Каментары да артыкула

«Абясцэньванне намаганняў амерыканцаў па вызваленні палітвязняў — гэта праява крайняй неадказнасці»

  • Бли
    13.09.2025
    [Рэд. выдалена]
  • СПАДАР ТРАМП, ДЗЯКУЙ ВАМ !
    14.09.2025
    Бли, «Абясцэньванне намаганняў амерыканцаў па вызваленні палітвязняў — гэта праява крайняй неадказнасці» цалкам згодны З ГЭТАЙ ДУМКАЙ , СПАДАР ТРАМП, ДЗЯКУЙ ВАМ za вызваленні палітвязняў ! не слухай нашых расейскамоўных посмадэрністаў яны нічога ў РБ не вырашаюць.
  • Барадзед
    14.09.2025
    Бли, соглашение заключили какой-то юрист, помощник Трампа, и лукашенко. Вы никаких соглашений не заключали и ничего никому не должны. Делайте со своей стороны, что считаете нужным.
  • А да заявы Літвы ў МКС новыя доказы - гэта факт
    14.09.2025
    абстрактныя развагі Рудкоўскага не як не ўплываюць на тое, што да заявы Літвы ў МКС на луку і падзельнікаў будуць дададзеныя новыя доказы злачынстваў - прымусовай дэпартацыі беларусаў. Не забалтае гэтага ніяк. І суд дасць ацэнку таму
  • што
    13.09.2025
    Нейкае смецце. Дзе ён знаходзіць гэтых максімалістаў? Калі ў інтэрнэце, то гэта ці дурні, ці агентура.
  • Кхм
    14.09.2025
    што, этих максималистов море буквально здесь, в комментариях на Нашей Ниве
  • Воыд
    13.09.2025
    Дык а з кім ён спрачаецца?
  • Filipp
    13.09.2025
    Усё па фактах.
  • СПАДАРЫ Пазняк і ТРАМП, ДЗЯКУЙ ВАМ за вашу працу !
    14.09.2025
    Filipp,
    цалкам згодны, СПАДАРЫ Пазняк і ТРАМП, ДЗЯКУЙ ВАМ за вашу працу !
  • Барадзед
    14.09.2025
    СПАДАРЫ Пазняк і ТРАМП, ДЗЯКУЙ ВАМ за вашу працу ! , в задницу их поцелуй.
  • Губы трубочкой
    14.09.2025
    СПАДАРЫ Пазняк і ТРАМП, ДЗЯКУЙ ВАМ за вашу працу ! ,
    А где спасибо уважаемому и сильному лидеру? Трамп один за вас всех его благодарить должен??
  • Бачу, што
    14.09.2025
    Барадзед, табе гэтая практыка знаёма.
  • гегель
    13.09.2025
    а это точно философ? Почему он тогда классическую задачу про два стула решить не может
  • Воук эз фак
    14.09.2025
    "права человека", "международные законы и соглашения" - неа, этого автор опусика не слышал явно
  • Вопрос
    14.09.2025
    Воук эз фак, С какой планеты ты прилетел?
  • Tut
    14.09.2025
    Логіка простая. Вызваленне палітвязняў увязанае са спыненнем рэпрэсій і катаванняў. Калі Лукашэнка будзе і далей набіраць "тавар", то санкцыі хутка скончацца, а палітвязняў будзе столькі ж, і нават больш.
    Магчыма для некаторых каб гэта зразумець трэба жыць у цяперашняй Беларусі.
  • Freddy
    14.09.2025
    Tut, Санкции можно повторить. Людей спасать надо в первую очередь.
  • Барадзед
    14.09.2025
    Freddy , нет, не правильно. Санкции вводить долго и сложно, а зэков в тюрьмы накидать - легко и быстро столько, сколько нужно.
    Можно было бы террором на террор ответить, вывести вопрос санкций за скобки и не обсуждать его, а обсуждать только террористические действия в отношении друг друга, но кто на такое согласится?
  • Пазняк адзіны пра гэта казаў з самага пачатку эскалацыі
    14.09.2025
    «Абясцэньванне намаганняў амерыканцаў па вызваленні палітвязняў — гэта праява крайняй неадказнасці»
    цалкам згодны, Пазняк адзіны пра гэта казаў з самага пачатку эскалацыі , Пазняк адзіны Менск цэнтрычны палітык Беларусі, інтэлектуал. Куды вы расейскамоўныя посмадэрністы палезлі , палітыка гэта не ваша , за птушкамі, кветкамі ў лесе прыглядайце, застаўце палітыку Беларускім патрыётам , антыімперыялістам , нам Беларускамоўным Менск - цэнтрыкам !
  • КДБ боты за Пазняка, бо ведаюць што з ім нічога не атрымаецца
    14.09.2025
    Пазняк адзіны пра гэта казаў з самага пачатку эскалацыі,

    Пазняк называў Статкевіча агентурай
    Пазняк казаў што трэба сядзець у хаце у 2020, а потым ездзіў піярыцца на каліноўцах, прасіў іх зрабіць іхнім прадстаўніком))) быў пасланы, зараз у Варшаве адпачывае.
  • Мае рацыю Пазняк
    14.09.2025
    КДБ боты за Пазняка, бо ведаюць што з ім нічога не атрымаецца, а што не так?
  • Туз
    14.09.2025
    этот "Петра" и монахом успел побыть )) почему не озвучиваете?
  • Беларус
    14.09.2025
    З Трампа кпяць не таму што "абясцэньваюць намаганьні амерыканцаў па вызваленьню палітвязьняў", а таму што іх перамоўная пазіцыя - гэта абсалютнае блазнерства і цынізм. Праца "на камеру", якая ставіць мэтай выключна піяр і хоць нейкі "посьпех" на тле фіяска з вайной ва Ўкраіне. Але насам6 на іхнюю матывацыю пляваць - падавалася б, выйшлі людзі - і супер. Так яноі ёсьць. Вызваленьне закладнікаў - выдатны вынік.

    Але фокус ў тым, што падобныя перамовы з трарыстамі, залагоджваньне і стаўленьне да іх, як да Дзяржавы (што, дарэчы, цалкам інспіравана нашай інфапрасторай ды большасьцю "лідэраў думак") - прывядуць толькі да яшчэ большых ахвяр, і яшчэ большай колькасьці закладнікаў. Соцен тысяч зламаных лёсаў. І ўрэшце - да вайны, з сотнямі тысяч забітых. Больш за тое - менавіта гэтая памылковасьць у стаўленьні да рэжыму з 2020-а з боку дэмакратычных краін і прывяла ў бягучы стан зараз.

    А выйсце простае: даваць па руках сваечасова. Адразу. Не нотай пратэсту, а па рогах - каб мокрага месца не засталося. Тэрарыстам ня варта дарыць запанкі. Ім трэба ставіць ультыматумы і абавязкова выконваць іх са свайго боку. Інакш: як толькі даў цыгарэту - аддаў і гадзіньнік.

    Дык за што дзякаваць, спадар Рудкоўскі? За тое, што сваёй бяздзейнасьцю ў 2020-м самі дапамаглі рэжыму стаць на ногі, а потым цягам 3 гадоў паловай сьвету ледзь вызвалілі 60 чалавек, калі за гэты ж перыяд захоплена некалькі тысяч? А колькі яшчэ захопяць? На што іх будзем мяняць?
  • Freddy
    14.09.2025
    Беларус, "За тое, што сваёй бяздзейнасьцю ў 2020-м самі дапамаглі рэжыму стаць на ногі, а потым цягам"
    За то что приняли участие в 2020 году в спецоперации по втягиванию Беларуси в войну между росиeй и украиной. И при этом продолжаете бубниць что чуть чуть не хватило до победы. Действительно еще чуть чуть и прератите Беларусь в СевероЗападный край.
  • пратэсты маглі прывесці да Ўлады толькі хана путіна і да знішчэння Незалежнасці
    14.09.2025
    Беларус, на мяжы з РБ імерыя пыха канцэнтравала войскі, пратэсты маглі прывесці да Ўлады толькі хана путіна і да знішчэння Незалежнасці Беларусі. Не трэба постмадэрнісцкіх казак тут.
  • Рп
    14.09.2025
    Freddy , она уже давно им стала, откройте уже глаза. Надо будет, введут в состав рф и пойдете за новыми паспортами ровным строем. Никто вас не спросит. Дело времени.
  • Беларус
    14.09.2025
    А хіба лука - гэта не "хан пуціна", а краіна зараз не акупавана маскалямі ці прамаскальскай лушашнёй?
  • квіткі ў "ДНР" , вернешся, пішы, пагаворым хто пад акупацыяй
    14.09.2025
    Беларус, квіткі ў "ДНР" , вернешся, пішы, пагаворым хто пад акупацыяй, а хто не.
  • Беларус
    14.09.2025
    Ды і так ўсё зразумела: не патрэбна кудысьці ехаць каб зразумець, што ў Беларусі канцлягер, а лукашня - гэта захопнікі.
  • Абу
    14.09.2025
    Намаганні амерыканцаў абясцэньвае толькі тое, што на месцы адных палітзняволеных набіраюць іншых, плюс рэжым пазбаўляецца санкцыяў, а амерыканцам гэта ня важна.
  • Датышо
    14.09.2025
    "Обесценивание усилий американцев"?! Вот умора! Да американцы прикладывают какие-то усилия ТОЛЬКО тогда, когда им это ВЫГОДНО! Идёт большая циничная политическая игра, они сделали такой ход, и им наплевать, кто и как их оценивает!
  • Ганка
    14.09.2025
    Ок, будзем вызваляць па 50 вязьняў за кожную санкцыю, паралельна 50 новых саджаць. Што будзем рабіць, калі ўсе санкцыі будуць зьнятыя, а за кратамі застануцца тысячы людзей? Пан Рудкоўскі, што скажаш? Новыя санкцыі ўводзіць і потым іх здымаць?
  • Exception
    14.09.2025
    Ганка, предлагаю тебе подобных обменять на политзаключенных. А там будем отменять попытки освобождения. За ваш счёт. Для вас же это так легко
  • Freddy
    14.09.2025
    Ганка, Санкции можо ввести повторно. А можно пошлины на калийные удобрения поднять. Вариантов масса, но вам сторонникам путина этого не понять.
  • І?
    14.09.2025
    Ганка, а што вы прапануеце? Не вызваляць палітвязняў, тых, што ўжо сядзяць, за кожную санкцыю, і паралельна назіраць, як новых саджаюць?
    І што далей? Гэта ўжо пяць гадоў доўжыцца.
    Украіна сваіх палонных вызваляе пастаянна, хоць Расея новых набірае.
    А нам так нельга рабіць, як украінцы? Сваіх выцягваць з палону?
  • Ягор
    14.09.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Дзякуй, Браты !!!!!!!
    14.09.2025
    Браты-Амэрыканцы, ДЗЯКУЙ ВАМ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Інтэлектуал з Bluesky і Reddit
    14.09.2025
    Ох жа гэтыя Рудкоўскія, Кавалеўскія ды Лойкі. Канешне лепш бы ўсім было застацца ў катавальнях! Мы, сапраўдныя інтэлектуалы і эксперты, ведаем што рэжым скора рухне. Засталося пачакаць пару тыдняў. Прапаную ў гэты час лепш заняцца смажаннем катлет.
  • Андрусь
    14.09.2025
    Дык так яшчэ 9 000 000 санкцыяў можна зняць... :))) Гэта шыкоўная логіка:)

    Па-сутнасці лука і трампакс ператвараюць нашую палітычную барацьбу ў нішто... Людзі і так адсядзелі ўжо 5 гадоў. Многія загінулі. Санкцыі знятыя:)

    Гэта логіка мне зразумелая. Вы далі тэрарысту верталёт і мільён даляраў і далі мажлівасць паўтараць тэрарызм зноў і зноў. Ачмурэнна.
  • БЕРАСЦЬ
    14.09.2025
    Калі было б вызваленне, ніхто б слова не сказаў. А тут не вызваленне, а дэпартацыя.
  • Барадзед
    14.09.2025
    БЕРАСЦЬ, может американское посольство их у себя поселит.
  • Барадзед
    14.09.2025
    Много этот ваш философ понимает. Может ХАМАС денег дать, тогда они освободят израильских заложников?
  • Барадзед
    14.09.2025
    Освободим всех невиновных из тюрем по всему миру, ведь это - императив! Утопист-идеалист хренов.
  • Барадзед
    14.09.2025
    Ну, поймите, нельзя таких людей, как этот философ, допускать к политике и власти. У них же все зэки из тюрем разбегутся, прикинувшись политическими.
  • Найперш не галасі!
    14.09.2025
    Барадзед, Рудкоўскі не імкнецца да ўлады. Ён сёння згодны назаўжды ўзаконіць ўладу людаеда за 50 ці 100 з'едзеных не сёння, а заўтра.
  • Дзякуй
    14.09.2025
    Дзякуй, Пётра Рудкоўскі. Расклаў усё па палічках. Цалкам згодзен.
  • А да заявы Літвы ў МКС новыя доказы - гэта факт
    14.09.2025
    Дзякуй , ага, стала зразумела, што Рудкоўскі і розныя "рэфарматары ў супрацы з турам і Гайко" намагаюцца прасунуць).
    Калі ў Міжнародным крымінальным судзе ўжо ёсць заява Літвы на луку і падзельнікаў аб прымусовай дэпартацыі Беларусаў, а пасля прымусовай дэпартацыі 51 беларуса з'явіліся новыя доказы таму, балаболы кшталту рудкоўскага намагаюцца змясціць акцэнты не на ацэнку злачынстваў лукі, а на спрэчкі паміж беларусамі.
    Класічныя гэбоўскія тактыкі.
  • Ох
    14.09.2025
    Это как мальчик, воспитанный парафином. Люди выращены на шаблонах USAID-прессы, где Трамп безусловно плохой, чтобы он ни делал. Освободил - не так, не тех и не тогда. И не столько. И вообще...! Остановил войну - не ту. Не остановил - аааа фиаско, обещал за 2 часа! (кому?) В глове мякишь и шаблонный бред.
    И да, президенту США мистеру Дональду Трампу, безусловно, огромное спасибо!
    Взвейтесь кострами, пятые точки, как говорится ;)
  • covfefe
    14.09.2025
    Ох, он остановил 8 войн, хотя на самом деле - 10, И то, что он в списках Эпштейна - это исключительно вина Обамы
  • Найперш не галасі!
    14.09.2025
    Хто сказаў Рудкоўскаму, што ён філосаф?
    Можа лепей "блогер"? Яно сёння і гучыць больш салідна і не патрабуе разумець дзе мэта, а дзе сродкі, што такое эклектыка. Блогеру даравальна за дрэвамі не бачыць лесу.
    Усё разуменне філосафа Рудкоўскага - "або дайце тэрарысту ўсё што ён хоча, альбо палонныя будуць забітыя". Далей філасофская думка не сягнула. Пра спыненне і пакаранне тэрарыста, пра вызваленне палонных, пра аднаўленне Права і Закону наш філосаф ці не здагадваецца ці наўмысна муціць ваду.
    Пасля такога пункта першага астатнія пункты можна не чытаць.

    Хочацца толькі здзекліва спытаць ў сп. Рудкоўскага ці хопіць ў яго грошай ці чаго іншага, каб выкупіць ў тэрарыста усіх нас 9 мільёнаў, а мо ўжо і 7, разам з нашай Радзімай?
  • .
    14.09.2025
    Пётра спрачаецца з аргументамі, якія гуманітарныя, якія не могуць не ўлічваць нармальныя людзі, калі думаюць пра гэтую сітуацыю.

    (Дадам яшчэ аргументаў: у былых палітвязняў засталася маёмасць у краіне. Нават калі няма варыянта "застацца ў Беларусі", можна было даць умоўна тыдзень на юрыдычныя пытанні, скласці дамоўленасць у натарыуса. А так гэтыя пытанні завісаюць нявырашанымі. Амаль канфіскацыя маёмасці ў камплекце са свабодай.
    А тое, што ў людзей забіраюць іх пісьмы, запісы? Зусім не разумею ідэі метадолага Мацкевіча, але адчуваю, наколькі гэта подла - забраць у мысліцеля прадукты яго працы).

    З кім дакладна Пётра спрачаецца? Хто канкрэтна не разумее простага "лепш такая свабода, чым увогуле ніякая". Імёны?
    Калі Дуліна, то яна мае сваё права так лічыць. Калі не памыляюся, ёй заставаўся невялікі тэрмін. І яна мае права на ўласнае меркаванне пра свой лёс, як і Станкевіч.
    Выглядае так, што філосаф зрабіў "пясочнага чалавечка", каб прасцей было аспрэчыць і абвергнуць яго. Але сітуацыя складаней: ўсе разумеюць, што падзея вызвалення выдатная, але ёсць і гарката ад таго, як яна адбылася.

    Добра, што гэтыя аргументы гучаць у грамадстве. Мабыць, не ўсе амерыканцы-перамоўшчыкі іх разумеюць. Не ўсе здагадаліся, што канакрад (па тыпажу) Лукашэнка і тут падмануў, паздзекаваўся. Нібыта і выканаў умовы "здзелкі", але са смакам падгадзіў.

    Трэба рабіць высновы. Зяленскі пасля скандалу ў Белым Доме змяніў тактыку: ён дзякаваў Трампу, але і сваю лінію вёў паслядоўна і строга. КДБісты Лукашэнкі пасля першага вызвалення змянілі паводзіны: спачатку выпускалі з пашпартамі, зараз зразумелі, што можна іх забіраць. Трэба і нашым перамоўшчыкам улічваць тое, што адбылося, дзякаваць за намаганні і поспехі амерыканцаў, і ў той жа час нагадваць, што вызваленне патрабуе змен ва ўмовах, з якімі яно адбываецца. Выглядае, што гэта ўжо агучваецца.
  • Вадзя
    15.09.2025
    ., Смешныя людзі.Прадстаўнік Трампа ясна і адназначна давёў пра тое ,што ніякіх спісаў не маецца.Колькасць канкрэтных асоб вырашае сам беларускі бок ў адказ не на ціск ,ці пажаданне сэра Трампа. Трамп,магчыма ,і не разумее з чаго гэты лямант паднімецца сярод збеглых.Мо яны баяцца канкурэнцыі за хаўчык у карыце Свабоднага свету? А мо людцы такія сварлівыя накшталт іхніх "дэмакратаў".
  • .
    15.09.2025
    Таму і трэба даводзіць да Трампа і яго перамоўцаў, што канакрад (па тыпажу) Лукашэнка падманвае, здзекуецца ў перамовах.
  • Ох
    14.09.2025
    Толькi адно пытаннечка... а гэтыя "нашыя перамоўшчыкi" - они сейчас с вами в одной комнате?
  • .
    14.09.2025
    Перамоўшчыкі з перамоўшчыкамі. Тыя, хто можа нешта данесці.

    Жарт пра пакой вельмі свежы і смешны, можна яшчэ было пра "дзе ўзяць такую траву".
  • Ох
    14.09.2025
    ., ой простите-извините, несвежий жарт подсунули, какая ж досадная оплошность! Возьмите талончик на бесплатный стэндап.
    "Трэба і нашым перамоўшчыкам улічваць тое, што адбылося" - вашы перамоўшчыкi, яны дзе? В переговорах между Лу и Трампом, ваши - это кто из них? Очень нужна ясность!
  • .
    14.09.2025
    Не прабачу. "Неразуменне" адказу, які прагучаў - гэта злоўжыванне камунікацыяй. Як і ўвесь Ваш блазенскі самаўлюбёны стэндап.
  • даведка
    14.09.2025
    Я ещё понимаю, первых 14 политзаключённых и вторые 52 политзаключённые, которые осядут где-то в Польше или Литве, но зачем Трампу остальные 1 300?!
    Какая страна, с какой такой стати решит предоставить кров всем этим людям?
  • Янка Спазаранка
    14.09.2025
    Беларускія філосафы не разумеюць, чаму нельга згаджацца на ўмовы, выстаўленыя тэрарыстамі? Падказка: таму што ў выніку тэрарызм узмацняецца.
    Ці яны не разумеюць, чаму нельга легітымізаваць крывавых дыктатараў, як гэта робіць Трамп?
    Ці філосафы не разумеюць, навошта Трампу ўсё гэта трэба? Падказка: таму што ён прадае свой вобраз міратворцы і майстра здзелак і марыць пра Нобелеўскую прэмію міру.
    Вось такое абясцэньванне атрымліваецца.
  • Янка Спазаранка
    14.09.2025
    Безумоўна, Трамп — значна большае зло, чым Лукашэнка. Пры такім пастаноўцы пытання, незадаволенасць беларускага філосафа нейкім абясцэньваннем намаганняў Трампа па легітымізацыі Лукашэнкі гучыць як галюцынацыя.
  • Лапідарый
    14.09.2025
    Янка Спазаранка, яны там галюцынагены прымаюць, ўсе гэтыя трампісты філосафы. А мо глупыя і не разумеюць, што каб выпусьцілі больш закладнікаў, трэба не цалаваць а біць па Трампу як мага больш балюча, каб пачуў
  • Вадзя
    15.09.2025
    Нельга кінуць кол каб не зачапіці пілосапа .З чаго жывуць гэтыя людзі ,дзе друкуюцца?
  • Вадзя
    15.09.2025
    Тэма такая гарачая і балючая ,вось і бярэ ліхаманка і жука ,і жабу.Калі на гэтай тэме не адзначыўся, то ты лох .

 

Заўвага:

 

 

 

 

Закрыць Паведаміць