У чым праблема? Выходзіш на дэбаты і адказваеш на гэтае пытаньне наўпрост.
Ох
08.10.2025
Press, вести с паном Жигарем дебаты - это как в глухой веске в 80х найти самого борзого гопаря и с ним подебатировать.
Двубой
08.10.2025
Press, на мінулях дэбатах Кавалеўскі по фактах і по зместу быў вышэйшы за Міхалевіча (адваката). З Жыгарам дэбатаваць сабе не паважаць.
Ніхто дэбаты не прапаноўвае
08.10.2025
Press, ніхто не прапанаваў дэбаты. Нават не прапанавалі выкласці сваю пазіцыю. А толькі пракаментаваць дадумкі Жыгара.
.
08.10.2025
Хто праглядвае каментарыі, ведае, што Ох на баку лукашэнкаўскай прапаганды і не хавае таго. Меркаванні пра дрэнную Украіну, пра "віну" Польшчы ў мігранцкім крызісе на мяжы, звычайнае для БТ плявузганне пра "працу ў жабках" і г.д. А зараз глядзім, каго лукашысты падтрымліваюць у гэтым супрацьстаянні Жыгар - Кавалеўскі / Краўцоў.
Па адказу Кавалеўскага: ён мог бы выкарыстаць нагоду, каб разгарнуць сваю пазіцыю, паспрабаваць прыбраць асцярогі (якія не толькі ў Жыгара), што ён з камандай "здаецца" Лукашэнке (калі гэта не так).
Саламон
08.10.2025
Ох, да ну? Эмацыйнасць Жыгара ні ў якім разе не падмяняе ягоных простых і зразумелых аргументаў. А вось спадар Кавалеўскі заўсёды выказваўся надзвычайна складана і ліў шмат вады - дастаткова паспрабаваць паглядзець ягоные этэры ў Лукашука ад моманту, калі ён стварыў сваю віртуальную агенцыю. Кавалеўскі згодны на спыненне ціску і капітуляцыю узамен на вызваленне (з дэпаратцыяй?) бягучага складу палітвязняў. А як ён збіраецца перашкодзіць захопу новых і вызваленых пад час дамовы старых, калі тыя не "cпыняцца"? І што на конт амністыі тых, хто ўжо асуджаны і хаваецца за мяжой (пра рэабілітацыю я нават баюся узгадваць). Але рэжым нязгодны нават на капітуляцыю - толькі на ператварэнне ў Васкрасенскага/Канапацкую, якія адкрыта ліжуць рэжым. І канешне ж - ніякай палітычнай лібералізацыі, на якую незразумела з чаго спадзяецца Кавалеўскі.
Джэферсаніст
08.10.2025
., Наконт лукашыстаў не ведаю, а асабіста я- нікога.
Progresja
08.10.2025
Ніхто дэбаты не прапаноўвае , Кавалеўскі сам наўмысна адмовіўся ад дэбатаў у жніўні па той тэматыцы, дзе ні ён, ні Міхалевіч ня маюць дастатковага досьведу.
Незалік
08.10.2025
Абы што. Тут у каментарах больш сур'ёзныя адказы сустракаюцца. Хто са СМІ выыкліча абодвух на дэбаты, той будзе малайцом.
Nk
08.10.2025
Звычайная правакацыя ад прапаганды ці служб, нават не спецслужб, - вываліць непадтвержаны рэзанансны "кампрамат", то бок хлусню з некаторымі валіднымі пункцікамі. Вымусіць другі бок апраўдавацца. Уцягнуць другі бок у дыскусію, да якой ты раней не мог дацягнуцца.
Кавалеўскі - дасведчаны перамоўца і дыпламат - усе зразумеў і ўхіліўся. Ніякіх пытанняў. Зразумелыя паводзіны.
Ыван
08.10.2025
"Это ложь и клевета" - а чем лож и клевета? Ковалевский действительно оказался полным нулем с сомнительными связями по линии матери. Пользц от него не было никакой, все за что он барлся - провлено либо застыло. "Я такое комментировать не буду" - потому что отвечать не чем.
Цырк
08.10.2025
Ыван, "с сомнительными связями по линии матери". Ого. И?
Ваш кэп
08.10.2025
Единственное радует, что у господина Жигаря все-таки есть душа Какой-то наглый ответ. Кого-то мне это напоминает... А, вспомнил, Глаза и других представителей МИДа. Мог бы хотя бы приоткрыть, что там происходило, и дать свою версию событий.
Интересно37
08.10.2025
Ваш кэп, ответ красивый, дипломатический. И по делу. Вас если назовут лукашистом, вы всем будете доказывать, что вы не он? Каждому подошедшему на улице или в интернете?
Ваш кэп
08.10.2025
Интересно37, Такой же дипломатический, как ответы Захаровой.
Интересно37
08.10.2025
Ваш кэп, упомянуть зачем-то Захарову надо. Нафармить плюсиков? Причем тут Ковалевский, если он сказал, как есть, что Жигар устроил поклеп. Вы с позицией Ковалевского знакомы НЕ СО СЛОВ Жигаря? Что-то по делу возразить или только лозунгами кидаться будете?
Ваш кэп
08.10.2025
Интересно37, Он слил паспорт Новой Беларуси и стал критиковать Офис, в недавнее время переосмыслил Макея, чуть ли не говоря, что он был прав. Выглядит так, что он готовит почву для того, чтобы вернуться в МИД, не при луке, а после.
Интересно37
09.10.2025
Ваш кэп, лол. Оказывается Ковалевский слил паспорт? Окей, он ушел. И где тот паспорт сейчас? Макея переосмымливает не только он. Нам всем еще придётся переосмыслить...
Если рефлексия и анализ на основе новых фактов это попытка вернуться в какой-то МИД или, упаси, к луке, то у меня для вас плохие новости - мир меняется и дипломаты тоже меняют свои позиции. Так было сотни лет и будет ещё сотни. И если вы видите в позиции Ковалевского только попытки сблизиться с лукой - у меня для вас еще более плохие новости...
Ваш кэп
09.10.2025
Интересно37, новые факты: Режим более репрессивный сейчас, чем четыре года назад. Арестовывают уже не только за лайки, вообще уже непонятно за что. Отпускают людей ,которым осталось пару месяцев до конца срока, и депортируют, и называют это волей к диалогу. Режим сталкивается с финансовыми и пиар трудностями. Ковалевский не может этого не видеть. Его попытки отбеливать ситуацию — сознательные. Манера подсказывает, что он копирует МИДовцев. Для чего? Зачем нам переосмысливать Макея?
Алесь
08.10.2025
Кавалеўскі пайшоў у троллі па слядах Краўцова?
Каралеўскі
08.10.2025
Паміж датамі вяртання Н. Пяткевіч (прыняццем яе на пасаду кіраўніка АП) і зыходам Каралеўскага з ОСТ роўна адзін дзень: 26.06.2024 - 27.06.2024 Супадзенне канешне... Але наводзіць на думкі з кім і на каго ен працуе.
Сваякоў палітвязняў можна зразумеуь - не дай бог такое перажыць.
А вось на чыю карысць і чаму Кавалеўскі гэтым карыстаецца - пытаннечка.
Цікава
08.10.2025
Каралеўскі, цяпер дайце даты, калі Жыгар прыйшоў у Байпол, і якія сілавікі былі прызначаныя на якія пасады ў гэты час.
экс-палітвязень
08.10.2025
Хто ўпаўнаважыў еўраатлантыцкае агенцтва весці нейкія перамовы, ды яшчэ не ў адкрытую, а ў кулуарах, з еўрапейцамі наконт санкцыяў? Тое, што Хоміч і Касцгова сваякі палітзняволеных, не дае ім права вырашаць легітымны лука ці не. Дзе на гэтых сустрэчах самі палітзняволеныя? Давайце запросім іх, запросім людзей, якія да 2020 году змагаліся з рэжымам на вуліцах, прайшлі праз аўтазакі, турмы, вар'яцкія штрафы, ваўчыныя білеты датычныя працы і навучання, а не экспертствавалі па цёплых кабінетах, - што яны скажуць наконт санкцыяў? Неяк моцна смярдзіць ад такога агенцтва макееўскім Ліберальным клубам. Такія ж падвешаныя языкі, на Беларусь жа на...ць!
Пытанне
08.10.2025
экс-палітвязень, а хто ўпаўнаважыў весці нейкія перамовы таго ж Лябедзьку? Ды яшчэ не ў адкрытую, а ў кулуарах?
экс-палітвязень
08.10.2025
Пытанне, Лябедзька денно и нощно піша канстытуцыю. Не замінайце чалавеку. Калі сур'ёзна - мая думка што Лябедзьку трэба ня гойсаць па Брусэлях, а да канца жыцця на каленях замольваць перад беларусамі грэх 1994 году. Віна за жах, які цягнецца больш за трыццаць год і на ім. Таму Лябедзьку - каяцца, каяцца каяцца.
Пытанне
08.10.2025
экс-палітвязень, тут я з вамі цалкам згодзен.
Ахаха!
08.10.2025
экс-палітвязень, Лябедзька прачытаў і вам мінус паставіў.
дзе ў РБ рэсурсы дзеля супраціву драпежнай імперыі ?
08.10.2025
Польшча хоча, каб польскую мяжу перасталі штурмаваць нелегальныя мігранты? ок, як Лукашэнка іх спыніць, калі іх масква дасылае ? дзе ў РБ рэсурсы дзеля супраціву драпежнай імперыі ? , калі межы зачынены і Беларус над" татальнымі санкцыямі ", увесь гандаль з жахлівай , дэспатычнай афра- азіей . Трэба гуляць з Лукшэнакамі як гулялі з Тіто, тады не будзе мігрантаў на мяжы
feafania
08.10.2025
[Рэд. выдалена]
двубой
08.10.2025
уважаемые читатели комментариев! Советую послушать двубой Усов/Жигарь. Ни разу не фанат Усова, но как формирует аргументы и логику Жигарь это ни в какие ворота не лезет! Он не понимает базы! ОН вроде как юрист, а апеллирует к термину "справедливости", а не к вине/невиновности!
.
08.10.2025
Паглядзеў. Дзякуй за рэкамендацыю. Першая палова праграмы: ўдзельнікі не спрачаюцца. Далей спрэчныя пытанні: Жыгар за тое, што фінансавы ўдзел Беларускалія ў вывазе ўкраінскіх дзяцей гэта злачынства, Усаў пра тое, што гэта ўсяго ж аздараўленне. Маё меркаванне, што Жыгар мае рацыю, яго інтэрпрэтацыя супадае з міжнародным правам. Далей, Жыгар пра тое, што працоўныя на заводах, якія вырабляюць зброю і ведаюць пра гэта, разумеюць наступствы свайго выбару і павінны несці адказнасць за саўдзел у вайне. Усаў: 1) то аспрэчвае іншы аргумент, які сам прыдумаў: маўляў, тады вінаватыя ўсе, хто плаціць падаткі; 2) то пераводзіць адказнасць на еўрапейцаў і грузін, чыя прадукцыя нейкімі пуцямі вывозіцца ў Расею і выкарыстоўваецца Расеяй для вайны. І тут я згодны з Жыгарам, які выказваецца па канкрэтнаму прыкладу, а Усаў не можа па гэтаму прыкладу спрачацца і круціць, пераскоквае на іншыя тэмы, гэта простыя дэмагагічныя прыёмы.
А усаў не ўдакладніў?
08.10.2025
., "Усаў пра тое, што гэта ўсяго ж аздараўленне". Аздаравілі і назад прывезлі, ці ў канцлагеры пакінулі?
.
08.10.2025
Ён не казаў. Там коратка, можаце самі паглядзець. Жыгар яшчэ казаў пра індактрынацыю дзяцей. Увогуле гэтая гісторыя вельмі вядомая, звычайна пасля некалькіх тыдняў у Беларусі дзяцей вязуць назад на акупаваныя тэрыторыі.
Роў ўжо і
08.10.2025
[Рэд. выдалена]
Gorliwy Litwin
08.10.2025
Нацыянал чэкісцкае Прымірэньне ўсё бліжэй!
.
08.10.2025
Засталося прыдумаць, якім бокам Кавалеўскі і Краўцоў да нацыянальнай ідэі.
Умора
09.10.2025
., А мы что в оппозиции ради какой то национальной идеи? :)) А я думаю ради будущей власти и ништяков от этого.:))
.
09.10.2025
Ідэя "Гарлівага Літвіна" ў тым, што змагары за нацыянальную ідэю нібыта хутка аб'яднаюцца з карнікамі. Тыпа як было ў часы БССР. Але тыя, хто шукаюць зараз кампраміс з уладай - Кавалеўскі, Краўцоў і іншыя - не выглядаюць прыхільнікамі той нацыянальнай ідэі, беларушчыны.
Vad
09.10.2025
Не, Валера, это не серьезно. Сначала ты продвигал проект альтернативных паспортов и говорил, что нужно забрать инструмент контроля режима над гражданами. А теперь ты хочешь опять загнать граждан под контроль этого режима и признать его. Сначала ты говорил, что Макей предатель народа, а сейчас поешь, что переосмыслил его слова. Вобщем зашкварился ты окончательно и утратил доверие, Валера.
Кавалеўскі адказаў на крык душы Жыгара
А зараз глядзім, каго лукашысты падтрымліваюць у гэтым супрацьстаянні Жыгар - Кавалеўскі / Краўцоў.
Па адказу Кавалеўскага: ён мог бы выкарыстаць нагоду, каб разгарнуць сваю пазіцыю, паспрабаваць прыбраць асцярогі (якія не толькі ў Жыгара), што ён з камандай "здаецца" Лукашэнке (калі гэта не так).
Кавалеўскі - дасведчаны перамоўца і дыпламат - усе зразумеў і ўхіліўся. Ніякіх пытанняў. Зразумелыя паводзіны.
Какой-то наглый ответ. Кого-то мне это напоминает... А, вспомнил, Глаза и других представителей МИДа.
Мог бы хотя бы приоткрыть, что там происходило, и дать свою версию событий.
Вас если назовут лукашистом, вы всем будете доказывать, что вы не он? Каждому подошедшему на улице или в интернете?
Вы с позицией Ковалевского знакомы НЕ СО СЛОВ Жигаря?
Что-то по делу возразить или только лозунгами кидаться будете?
Оказывается Ковалевский слил паспорт?
Окей, он ушел. И где тот паспорт сейчас?
Макея переосмымливает не только он. Нам всем еще придётся переосмыслить...
Если рефлексия и анализ на основе новых фактов это попытка вернуться в какой-то МИД или, упаси, к луке, то у меня для вас плохие новости - мир меняется и дипломаты тоже меняют свои позиции. Так было сотни лет и будет ещё сотни. И если вы видите в позиции Ковалевского только попытки сблизиться с лукой - у меня для вас еще более плохие новости...
Режим более репрессивный сейчас, чем четыре года назад. Арестовывают уже не только за лайки, вообще уже непонятно за что.
Отпускают людей ,которым осталось пару месяцев до конца срока, и депортируют, и называют это волей к диалогу.
Режим сталкивается с финансовыми и пиар трудностями.
Ковалевский не может этого не видеть. Его попытки отбеливать ситуацию — сознательные. Манера подсказывает, что он копирует МИДовцев. Для чего?
Зачем нам переосмысливать Макея?
Супадзенне канешне...
Але наводзіць на думкі з кім і на каго ен працуе.
Сваякоў палітвязняў можна зразумеуь - не дай бог такое перажыць.
А вось на чыю карысць і чаму Кавалеўскі гэтым карыстаецца - пытаннечка.
ок, як Лукашэнка іх спыніць, калі іх масква дасылае ? дзе ў РБ рэсурсы дзеля супраціву драпежнай імперыі ? , калі межы зачынены і Беларус над" татальнымі санкцыямі ", увесь гандаль з жахлівай , дэспатычнай афра- азіей . Трэба гуляць з Лукшэнакамі як гулялі з Тіто, тады не будзе мігрантаў на мяжы
Першая палова праграмы: ўдзельнікі не спрачаюцца.
Далей спрэчныя пытанні: Жыгар за тое, што фінансавы ўдзел Беларускалія ў вывазе ўкраінскіх дзяцей гэта злачынства, Усаў пра тое, што гэта ўсяго ж аздараўленне.
Маё меркаванне, што Жыгар мае рацыю, яго інтэрпрэтацыя супадае з міжнародным правам.
Далей, Жыгар пра тое, што працоўныя на заводах, якія вырабляюць зброю і ведаюць пра гэта, разумеюць наступствы свайго выбару і павінны несці адказнасць за саўдзел у вайне. Усаў: 1) то аспрэчвае іншы аргумент, які сам прыдумаў: маўляў, тады вінаватыя ўсе, хто плаціць падаткі; 2) то пераводзіць адказнасць на еўрапейцаў і грузін, чыя прадукцыя нейкімі пуцямі вывозіцца ў Расею і выкарыстоўваецца Расеяй для вайны.
І тут я згодны з Жыгарам, які выказваецца па канкрэтнаму прыкладу, а Усаў не можа па гэтаму прыкладу спрачацца і круціць, пераскоквае на іншыя тэмы, гэта простыя дэмагагічныя прыёмы.
Увогуле гэтая гісторыя вельмі вядомая, звычайна пасля некалькіх тыдняў у Беларусі дзяцей вязуць назад на акупаваныя тэрыторыі.
Але тыя, хто шукаюць зараз кампраміс з уладай - Кавалеўскі, Краўцоў і іншыя - не выглядаюць прыхільнікамі той нацыянальнай ідэі, беларушчыны.