Комментарии к статье

Позняк: И режим Лукашенко, и псевдооппозиция — это одно и то же

  • Усё правільна кажа Пазьняк
    06.06.2025
    Згодзен цалкам. Усё так.
  • .
    07.06.2025
    Усё правільна кажа Пазьняк ,
    згодзен з тым што калі б Пазьняк прыйшоў да улады то яго рэжым быў бы нашмат горшы за лукашэнкаўскі. У лукі, калі ты не лезеш у палітыку , было хоць якое жыццё. Гэты зацісьне усіх. Нават думаць па іншаму нельга. Будзе як па Оруэллу - "мыслепреступленіе".
  • ,,
    07.06.2025
    ., ну як табе жывецца пры Лукашу?
  • гыыыыы
    07.06.2025
    ., позняк что то типа пол пота. тот больше правда про мао а этот про ленина. но в итоге оба просто выжили из ума.
  • Назіральнік
    08.06.2025
    ,,, не адказвае, значыць, добра жывецца....
  • Кілер троляў
    07.06.2025
    гыыыыы, гэць, рускаязыкі
  • гыыыыы
    07.06.2025
    Кілер троляў, в интернете смелый какой а реале по жизни то все больше бочком-рачком?
  • КапiтанВiдавочнасць
    07.06.2025
    Что Пазняк, что ПсеудаПазняк - гэта адно i тое ж!
  • Псевдо позняк
    07.06.2025
    КапiтанВiдавочнасць, ну не скажы
  • Нашего полку человек
    06.06.2025
    Так и сам Позняк из этой обоймы. И я ещё раз убедился, что Позняк не демократ. Он из пвторитаристов. Я сам такой. Я за б.давторитарную диктатуру пока не окрепнет капитализм.
  • Пішыце па-беларуску
    06.06.2025
    Нашего полку человек, а чаму пішаце не па-беларуску на беларускім сайце, спадар дэмакрат?
    Пішыце па-беларуску
  • Нашего полку
    07.06.2025
    [Рэд. выдалена]
  • ВІТАЎТ
    08.06.2025
    Пішыце па-беларуску , Я з прынцыпу не чытаю тое што на сайце напісана на расейскай мове.
  • Астап
    07.06.2025
    Нашего полку, в каком палку служылі?
  • Нашего полку
    07.06.2025
    Астап, ВДВ СССР. А Позняк служил в армии?
  • Імя
    07.06.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Цікава
    06.06.2025
    Каму-небудзь акрамя мяне цікава, чаму ў люстрацыі, якую прапануе офіс Ціханоўскай чамусьці выпадае перыяд з 1991 па 1995 год?
    Чаму менавіта гэты перыяд ОСЦ выкінуў з люстрацыі?
  • Ботам
    06.06.2025
    Цікава , Лукабот Пытанне, мы трымаем твайго Лукашэнка санкцыямі моцна і дадавім вашу дыктатуру, аслабіць санкцыі вам не атрымаецца.

    P.S А скаргу на тое, што я вам тут не даю працаваць можаш напісаць у Спортлато.
  • Нуль
    07.06.2025
    Цікава , Позняка пожалели!
  • .
    07.06.2025
    Верагодна, што лічылі гэты перыяд 1991-1995 дэмакратычным.
    Да таго - савецкая ўлада, пасля таго - паломка, карупцыя маладой дэмакратыі.

    Калі працаваў на Беларусь у 1991-94, працаваў на яе незалежнасць і развіццё.
    Калі працаваў з 1995-га, не мог не разумець, што краіна рухаецца ў няправільным кірунку. Таму пытанне пра асабістую адказнасць і люстрацыю.
  • Боту Ботам
    07.06.2025
    Ботам,

    Боты, боты, боты
    Паўсюдна бачу іх
    Але ці сам не ёсць я ботам
    Не ботам аб гэтым судзіць.
  • 1995 - год дзяржаўнага перавароту
    08.06.2025
    ., перыяд прывядзення Расеяй свайго стаўленіка Лукашэнкі да ўлады і перыяд незаконнага рэферэндуму і пабіцця дэпутатаў (дзяржаўны пераварот) - гэта ў вас перыяд, які не падлягае люстрацыі. І за які ніхто не панясе адказнасць?

    Збіццё дэпутатаў у будынку Вярхоўнага Савета Беларусі адбылося ў ноч з 11 на 12 красавіка 1995 года, калі нявызначаныя супрацоўнікі сілавых структур пабілі і вывелі з Вярхоўнага Савета 19 дэпутатаў ад фракцыі БНФ «Адраджэньне», якія галадавалі ў знак нязгоды з рэферэндумам, ініцыяваным Прэзідэнтам Беларусі Аляксандрам Лукашэнкам.
  • .
    08.06.2025
    1. У каго "ў вас"? Я не аўтар канцэпцыі. Я расказаў, як разумею логіку аўтараў увогуле.
    Дарослы чалавек можа разумець такія нюансы, перад тым як пісаць каментарыі?
    Або выказваецца хэйтар, для якога ўсё шматгалоссе меркаванняў зліваецца ў сляпую эмоцыю "Вы ўсе заадно! Гэта зрабіў ты!"

    2. Я асабіста напісаў "з 1995-га", таму што ўключаў туды рэферэндум. Зараз бачу, што ў аўтараў канцэпцыі новы перыяд пачынаецца з 29.12.1995. Гэтага я не разумею.

    3. Пытанне "за які ніхто не панясе адказнасць" бессэнсоўнае. Бо люстрацыя пра адказнасць проста за займанне дзяржаўных пасад у часы, калі дзяржава была злачыннай. А не пра асабістую адказнасць за злачынствы.
    Калі чыноўнік або карнік зрабіў нешта злачыннае, ён павінен несці за тое адказнасць. І гэта не залежыць ад таго, ў які час гэта было зроблена. Не залежыць ад умоў люстрацыі.
    Калі чыноўнік проста працаваў у злачыннай дзяржаве і сам больш нічога злачыннага не рабіў, тады ўжо люстрацыя пра яго.

    4. Выбары 1994 г. былі адзінымі дэмакратычнымі і большасць выбрала Лукашэнку (на жаль). Таму сцвярджаць пра план Масквы ў гэтым выпадку - скажэнне фактаў, канспіралогія.
  • Belaruska
    06.06.2025
    Цалкам згодная!
  • Усё лагічна
    06.06.2025
    Тая "апазіцыя", якая кіруецца асобамі, завербаванымі кдб, безуоўна ёсць плоць ад плоці гэтага рэжыму.
    Такая "апазіцыя" будзе імітаваць "бурную дзейнасць" і гасіць усе актыўнасці, якія маглі б паспрыяць звяржэнню рэжыма.
  • Беларусь пад расейскай акупацыяй
    07.06.2025
    Все вораги а я дартаньян, ніякай дэмакратыі пад расейскай акупацыяй і расейскім уплывам быць не можа. Бо ў самой Расеі няма і ніколі не было дэмакратыі.
    Калоніі Масквы не могуць быць дэмакратычнымі. У калоніях не можа быць свабоднага выбару ў людзей. Кіраўнікоў ім будзе прызначаць Масква. Гэта дакладна не дэмакратыя.
  • Дзякуй
    07.06.2025
    Дзякуй за спасылку на цудоўны артыкул! Сапраўды, ніякай "дэмакратыі" ў акупаванай краіне, народ якой нават цьмяна усведамляе сябе, быць ня можа. Спачатку вызваленне, потым усё астатняе.

    Кажу пра гэта кожнаму "абуджанаму" ужо 5-ць гадоў. Але рускамірнаму усвядоміць гэта немажліва праз папсаваны BIOS у галаве.

    "Якая акупацыя? Немцаў на матацыклах няма, і з культурай парадачак: артысты аж з Масквы прыязжаюць. Гэта Лукашэнка калхознік плахой, трэба каб іншы быў".

    Ось і ўсё разуменне.
  • А што зрабіў сам Пазняк
    07.06.2025
    Дзякуй,зноў не той народ....
    Толькі ж народ вельмі добра паказаў, супраць каго і за што ён у 2020. І ў 2022, калі пасля 2 гадоў рэпрэсіяў выйшлі на антываенная мітынгі, а партызаны ладзілі антываенны сабатаж.
    Зянон жа заклікаў не ісці нікуды ў 2022).

    І калі што, да сённяшняга часу загнаць у вайну беларусаў не могуць. А расейскасць праз гвалт нараджаць вымушаныя.

    Таму не патрэбна дрэнна пра беларусаў казаць.
    Тое, што беларусы маўчаць, не адзначае, што яны згодныя. Не проста так лукашня не можа рэпрэсіі спыніць.
  • Нацдэм
    07.06.2025
    А што зрабіў сам Пазняк, нам трэба беларускі народ, а не белыя рускія
  • Дзякуй
    07.06.2025
    Дык нічога ж асаблівага народ не паказаў цягам бязглуздых хаджэнняў а-ля Хабараўск. Зато цудоўна дэманструе тое, што я кажу вышэй, усе пяць гадоў па.

    І на аднаго партызана - тысячы і тысячы калабарантаў, што працуюць проста на расейскі ВПК. Інакш і быць не магло ў наскрозь зманкуртаванай краіне.

    Такая вось "дэмакратыя", не абляпайцеся.
  • Filipp
    06.06.2025
    Так, на конт левацкасці псеўда апазіцыі згодзен, дзеля іх "дэмакратыя" важней за краіну, бо менавіта на левацкую "дэмакратыю" ім і даюць грошы. Самі па сабе грошы гэты добра, але ж які праэкт стане прасоўваць псэўда апазіцыя? міжнародны-левацкі, ці нацыянальны- беларускі, адказ відавочны.
  • Гг
    07.06.2025
    Filipp, еще один из дурки сбежал, всюду леваки мерещатся
  • .
    07.06.2025
    Filipp агучвае падыход прапаганды і гэбні па расколу беларусаў. Штучна падзяліць на два лагеры: дэмакратыя і "левакі" на адным баку - нацыяналісты на другім баку.

    Што неразумныя і падхопліваюць. Уся гэтая дзіўная бойка правыя-левыя, супраць мігрантаў, за Трампа - абсурдная ва ўмовах Беларусі пры адсутнасці палітычнага жыцця і партый.
    Таксама абсурдная ідэя "галоўнае нацыянальнае, а дэмакратыя пачакае, яна нават шкодная і варожая" - бо і Пазняк і яго Рух дагэтуль сцвярджаюць пра неабходнасць парламенцкай рэспублікі і іншых дэмакратычных інстытутаў.
    Аднак, магчыма, забудуць увогуле пра тую дэмакратыю, калі будуць працягваць слепа рухацца ў напрамку разбурэння апазіцыі на радасць гэбне.
  • с
    07.06.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Апазіцыя
    06.06.2025
    Доказы, спадар Белае закрэслена Шэрае паліто
  • Чытайце першакрыніцы
    06.06.2025
    Цісніце чырвонае слова "апублікаваў" у першым сказе артыкула. Адчыніцца поўны тэкст артыкула Пазьняка на яго афіцыйнай старонцы ў ФБ.
  • Беларусь пад расейскай акупацыяй
    06.06.2025
    Пазьняк тлумачыць, як Расея праз свайго стаўленіка Лукашэнку праводзіць сваю маскоўскую антыбеларускую палітыку.

    "Масква знайшла, прывяла да ўлады ў Беларусі і выкарыстала мясцовую асобу з псіхічнымі асаблівасьцямі ў сьвядомасьці і, галоўнае, з комплексам паранойнай нянавісьці да ўсяго беларускага. Калі б на месцы Лукашэнкі быў бы пастаўлены які-небудзь маскоўскі гаўляйтар Іваноў, то сітуацыя ў грамадзтве была б больш зразумелая. Чужак ёсьць чужак. Іншае было б і разуменьне ў міжнароднай грамадзкасьці. Але сталася, як сталася. На сёньняшні дзень уся Беларусь выглядае суцэльнай нацыяльна-культурнай катастрофай.

    За мяжой увогуле не разумеюць, як гэта "свой" ненавідзіць і зьнішчае ўсё сваё. Як ні дзіўна, але часам людзям складана зразумець паталагічную здраду і зьнішчэньне Беларусі Масквой праз свайго стаўленьніка і мэнтальнага "мэдыюма".

    Тут маскоўцы ўсё прадумалі, і ў выніку -- палітычна захапілі цэлую краіну без адзінага стрэлу, не нясуць ніякай за яе адказнасьці, бесперашкодна заходзяць са сваім войскам на яе тэрыторыю, нападаюць на Украіну, рукамі стаўленьніка зьнішчаюць усё беларускае, русіфікуюць насельніцтва, праводзяць рэпрэсіі і г. д.

    Прытым маскоўцы ськіроўваюць нянавісьць усіх абураных акупацыяй беларусаў на адрас тубыльца ("свайго калгасьніка") Лукашэнку -- самы застаючыся ў цяні".
  • Машэра тожа быў беларус
    06.06.2025
    Беларусь пад расейскай акупацыяй , і Машэраў быў беларус, які руйнаваў беларускасць рускімі школамі, Песнярамі- скамарохамі, помнікамі маскавітам і бандытызмам чырвонасракіх партызан.
    Лукашэнка такі не першы.
    У кожным народзе знойдзецца гніда.
  • Адчуй розніцу
    07.06.2025
    Машэра тожа быў беларус, не Машэра а машэрофф
  • .
    07.06.2025
    Згодны. Машэраў - добры прыклад, каб паказаць, што ёсць і свае, якія русіфікаваныя, саветызаваныя, і менавіта таму робяць тое, што робяць, знішчаюць сваё.
    І для тлумачэння гэтага не трэба прыдумваць канспіралогію пра "маскоўцы ўсё прадумалі", "маскоўцы ськіроўваюць нянавісьць ... самы застаючыся ў цяні" і г.д.
    Занадта складаныя працэсы, якія патрабуюць пастаяннага кіравання.
    Усё прасцей: Лукашэнка сам з нараджэння "савецкі чалавек", часткова "масковец", па складу думак, і без усялякага кіравання натуральна перастварае савецкае, "маскоўскае" паўсюдна, дзе можа.
  • Несвядомаму
    07.06.2025
    Адчуй розніцу, Машэраў сам змяніў прозвішча на маскавіцкі лад.
    Яго продкі насілі прозвішча МАШЭРА.
  • Літаін
    07.06.2025
    Несвядомаму, адкажыце , а хто літвінам, змяніў назву на беларусцы? Машэра ж адзін з вас і такі ж як вы.
  • І Лукашэнкі і наш офісны планктон будзе на канцэрце сівога эмпэрца ў Гомлі
    06.06.2025
    "Пазняк: І рэжым Лукашэнкі, і псеўдаапазіцыя — гэта адно і тое ж" ЗГОДНЫ НА 100%, Без нацыянальнага - антыімперыялістычнага падмурка не магчыма пабудаваць дэмакратыю, sionnia васальныя адносіны з маскоўскай імперыяй падтрымліваюць 80-90 % Грамадзян Беларусі , глядзім на колькасць Беларусаў ў Беларускіх клясах, асабіста першыя клясы. І Лукашэнкі і наш офісны планктон будзе на канцэрце сівога эмпэрца з Масковіі ў Гомлі на выходных . Глядзім на імёны дзетак, слухаем маскоўскамоўную інтэлігенцыю накшталт Аляксеевіч.
    Сёння Нашы эліты спяваюць спевы Маскоўскаму хану як Чэчен Кадыров , няхай, ў нашых дзяцей Будзе шанс ...
  • Беларусь пад расейскай акупацыяй
    06.06.2025
    Прыём кіруемай псэўда-апазыцыі прыдумалі расейцы ў пачатку 20-га стагоддзя для барацьбы са свабодай і беларускім нацыянальна-вызвольным рухам.

    У парадыгме такой барацьбы расейскі рэжым стварае сваю кіруемую апазыцыю супраць сваёй жа ўлады і супраць свайго рэжыму. Створаная псэўда-апазыцыя, прасякнутая агентурай (асабліва ў кіраўніцтве), дэкларатыўна выступае супраць рэжыму дыктатуры, асабіста супраць дыктара, на словах змагаецца за свабоду слова, за вольныя выбары, правы чалавека і г. д. -- поўны набор.

    Галоўная фразэалёгія псэўдапазыцыі ў Беларусі -- барацьба "за дэмакратыю", але пры гэтым ня ставіцца пытаньне беларускага нацыянальнага адраджэньня і нацыянальнага змаганьня супраць антыбеларускай палітыкі Расеі. Наадварот, гэта зацямняецца, заклікаюць змагацца за дэмакратыю разам з "дэмакратычнай Расеяй", маўляў, галоўнае -- дэмакратыя і яшчэ раз дэмакратыя. Напрыклад, гучыць такое: -- Если мы поставим белорусский язык впереди демократии, мы как нация погибнем. -- вяшчалі клеўрэты русіфікатарскай "дэмакратыі" (С. Алексіевіч).

    Значыцца, гавораць ўсё навыварат, бо ва ўмовах расейскай генацыднай палітыкі (калі маскавіты праз рэжым зьнішчаюць беларускую мову) "белорусский язык", такі ненавісны маскоўцам, -- ёсьць якраз найвялікшая дэмакратыя і аснова існаваньня Беларускай нацыі.
  • Пазняка - Рэйгана - Трампа нафта па 35 $ стратэгія можа спрацаваць
    06.06.2025
    Пазняк сапраўдны стратэг-палітык разважае на некалькі коркаў наперад, Пазняка - Рэйгана - Трампа нафта па 35 $ стратэгія можа спрацаваць , як ужо спрацавала ў 80х
  • Размаўляць Ў ХАЦЕ РОДНАЙ МОВАЙ
    06.06.2025
    Стратэгічныя нацыянальныя інтарэсы Беларусі на цяперашнім гістарычным этапе:
    1) Ацалець як нацыі і зберагчы нашу дзяржаву Беларусь.
    2) Не даць зацягнуць Беларусь у чужую вайну.
    3) ДАМОВІЦЦА ПАМІЖ САБОЙ/Спыніць грамадзянскую вайну , Размаўляць Ў ХАЦЕ РОДНАЙ МОВАЙ
    4) змагацца з імперый 7/24

    - Беларусы па нацыянальнасці, не па пашпарту ("я з Белоруссіі")
  • Згодзен з Пазьняком
    06.06.2025
    Згодзен з Пазьняком, што прарасейская псеўдаапазіцыя завядзе нас ізноў у прамаскоўскую пятлю.
    На час вайны яны трохі змянілі рыторыку, бо ўжо зусім зашкварна будзе падтрымліваць расейскае. Але пасля сканчэння вайны я думаю, іх прарасейская рыторыка хутка вернецца ў эфір.
  • наш офісны планктон жыве ў посмадэрністкай рэчаіснасці, і моцнага кахання да цояў,
    07.06.2025
    Згодзен з Пазьняком, А ЯК па іншаму, чалы за усё жыццё не працытаваў нічога Беларускага , наш офісны планктон жыве ў посмадэрністкай рэчаіснасці, і моцнага кахання да цояў, лайна на асвальце , рукі ў гору і г.д.
  • Ваўкалак
    06.06.2025
    Во, як магнітны шторм на старых дзейнічае. Усіх пачынае несьці.
  • Ну-ну
    06.06.2025
    Зянон Станіслававіч, ну што ж Вы так. Вам яно трэба, хвалявацца так? Дудкін вось нядаўна стаў даваць паказаньні. Вам таксама мо хутка давядзецца :) Можа быць, Вам таксама пашчасьціць дажыць да постлукашысцкай Беларусі. Там Вы таксама, упэўнены, будзеце даваць паказаньні – і пра Дудкіна, і пра Судлянкову, і пра тое, як Вы заклікалі ў 2021 годзе зьняць санкцыі з талібаў і г.д. і г.д. і г.д. Так што Вы б не разгойдвалі нэрвы...
  • Дудкін самы чэсны з усіх агентаў апынуўся
    06.06.2025
    Ну-ну , Дудкін вось нядаўна стаў даваць паказаньні. /
    А вось пратэжэ Паўла Латушкі Анжаліка Мельнікава грошы зняла, з'ехала і маўчыць....Латушка робіць выгляд, што ён ні пры чым. Як і іншыя яго калегі. Не будзе паказваць пальцам, бо камент не надрукуюць.
  • Facepalm
    07.06.2025
    Ну-ну, о, ужо вывалілі цэлую фуру дызлайкаў. Слухайце, ну растлумачце ўжо нарэшце – у чым сэнс? Што мяняюць гэтыя Вашыя дызлайкі? Тыпу паставіш пяцьдзясят дызлайкаў – Дудкін перастане быць суарганізатарам аднаго нядаўняга мітынгу Зянона? Паставіш семдзясят – Судлянкова перастане быць у мінулым скарбніцай БНФ? :D
  • МКБ-10 (F25.0? F30.8? F30.9? F31.1?)
    07.06.2025
    Ну-ну , не будзе Пазьняк даваць паказанні.
    У свой час не надалі належнае увагі словам Алеся Адамовіча пра апантанасць, а далей стрэсы эміграцыі, стабільная беднасць, ўзрост ды іншыя прычыны забяспечылі адмоўную дынаміку.
    Мяркую, што неадэкватны стан чалавека сёння ўсім відавочны.
    А што ў такім стане лёгка стаць інструментам ў прапагандысцкіх войнах гэта рэч вядомая.

    Дарэчы, а дзе знік Усаў?
    За ручку ж хадзілі.
  • Ботам
    07.06.2025
    МКБ-10 (F25.0? F30.8? F30.9? F31.1?), А Усаву не спадабаўся Трамп, таму таварыш Усаў выйшаў з даверу.
  • Ютуб
    08.06.2025
    МКБ-10 (F25.0? F30.8? F30.9? F31.1?), рэд, а дзе мой камент, адказ гэтаму таварышу са спасылкай на сумесны стрым Усава і Пазьняка?
  • МКБ-10
    07.06.2025
    Ботам, з "рээстра сяброў" маглі і выпісаць, але сам дзе падзеўся?
    Раней і ва Ўкраіне быў, да ПКК ездзіў, і амаль пасля кожнага паста Пазьняка спяшаўся тлумачыць, што Пазьняк нармальны, а усе не так зразумелі.
    А цяпер раптам цішыня і нічога нікому, місія завершана.
  • Ботам
    07.06.2025
    МКБ-10, Таму і знік, што выпісалі, ён нікому стаў не цікавы, нават Пазняку. І калі Пазняк гэта клінічны выпадак агентуры і карыснага ідыятызму, буйны, то Усаў ціхі агент Лукашэнкі.
  • МКБ-10
    07.06.2025
    Ботам, 101%.
    Пагаджаюся цалкам. І пра аднаго, і пра другога. У аднаго відавочная манія, другі падобна цалкам здаровы, і кожны яго сказ старанна прадуманы, адшліфаваны, мае на мэце эклектыку і маніпуляцыі.
  • Згодзен з Пазьняком
    06.06.2025
    Калі псеўдаапазіцыя створаная спецслужбамі РФ, то адназначна яна тое ж самае, што і Лукашэнка.
    Бо Лукашэнку прывялі да ўлады і падтрымліваюць увесь час спецслужбы РФ.
    Адна кантора іх хазяін.
  • Ф
    06.06.2025
    А Пазьняк - гэта другое.
  • Чел
    07.06.2025
    Ф, Ага, Лениным себя возомнил. Научную работу "Марксизм и эмпириокритицизм" накропал.
  • Галоўнае
    06.06.2025
    Пасля аб'ёмных тэарэтычных уводзін, у якіх Пазняк разважае пра сутнасць рэжыму Лукашэнкі///
    Дык гэта ж самае галоўнае, што трэба было прачытаць і працытаваць.
  • user
    06.06.2025
    А единственная не псевдооппозиция это конечно ты))
  • Аналогія для асэнсавання
    06.06.2025
    Цікава, што сказалі б палякі, калі б ім прапанавалі адмовіцца ад польскай мовы? "Спачатку дэмакратыя, выбары, а потым мова. А пакуль што гаварыце па-руску".

    Ці латышы?
    (Сёння дарэчы латышскія дэпутаты выгналі з будынку парламента аднаго калегу-дэпутата, які нахабна пачаў на паседжанні гаварыць па-руску. Яны ведаюць, што гэта - частка гібрыднай вайны Расеі супраць іх дзяржавы. І спыняюць такія правакацыі на карню.)
  • Праўда
    06.06.2025
    Не, гэта ты Пазняк і Лукашэнка адно і тое ж. Навінкі па вам абодвум плачуць. Там вам, Напалеонам, самае месца. Які ж агідны персанаж
  • Была такая газета
    07.06.2025
    Праўда, хахаха
  • Праўда
    06.06.2025
    Пазняка застукалі з агентам Дудкіным. Хоць слова скажы Пазняк пра гэта, Не, цішыня
  • Вангую
    06.06.2025
    Зараз пачнецца шалёны лай агентуры ў бок Пазьняка.
  • Ян Норман
    07.06.2025
    Вангую, Гэтых адразу можна вылтчыць па стылю і зместу каментароў-замест пярэчаньня па сутнасьці пытаньня-пустое зласлоўе,абразы,"стары-дурны" і іншае ватна-саўковае непатрэбства.
  • Vkl
    06.06.2025
    Асабліва няма да чаго ў прычапіцца. Каб хіба яно й ё.
  • Ботам
    06.06.2025
    Лукапазнякаўскія боты выходзяць на працу са словамі "Усё правільна кажа Пазняк", "Чытайце першакрыніцы" і задавайце Пытанне, вам жа Цікава выказаць сваё гбшнае Меркаванне, літары Мх і Факт(ы).
  • Дарэчы кажучы
    07.06.2025
    Зьвярніце ўвагу на прыхільнікаў Пазьняка ў камэнтарах: людзі размаўляюць лёзунгамі («Чытайце першакрыніцы», «Усё правільна кажа Пазьняк» – абсалютна рэфлекторна, нават бязь нейкай уласнай спробы адрэфлексаваць, чо ён там правільна сказаў), спамяць капіпастай, некаторыя нават банальна не сябруюць з кампутарам – пакідаюць па два камэнтары. І гэтыя людзі, як той казаў, забараняюць мне калупацца ў носе? І гэтыя людзі будуюць нейкія пляны, як яны на белым кані трыюмфальна ўедуць у Беларусь? І гэтыя людзі будуць нам яшчэ па-мэнтарску тыкаць пра «левакоў», калі самі ня могуць зрабіць базавых рэчаў ХХІ стагодзьдзя? Як чалавек ветлівы, без эйджызму і ўсё такое, прапаную дарагому чытачу ацаніць самастойна... :)
  • Звяртаем увагу
    07.06.2025
    Дарэчы кажучы, Зьвярніце ўвагу на хейтараў Пазьняка ў камэнтарах: пішуць асабістыя абразы ў бок Пазьняка і іншых каментараў і нічога не пішуць па сутнасці артыкула. Па тэме гібрыднай акупацыі Беларусі і ролі псеўдаапазіцыі.
  • Жыве Беларусь
    07.06.2025
    100%
  • Гэтак
    07.06.2025
    Тое што кажа Зянон спрау́джваецца праз некаторы час...
  • Жора
    07.06.2025
    Усім крытыкам Пазняка прапаную паглядзець на ключавыя даты змены рыторыкі "новай" апазіцыі:
    * калі яны пачалі абвесцілі аб выхадзе з саюзаў з расеяй
    * калі яны заклапаціліся нацыянальным і увялі пасаду "міністаркі" па нацыянальным адраджэнні ў "кабінеце"
    * калі яны заявілі аб акупацыі Беларусі расеяй..
    ..
    і ў вас усё стане на свае месцы. Уся нацыянальная і нацыянальна-вызвольная рыторыка ў іх выкліканая выключна бязвыходным станам; ідэалагічным банкруцтвам, а не стратэгічным мысленнем.
  • Псевдобуря в стакане мутной воды
    07.06.2025
    Про этот очередной движ Позняка хорошо, если узнает 3% белорусов.

    Но... 9млн × 0,03 = 270тыс. Вряд ли столько народу читает Нашу ніву, а больше-то узнать и неоткуда.

    Озабоченного народа и так немного, но вот подбрасывается еще один повод для междуусобной драчки. Хорошо, что только словесной.
  • Чакаем на астатніх
    07.06.2025
    Псевдобуря в стакане мутной воды, дык нават па апытаннях НН за яго 15 працэнтаў
  • Апытанка
    07.06.2025
    Чакаем на астатніх, у астатніх яшчэ меньш, чым у Пазьняка.
  • Непрыемны
    07.06.2025
    Гэты лапiдарны нарцыс i ёсць псеўдаапазіцыя.
  • Прыемны
    07.06.2025
    Непрыемны, так точна таварыш маёр
  • Альгерд
    07.06.2025
    Проблема в том,что белорусы состоят из трех групп. Национально-ориентированные,нейтралы и русскамирци. Нейтралы почему то склоняются к русскому миру более,чем к национальной державе. Видимо потому,что там экономические плюшки и ненадо напрягатся с переходом на белорусскую мову.
    Но опелировать только к одной национально ориентированной части общества это ограничивать свои возможности,по достижению критической,протестной массы для свержения этого режима.
    При демократии проще идти к обществу со своим посылом,хотя бы потому,что все политические группы имеют равный доступ к СМИ. Сейчас в пропаганду вливаются сотни миллионов долларов. Независимые СМИ блокируются,за подписку в соц. Сетях в лучшем случае сутки. И вот в таким условиях Зенон Позняк хочет достучатся до белорусов.
    Сначала надо отвечать на запрос общества,создавая демократическую альтернативу режиму,а потом в демократической обстановке убеждать белорусов в своей правоте и выигрывать выборы.
    Например Зенон Позняк против введения санкций. Представьте режим делает,что хочет и никаких последсвий. Так можно и на деревьях начать вешать активистов и килеров заграницу подсылать(Бандера передает Позняку привет). Как то же западу на бесчинства режима надо регировать,вот он и реагирует санкциями.
  • Альгерд
    07.06.2025
    Альгерд, забавно рейтинг доверия к Позняку среди оппозиционно мыслящих граждан 13% ,но когда перепичатывают артикул Позняка откуда то появляютя сотни поклонников на НН,которые лайкают друг друга и дизлайкают тех кто несогласен с ними. Видимо КГБ выгоден Позняк вот его и пытаются продвинуть с помощью троллей в оппозиционной публике.
  • Альгерд
    07.06.2025
    Альгерд, вот например Армения,там революция тоже была пророссийская,вектор страна не собиралась менять. А после потери Нагорного Карабаха начала отползать в сторону ЕС. Вопрос изменила бы вектор Армения в условиях пророссийской диктатуры?
    У лукашенко было много войн с россией и молочные и нефтяные,но он на подводной лодке с путиным на нлубине 11000 метров и ему некуда деваться.
  • Альгерд
    07.06.2025
    Альгерд, или например отношения к национальному языку при демократии так же может изменится у тех же нейтралов. Например оставить русифицированное поколение в покое,а молодое белорусизировать через систему образования. Каждое новое поколение будет белорусскоязычным,а старое русскоязычное будет умирать. Таким образом со сменой поколений белорусизируется страна. Думаю нейтралы пагадзилися бы на такую формулу. Потому,что они сами называют себя белорусами и выступают за независимость. И мне кажется они врятли хотят сделать Беларусь вторым русским государством,просто не хотят выходить из зоны конфорта. Кто думает,что это долго то помните русификация длилась около 70 лет,так,что и белорусизация процесс не быстрый,надо настоится на длительную работу. Но продвигать такие идеи можно когда у оппозиции будет равный доступ к СМИ и честные выборы. А пока этого нету диктатура соц опросов. За все хорошее,против всего плохого.
  • Альгерд
    07.06.2025
    Альгерд, например инструмент борьбы избрать забастовку. Во-первых ее нельзя разогнать как митинг,во вторых она наносит реальный урон диктатуре в отличие от митинга,порализует страну,делает неуправляемой ее.
    Будут пресовать лидеров. Они могут подписывать договор о конфидециальном сотрудничестве с спец службами,как сделал Лех Валенса и водить их за нос. Например помогать могут западные спец службы,водить за нос кгб,например СБУ.
    Когда политические взгляды опозиции будут разделять рабочие тогда и забастовки будут успешными. Поэтому я за диктатуру соц опросов.
  • Імперскай мове ад Пушкіна да Дугіна і Навальнага
    07.06.2025
    Альгерд,

    дэмакратыя прадукт нацыянал - рамантызму , без мовы - гісторыі- свайго кантэнта, яна нават тэарэтычна немагчыма - няма платформы дзеля дамоў . Вось вы расейскамоўны дысідэнт , дзе вы перамаглі і пабудавалі на вашай мангольска - балгарскай мове Манголаў Джучы ( Імперскай мове ад Пушкіна да Дугіна і Навальнага), дэмакратычную дзяржаву ? адказ недзе і ніколі ...
  • засьцянковая гісторыя
    07.06.2025
    Альгерд, дык і няма сотні прыхільнікаў -- за 12 гадзінаў набралося 3 дзясяткі ўхвальных смайлікаў пад самім артыкулам, але ж і 3 дзясяткі адмоўных.
    У камэнтах рэйтынгі прыхільнікаў таксама не завялікія -- 6 дзясяткаў і ўсё.
    У непрыхільнікаў рэйтынгі меншыя -- і гэта цалкам тлумачыцца, што непазьнякоўцам і артыкул проста нецікавы, і камэнтары да яго глядзець нецікава.
    Цікава хіба тое, колькі з тых 6 дзясяткаў ёсьць
    -- старыя адэпты з КХП-БНФ,
    -- новыя прыхільнікі з НВР "Вольная Беларусь",
    -- новыя прыхільнікі-індывідуалы (і хэйтары Ціхай), якія ніколі і ні з кім не аб'яднаюцца для справы,
    -- лукаботы па зову сэрца,
    -- лукаботы на працы.
    Наўскідку: 10--5--30--5--10
  • Альгерд
    07.06.2025
    Альгерд, вот например у лукашенко рейтинг 20%-30%. Надо такие лозогунги и тезисы закидывать ,транслировать такой взгляд на страну который поддержат остальные 70-80%.
  • Хвалююся
    07.06.2025
    Альгерд, ...ці хопіць такім, як ты, 70 гадоў на авалоданне роднай мовай? Можа, 140 адразу закласці? А лепш з запасам адразу 250, каб адпавядала тэрміну маскоўскага панавання на нашай зямлі.

    Сапраўды, хто невероятного пабачыў, той у цырку больш не смяецца.
  • Альгерд
    07.06.2025
    Хвалююся, от лапидарного слышу.
    Лапидарные при белорусскофобском режиме планируют провести белорусизацию,а вот потом демократия,лет через двести при лукашенко IV. Воистину лопидарный план спасения страны.
  • Хвалююся
    07.06.2025
    Альгерд, і ніхто сам сябе не закапае лепш за невероятного. Таму, пішыце больш!
  • Альгерд
    07.06.2025
    Хвалююся, что бы это понять,надо быть лапидарным(,а я неверагодны((. Неповезло.
  • Альгерд
    07.06.2025
    Альгерд, например можно попросить помощи в формировании забастовочного фонда у международной конфедерации профсоюзов. Там 176 млн членов и все они платят членские взносы,а в Беларуси около 4 млн рабочих. Например размер забастовочного пособия должен быть такой,что бы покрывать базовые нужды рабочих. Например минимальная зарплата по стране. А платить его через крипту.
  • Альгерд
    07.06.2025
    Альгерд, Так же можно создать ВПН с обфускацией (трафик шифруется под обычный и невидно, что используется впн), его нельзя заблокировать. Что бы сделать его доступным, надо отказаться от прибыли, только самоокупаемость и сделать для разных регионов дифференцированные тарифы. Например, тариф для русских без перекрестного субсидирования составил бы 10 долларов, но что бы сделать для белорусов бесплатный впн надо тариф к примеру поднять до 11 долларов. Поскольку русских больше физический и денег у них больше то 100 русских оплатят впн 10 белорусам. Так же можно распространить сервис на другие недемократические страны КНР, Иран и т.д.
  • Мх
    07.06.2025
    Альгерд, Во награфаманілі. І як вы прапануеце ва ўмовах сучаснай Беларусі раздаць гэта "пособіе" тым хто працуе і выйшаў у страйк? Лукашэнка паказаў, што гатовы цэлы "няправільны" народ рэпрэсаваць (нават негледзячы на катастрафічны недахоп кадраў) ці выціснуць за мяжу, а на іх месца завезці пакістанцаў "якія не мітынгуюць". Таму праца павінна быць сістэмная а не толькі розныя мітынгі ці лозунгі. А вось сістэмная праца якраз і выклікае нервовую рэакцыю ў антыбеларускіх сіл, бо гэта ўжо сур’ёзна.
  • Альгерд
    07.06.2025
    Мх, во первых я сказал как. Через крипту. Во вторых репресировал лукашенко от 1400 до 5000 человек,а в митингах принимало участие около 1 млн. Я уже молчу про то,что у нас тюрем на 20-30 тыс человек.
    Я вообще не понимаю,зачем я это все разжовываю. Мне что как птичка надо съесть еду а потом блевануть вам в рот что бы вы все поняли?
  • Мх
    07.06.2025
    Альгерд, гэта вы прапануеце зрабіць у краіне, дзе любая дзейнасць праз інтэрнэт адсочваецца, большая частка смартфонаў - бюджэтныя Xiaomi, і карыстальнікі, умоўна кажучы не мега айцішнікі?
  • Альгерд
    07.06.2025
    Імперскай мове ад Пушкіна да Дугіна і Навальнага, а беларусскамоуныя дзе пабудавали демакратычную дзяржаву?
  • Імя
    07.06.2025
    Альгерд, нідзе, маскаліку. Бо трывалую нацыянальную дзяржаву будуе нацыя, а не яе асобныя, няхай нават найсвядомейшыя, прадстаўнікі.

    Праклятыя нацыяналісты, выкарыстаўшы гістарычныя абставіны, паднеслі насельніцтву БССР незалежную дзяржаву на талерачцы. І дзе яна?

    Тое ж самае і ў той жа час зрабілі летувіскія нацыяналісты. Дзе зараз іхняя дзяржава? У ЕЗ і НАТА, прытуляе ўцеклых "дзімакрацізатараў" з Поўдня, якія і ў выгнанні не ў стане развітацца з русскім міром.
  • ВКЛ, БНР, нават РБ , ПРАДУКТ БНФ
    07.06.2025
    Альгерд,

    з омска сам? ВКЛ, БНР, нават РБ , ПРАДУКТ БНФ !
  • Альгерд
    07.06.2025
    Імя, если почитаете выше я тоже за построения национального государства, в конечном итоге.
    Хотя есть примеры когда например асимилированные народы с оружием в руках отстаивали независимость,например Ирландци.
    Причем они особа не хотят говорить по Ирландский,поскольку английский высоко катируется на международной арене. У нас другая ситлуация,русский не английский.

 

Заўвага:

 

 

 

 

Закрыць Паведаміць