераты", "балваны". (Рыторыка Азаронка нейкая). І што азначае "делят общество"? Затое пры спробе парыраваць гэты выраз пачынаецца: "а ты павучы сваёй беларускай мове палякаў ды ірландцаў". Значыць расейскія боты "маюць права" усіх асіміляваць, а наадварот дык катэгарычна не хочуць? Тыя ж украінцы размаўляюць па ўкраінску, безумоўна, такім чынам яны дыстанцуюцца і ад "харошых расейскіх імперцаў". А Офіснікі ўзялі іх ў саюз. Ну а расейцы ў любой сітуацыі не прызнаюць ніводнай мовы акрамя расейскай, тым больш мовы "халопаў". (Такой на іх думку ёсць беларуская ды украінская).
  • Прохожий
    06.07.2025
    Мх, делят общество как? Да очень просто, вместо решения первостепенных и важных проблем ( ориентация на ЕС, развитие демократических институтов, освобождение политзаключенных и многое другое важнее языковых вопросов,начинают насильно решать языковую проблему. Очевидно что большинство беларусов говорят и воспитывались на русском языке, да насильно русская имперскость насаждала этот язык 200 лет, а тут "новая политическая элита" ставит эту проблему на первое место и хочет решить её за месяцы, ну реально идиоты. Думаю большинство адекватных людей понимают чтобы ввести бел.мову повсеместно в оборот потребуется 2 поколения (40-50 лет) с постепенным увеличением в школах предметов на белорусском языке и переименования топонимов и названий всего вокруг на белорусский язык. Иначе как раз и получается разделение общества как в Украине до 2014 г и Латвии, когда большая часть граждан приветствует демократические ценности и политиков, но этот языковой вопрос вызывает полное отторжение.А по поводу того что украинцы разговаривают, безумоўна, по-украински это вообще смешно и показывает вашу ограниченность, т.к. и в Киеве, и в Польше где я живу примерно 50/50 , и это естественно,по щелчку выключателя взрослого человека не научишь общаться не насилуя мозг другому,хоть похожему и родному языку. Не мыслите узко,иначе никогда не построите нормальную страну,так и будете с пеной у рта кричать что язык важнейшая проблема и не понимая что агрессор найдёт 100 поводов чтобы атаковать страну.
  • Мх
    06.07.2025
    Прохожий , Практыка Украіны паказввае, што для поўнай беларусіфікацыі грамадства дастаткова меньш за 5 гадоў. І Украіна таксама была "пад імперскім прыгнётам" 200 гадоў, і палітычна жыць пачала якраз у перыяд актыўнай украінафікацыі. А калі яшчэ 200 гадоў пачакаць "вырашыць бягучыя праблемы", дык гэтыя праблемы будуць заўсёды. Інтэграцыя ў ЕС і "дэмакратызацыя" Беларусі немагчымая без актыўнага ўжывання беларускай мовы ва ўсіх сферах жыцця. 30 гадоў расейскамлоўныя "дэмакраты" топчуцца на адным месцы, бо ўсе пытанні вырашалі праз Маскву. І зараз яны ў тупіку. Таму - будучыня за беларускай мовай цягам бягучай пяцігодкі. Тады адродзіцца і эканоміка, і будзе інтэграцыя у ЕС. А з расейскай мовай нас будуць успрымаць у Еўропе як нейкае адгалінаванне расейцаў, і будуць спрабаваць вырашаць пытанні "напрамую" з Масквой, ставячы Менск толькі перад фактам (ўласна кажучы так і было з 1994-96 года). Вынік - мы бачым усе.
  • Этот балаган от идола не закончится никогда
    05.07.2025
    Идол :
    Ни дня не сидел, но рекомендует в тюрьме учить Мову.
    Идол в 2020 ничего не делал
    Людей, жертвы 2020 идол считает виновными в репрессиях
    Идол потерял связь с реальностью но заклеймил другого потерявшего связь
    Идол дальше молится на Трампа
    Идол про жену излился
  • Цім
    05.07.2025
    Каб ён сядзеў разам з Зянонам, дык за 5 гадоў 100% стаў бы беларускамоўным.
  • Лапідарны
    05.07.2025
    Цім, зянон не сядзеў. Зянон бегаў
  • Сымон
    05.07.2025
    Цім, можа і так. Але Зянон не сядзеў, а уцёк у часы, калі больш за адміністратыўку яму нічога не пагражала.
  • Янка
    05.07.2025
    Св.Зянон незадаволены тым, што пад час зняволення Ціханоўскі хадзіў па салярыях, джакузі, качалках, тэатрах і рэстаранах, смачна еў, соладка спаў, а беларускую мову не вывучыў. Авэ Зянон!
  • Улад
    05.07.2025
    Сымон, У тыя часы маглі не пасадзіць, але закапаць у таемным месцы. Я пра "эскадроны смерці".
  • Семёну
    05.07.2025
    Сымон, У траўні 1996 г. МУС РБ выступіў з заявай,што пагрозы фізічнага ўстараненьня Пазьняка няма.З чаго б гэта яны так заклапаціліся?Ваша меркаваньне?
  • Сымон
    05.07.2025
    Улад, калі б да кабы. Эскадроны смерці тады ўжо сапраўды прынамсі рыхтаваліся (бо ў Магілёве ў 1995 пад час крымінальных разборак падарвалі тамтэйшага намесніка Лукашэнкі Мікалуцкага) і магчыма ўжо пакаштавалі першай пазасудовай крыві крымінальных аўтарытэтаў. Але палітычныя забойствы пачаліся толькі ў 1999, праз 2.5 гады пасля разгону парламента восенню 1996. А Пазняк уцёк вясной 1996.
  • Вам не сорамна?
    05.07.2025
    Сымон, якія цынічныя разважанні.
  • Маніпулятару
    06.07.2025
    Сымон, чарговая ваша хлусня.
    Першае палітычнае забойства ў Беларусі адбылося ў 1997 годзе.
    https://d2accbiqacj5y8.cloudfront.net/359539
    Так што Зянон Пазьняк вельмі своечасова з'ехаў.
  • Сёння дзень дзядулі
    05.07.2025
    Глядітка як Пазняк русачкоў зачапіў!Не спадабаецца, што іх ідал абасраўся!
  • Кальян
    05.07.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Усё правільна кажа Пазьняк
    05.07.2025
    Усё правільна кажа Пазьняк.
    Калі ты беларускі лідар і збіраешся павесці за сабой народ, ты павінен мець ясна акрэсленую нацыянальную беларускую пазіцыю.
  • Карціна маслам!
    05.07.2025
    Усё правільна кажа Пазьняк , Пазьняк даўно і свядома трымаецца на пазіцыях Лукашэнкі.
    Нецікава з якіх прычын ён туды заехаў.
    Астатняе - выдумкі пра ягоныя магічныя здольнасці. Нікому нябачныя.
    Насамрэч лукашэнкаўскі маргінальны балабол.
  • Не тем делом занимался Зянон
    05.07.2025
    Не справился Позняк с работой, не вытянул Серёгу из русского болота, не перевёл на мову. А вслед за ним не вытянул и 90 % русскоговорящих белорусов Беларуси. А мы тебе поручали тянуть нас из русского языка в белорусский? Вроде нет.
  • Мх
    05.07.2025
    Не тем делом занимался Зянон, Хто такія "Мы"? "Начальнічкі" хрэнавы. Хаця, нават вы сцвярджаеце, што беларускамоўных беларусаў было 0,1% а цяпер ўжо 10%. Працэс ідзе.
  • Пагоня
    05.07.2025
    Не тем делом занимался Зянон, Не,не поручялі.Але вас ніхто і не збіраецца і не збіраўся цягнуць.Вы-згубленны клас грамадства,чужыя Беларусі асобы.Кушайце і спіце,Адраджэньне Беларусі пройдзе без вас.
  • Без уважения и толерантности ничего не добьетесь
    05.07.2025
    Мх, мы- это 90 % белорусов, что говорят не на мове, а на русском. Назовите ещё раз манкуртами и забудьте, что вас с идолом будут слушать на многие годы.
  • Мх
    05.07.2025
    Без уважения и толерантности ничего не добьетесь, Адрасуйце гэтыя словы не мне а сабе. Якраз вы і не паважаеце ніякай іншай мовы акрамя расейскай. Ваша расеізацыя пачалася толькі 30 гадоў тамў, а не была спачатку.
  • Мх
    05.07.2025
    Без уважения и толерантности ничего не добьетесь, Па вашай логіцы 90% беларусаў у Польшчы размаўляюць на польскай мове, у ЗША на ангельскай мове, таму што тут не хацелі размаўляць па беларуску. Але родная мова - беларуская.
  • Зянон разумны і заўсёды правы
    05.07.2025
    А што дрэннага сказаў шаноўны Зянон ?
    Мова - падмурак нацыі.
    Вунь як маскоўскія паскуды моцна бароняць свой рускі язык, і як па звярынаму кідаюцца на Пазьняка, ды іншых лідараў нацыі.
  • Разумным лузерам
    05.07.2025
    Зянон разумны і заўсёды правы, Не мова падмурак нации, а капитализм падмурак мадэрнай буржуазная нацыи. Вы с Позняком политически малограмотные. Несёте фигню. Расскажите ирландцам, что они не нация, бо не говорят на ирландском. Расскажите швейцарцам, что они не нация. Пусть они вас пошлют далеко,далеко. Расскажите итальянцам, что они не нация, бо не говорят на латыни и вообще их итальянскому от силы 170 лет. Короче, тот кто строит нацию на языке, на котором 90 % не говорят, белорусы, кто 30 лет долбит этнический национализм и ни черта не добился, тот кто? Ну, догадаетесь сами.:))
  • Расейскай пятай калоне
    05.07.2025
    Разумным лузерам, ідзіце палякам раскажыце, што яны павінны зрабіць дзяржаўнай мовай рускі язык, перавесці ўсе дакументы на рус.яз, перавесці ўсе школы і ВНУ на рус.яз. Пакруцяць на вас пальцам у віска.
  • Найперш не галасі!
    05.07.2025
    Расейскай пятай калоне , што такое "у віска"?
    Напэўна вы пісалі "ў віскаря"?

    Ці ў вас з беларускай моваю неадольныя цяжкасці? Той самай, якую тролі робяць сваім таранам нашага грамадства?
  • Антось
    05.07.2025
    Нарэшце хоць хтосьці агучыў горкую праўду пра тое, што адбываецца. Балюча глядзець на гэтага Ціханоўскага, які захрас у 2020.
  • Моўнік
    05.07.2025
    Калі Сірожа не мае розуму вывучыць родную мову беларусаў, то ён не годны быць палітыкам і лідарам.
    Дурны лідар прывядзе любыя пратэсты да паразы.
  • Filipp
    05.07.2025
    Можна і на рускай мове, галоўнае гэта аб чым. Сяргей не разабраўся што было за гэтыя 5 год і які ўплыў маюць беларусы замежжа на падзеі ў краіне .
  • Лявон
    05.07.2025
    Па камэнтам падаецца, што 200 тыс зьбіраюць на ботаў
  • Мова - маці нацыі
    05.07.2025
    Лічыце колькі ўскрылася кансерваў
  • Фэйспалм
    05.07.2025
    Ведаеце, што аб’ядноўвае Пазьняка і Ціханоўскага? Адказваю: абодва хоць і па розных прычынах, але адарваліся ад рэальнасці.
  • Прохожий
    06.07.2025
    Фэйспалм, это точно, у одного в силу возраста,у другого в силу последних 5 лет изоляции.
  • Someone
    05.07.2025
    Пазняк адзіны хто ўсе гэтыя годы можа сказаць ЗА што ён. Бо ўсе гэтыя лідары ўключна з тузінам былых кандыдатаў у прэзідэнты, падобна, маюць толькі адну ідэю — скінуць Луку. Выключна з-за сваіх палітычных амбіцый а можа яшчэ з асабістай помсты. На Беларусь ім відавочна пляваць. Бо што будзе калі проста скінуць, а далей не быць гатовымі, Пуцін ужо прадэманстраваў у 2014. Народ і дзяржаўнасць вышэй за антылукашызм і амбіцыі.
  • Лапідарны
    05.07.2025
    Someone, пазьняк усей душой за Трампа і супраць геяў.
  • XXX
    05.07.2025
    Абсалютна згодны гэтым разам з Зянонам. Мова – гэта Знак (ня Макс). Баюся, мелі рацыю тыя, хто казаў, што гэтага выпусьцілі, каб аслабіць, спыніць Ціханоўскую. Спачуваю яму за адсідку, але ён ніякі не беларускі лідар.
  • М
    05.07.2025
    У мяне заўсёды з 2020 г. было пытаньне, чаму яны пастаянна прасоўвалі ідэю дзьвюхмоўя. Помніцца , нават былі хвальшывыя сацыялягічныя апытанкі. Хіба ня бачныя дэструктыўныя наступствы лукашэнкаўскага двуязычия - насамрэч русіфікацыі. Можа і "символику" не мяняць? Нашто ў канстытуцыі нейкі асобны статус для расейскай мовы. Беларускай мове статус адзінай дзяржаўнай, астатнія мовы - мовы нац. мяншыняў. Мяншыні таксама маюць правы як і бальшыня. Кропка.
  • Кальян
    05.07.2025
    М, В итоге запретят твою мову, и на гэтым всё закончыцца
  • апошні інспэктар
    05.07.2025
    М, палова Офісу Ціханоўскай за дзьвюхмоўнасьць - яны нават гэтага не хаваюць. была надзея на другую палову, але, баюся, Вусаў мае рацыю. гэтаму праэкту прыходзіць канец.
  • Амбал
    06.07.2025
    Кальян, хутчэй табе пад зад
  • Подых
    05.07.2025
    Спадару Зяноне, вунь звярнулася ягоная жонка і што? Яны гатовыя і беларускую мову выкарыстоўваць, каб дурыць нам галовы і сабатаваць працэс нацыянальнага адраджэння. Гэта ўсё паслугачы Лукашэнкі, якія нічога не робяць для беларушчыны, але марнуюць наш час і рэсурсы.
    Ці Вам ткачыхі Мельнікавай мала? Колькі лухты несла на Еўрарадыях і іншых незалежных нібыта!
    Я ўжо не кажу пра дынастыю Вячорак. Во ўжо дзе беларускамоўныя антыбеларусацэнтрычнасці!
    Давайце на справы глядзець гэтага нібыта былога рускамірца - можа, дзесці скавырне. Ці хоць у сваім кубле пёры пашчыпле.
  • Лапідарны
    05.07.2025
    Подых, пазьняк толькі перы і шчыпле. На большае нарцысізму не хапае
  • А-О ( от локтя)
    05.07.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Чаму вам не сорамна?
    05.07.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Абосраныя каровы ў палітыцы не ўдзельнічаюць
    05.07.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Андрусь
    05.07.2025
    Лапідарны 25 гадоў пражыў у ЗША , так і не змог вывучыць англійскую, гуманітарый па адукацыі
  • Лапідарны
    05.07.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Цытаты вядомых беларусаў
    05.07.2025
    "Я обратился к вам за помощью, а вы мне задонатили 1000 евро." - Серега Тихоновский
  • Трамп наше все
    05.07.2025
    Сбежал. Просидел в штатах 30 лет. Ну так не гунди за Лукашенко и против тех, кто сидел или сидит как Колесникова.
    Какой то пророк недоделанный
  • хв ранак
    05.07.2025
    "Жонка ягоная яго канечне любіць, але грошы не дае"
    нуў, што "любіць" таксама пад пытаннем
  • Iv
    05.07.2025
    Тихановский был кукловодом в чьей-то игре. Кто-то же ему грант выделил из России для всех поездок, оборудования...
  • Kala bok
    05.07.2025
    Выглядае як фарс бо пачапіу зноу кепку *страна для жизни …..але сення не лета 2020 і зараз ідзе размова аб самым “существовании этой самой страны “
  • Гарамбуш
    05.07.2025
    Язык - это идентичность человека. Зянон Станиславович в 1994 году шёл на выборы и пытался сломать идентичность людей, а они взамен взяли и не проголосовали за него. Но он тогда не понял этого, а сегодня пытается ломать идентичность Тихановского, вместо того, что бы направить все свои силы и силы своих сторонников бороться с режимом, а превратилось всё реально в балаган, от которого только в плюсе режим. Национальное возрождение более реально если в стране произойдут огромные политические перемены, но сегодня их никто не сделает, ибо внутри политической группы постоянная грызня (кто более лидерный лидер, кто создал бы круче офис, и кто лучше потратил бы гранты).
  • Своих не бросаем!
    05.07.2025
    Гарамбуш, "пытается ломать идентичность Тихановского". Это красная линия! В Польше обидели нашего брата белорусса, не дали денег и принуждают говорить на местном диалекте русского языка, совершенно непонятного для удмуртов, чувашей, мордвы, чеченцев и башкиров! Путин, памаги! Держись брат!
  • Імя
    05.07.2025
    Гарамбуш, згодны з вамі, што губернская ідэнтычнасць не дазволіла народу ў 94-м пайсці цывілізаваным шляхам за Пазняком і іншымі. Але ж, прычым тут офісы і Зянон, калі вам 30 год не хапіла для авалодання роднай мовай? Пакуль Лукашэнка пугай не пачне ўбіваць - не адужыце?
  • Імя
    05.07.2025
    З аднаго боку, не зусім разумею, чаму крытыка гучыць толькі ў бок Ціханоўскага, а не ўсяго народца-манкурта, які Пазьняк, відаць, абагаўляе. З іншага боку, Ціханоўскі - гэта ціпа лідар, да якога патрабаванні іншыя. Тады слушна.
  • Мх
    05.07.2025
    Імя, Народ - гэта ўмоўна кажучы "маса". А калі ты ўжо назваўся "лідарам" - то значыць павінен быць нейкім эталонам, мець нейкія перакананні і ідэалы, якія яднаюць пэўную групу людзей. Ціханоўскі ж пачаў з рыторыкі "чаго ж вы мне так мала заданацілі і потым чагосці чакаеце"? Гэта можна зразумець як спробу "даць заднюю", маўляў няма грошаў, канцэрта "двіжухі" не будзе. І зноў жа, пачаў ігнараваць беларускую мову на карысць расейскай і ангельскай. Значыць спектакль для заходнікаў? Як трапна выказаўся Пазняк "персанаж дастойны фільма пра Астапа Бэндэра".
  • Лапідарна - жонка грошай не дае
    05.07.2025
    Імя, гэта Пазьняк знутры палітычнай левацкай традыцыі - народ які б дрэнны ен ні быў, гэта сьвятое і яго трэба хваліць, а дрэнныя гэта асобныя баяры і фюрэр.
    Гэта левацкая традыцыя бачная асабліва ў Нямеччыне - менавіта там сацыялісты і камуністы пачалі ва ўсім абвіняць фюрэра а нямецкі народ-змагар хваліць. Тут Пазьняк не новы. Але ж для яго і фюрэр не такі дрэнны - інтэрэсы акупацыйнага рускага каланіяльнага рэжыма ў Пазьняка супадаюць з нацыянальнымі інтарэсамі. Дажыліся.
  • Імя
    05.07.2025
    Інтарэс луказаўра - не апынуцца знянацку на пасадзе губернатара вобласці, што цалкам мажліва пры татальна змаскалізаваным народцы. І каб нехта іншы там не апынуўся, кшталту Бабаріко. Але й я таксама не хачу ані першага, ані другога. Бач ты, як бывае.
  • ЯНКА
    05.07.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Літвін
    05.07.2025
    За гэтыя пяць рокаў, частка з 97% бедаруссаў, нарэшце ўсвядоміла каштоўнасць і значэнне роднай мовы для нацыі, для незалежнасці дзяржавы, для самасвядомасці, а Ціханоўскі,з сваім блатным жаргонам, на якім ён патрабуе грошаў, дзеля невядома чаго, цалкам дэградаваў. З яго стаўленнем да нашае мовы, яму хутчэй на Курскім вакзале пададуць. Тамака яго зразумеюць.
  • Кальян
    05.07.2025
    Белорусский язык - под запрет!
  • Амбал
    06.07.2025
    Кальян, паспрабуй, кацап
  • мой налог
    05.07.2025
    Меня больше беспокоит балаган в Александрии.
  • Гражданин РБ
    05.07.2025
    Что Позняку и Усову так не дает покоя Тихановский? Вцепились в него как две гончие, которым сказали "АТУ!", и ни дня без строчки.
  • Лапідар
    05.07.2025
    Гражданин РБ, выглядае вельмі падазрона. Мутанты-адзіночкі выйшлі на бой. Самі ці па загаду?
  • .
    05.07.2025
    Рэўнасць, зайздрасць, канкурэнцыя.
    Як бы і звычайныя рэчы, у палітычнай барацьбе.
    Аднак з пераборам. Недастаткова прызнаць Расею ворагам, трэба прыйсці да Пазняка на паклон. Гэта значыць, ідэалагічныя прэтэнзіі - другаснае, галоўнае - гульня ў дамінаванне.
  • Mahčymy Abval
    05.07.2025
    [Рэд. выдалена]
  • нейкі
    05.07.2025
    Пазняк не мае рацыі, бо заблытаўся. Рускамоўныя неверагодныя лідары выйшлі са сваёй рускамоўнай супольнасці, Пазняк выйшаў з іншай супольнасці, з іншага рэгіёну, але насуперак сваёй прыродзе не імкнецца адстойваць інтарэсы той супольнасці. Пажыўшы ў Мінску, паспрабаваў прымерыць менталітэт сваёй супольнасці на менталітэт беларусаў. Яны прадказальна не ацанілі і не ацэняць. Няхай паглядзе на мапу галасоў за яго і зробіць нарэшце высновы.
  • Мх
    05.07.2025
    нейкі, Вы так падаеце, быццам бы ў Гродзенскай вобласці не беларусы жывуць.

 

Заўвага:

 

 

 

 

Закрыць Паведаміць